28. Ja w ogóle jestem uroczy.

11.4K 966 386
                                    

#withoutplansff

Shawn

Głaszczę jej plecy i słucham tego, co mówi Tyler. Mistie przytula się do mnie, a ja zdaję sobie sprawę z tego, że jestem największym szczęściarzem na świecie.

Mam siedemnaście lat i jestem tak kurewsko zakochany, że to chore.

Nie myślałem, że ta dziewczyna, która na początku była dla mnie tylko kolejną do przelecenia, będzie tak cholernie ważna dla mnie.

— Patrzcie, jacy oni są uroczy — mamrocze Connie, która przygląda się nam z ręką podpartą na brodzie. — Weźcie ślub. Najlepiej teraz.

— Moja dziewczyna jest za mało spontaniczna, żeby to zrobić. Ja mógłbym przed nią uklęknąć już teraz.

Mistie patrzy na mnie zaskoczona, a ja wzruszam ramionami.

— Ja jestem za mało spontaniczna? Ja? — pyta, wskazując na siebie palcem, a ja kiwam głową. — Nieprawda!

— Prawda, kochanie. Musisz mieć wszystko zaplanowane od początku do końca.

— Nieprawda! — powtarza, a ja śmieję się cicho i całuję ją w czoło.

— Dobrze, kochanie, skoro tak mówisz, to okej, nieprawda. Jesteś bardzo spontaniczna.

Uśmiecha się, a ja układam usta w dzióbek. Mistie śmieje się cichutko i zbliża do mnie. Jadła sałatkę owocową. I jej usta smakują cudownie. Przygryzam jej wargę, a ona mruczy cichutko.

Mój skarb.

***

Mistie

— Ej, nie pożerajcie się na naszych oczach. Nie wolno tak, bo potem Connie będzie też tak chciała — przerywa nam Ethan, a jego dziewczyna uderza go w ramię.

Odsuwamy się od siebie i patrzmy na niego. Krzywi się, trzymając za miejsce, w które uderzyła go Connie.

— O tym, że jesteś beznadziejnym chłopakiem, wiemy już wszyscy — rzuca Gloria.

— Nie jest taki zły — zaczyna Cornelia. — Bardzo dobrze gotuje, świetnie całuje i jest najlepszym przytulaczem na całym świecie.

Jej chłopak uśmiecha się i obejmuje ją, całując we włosy. Są naprawdę świetną parą. Wszystkie związki przy tym stoliku takie są. Traktują swoje dziewczyny tak, jak każdy chłopak powinien traktować swoją ukochaną i z czystym sumieniem mogę stwierdzić, że każda z nas to cholerna szczęściara.

— Niestety, ale muszę się odezwać. Mistie sądzi, że to ja jestem najlepszym przytulaczem.

Wywracam oczami.

— Mówi tak dlatego, bo nigdy się nie przytulała z Ethanem.

Śmieję się cicho, a Shawn przyciąga mnie do siebie mocniej, jakby się bał, że skorzystam. Uśmiecham się pod nosem i dźgam go palcem w brzuch.

— Ej, za co to? 

— Zaraz mnie udusisz.

— Wolę cię udusić, niż żebyś się przytulała z Ethanem.

Wszyscy wybuchamy śmiechem, a on nadal mocno mnie trzyma.

— Nie będę się całować z Ethanem. Wolę ciebie. Ethan nie ma tak fajnego psa.

Shawn chce mi odpowiedzieć, ale przeszkadza mu dzwonek na lekcję. Wszyscy wstajemy z ławeczki.

Mam teraz angielski razem z Shawnem. Lubię mieć z nim lekcje.

Without Plans | Shawn Mendes Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz