.46.

1.3K 123 13
                                    

Hyumin terbangun dari tidur bila terasa pelukan di pinggangnya semakin erat dan menghapus jarak antara mereka berdua.Dia tersenyun mendengar dengkuran kecil dari Jin.

Tangan Jin di lepaskan dari pelukannya.Lalu dia duduk dan meregang-regangkan badannya.Baru je dia nak bangun...Jin sudah duduk dibelakangnya.Tubuhnya dipeluk erat.Kepala Jin bersandar dibahu Hyumin..

HYUMIN:Oppa hajima...

Larangnya bila terasa lehernya dicium oleh Jin sehingga meninggalkan kesan ditempat itu.

JIN:I missed to do this at you honey..

Katanya.Pelukannya semakin erat.

JIN:Awak betul-betul maafkan saya kan???

Soalnya dan Hyumin mengangguk.

JIN:Appa pulak macam mana??awak maafkan dia tak??

HYUMIN:Nope!Never!

JIN:Jangan macam tu..maafkanlah dia..kesian kat dia..

HYUMIN:Biarkan dia.Biar dia tahu hati ni masih sakit bila ingat semua tu.Mula-mula kena kahwin paksa..sekarang dia pergunakan kita pulak.Apa orang tua tu nak lagi?duit kat dalam bank masih tak cukup lagi ke???

Jin mengeluh panjang.Pelukannya dilepaskan lalu memusing Hyumin supaya menatapnya.

JIN:Lupakan lah semua tu...kalau dia tak buat semua tu..awak takkan jumpa dengan saya..kalau dia tak pergunakan kita..mesti saya tak tahu seberapa besarnya cinta awak dekat saya.Maafkan lah dia...

HYUMIN:Maafkan??kkk~maafkan akan diterima dengan cara balas dendam..

JIN:Mwo???dengan appa pun awak nak buat macam tu??awak nak buat apa??upah orang supaya pikat omma awak pulak??biar appa cemburu..macam tu ke???

Hyumin memaparkan muka geramnya Apa lah yang tengah bermain kat otak namja berambut blonde ni.

HYUMIN:Yah oppa ingat saya siapa nak buat macam tu??pikir logiklah..aigoo..

JIN:Tengah pikir logiklah ni..

HYUMIN:Dahlah..nak mandi..

JIN:Sama-sama..

Sengehnya.Kepalanya ditunjal kuat oleh Hyumin..

HYUMIN:Dalam mimpi boleh lah..

****

Hyumin tersenyum sendiri ditempatnya.EXID yang melihatnya hanya menggaru kepala.Apa yang leader dia tengah pikir sekarang ni.Kat depan dia ada gelanggang basketball je pun.Kat hujung sana pulak ada pentas kecil.

Bahunya pantas ditolak kasar oleh Hani.

HANI:Apa yang tengah bermain kat otak kau tu hah??kenapa kau bawak kitaorang ke sini??

HYUMIN:Aku rindu zaman sekolah aku..

EXID:Mwo???

Semuanya terkejut.Hyumin menatap kawan-kawannya..

HYUMIN:Dah lama kita tak masuk pejabat kan???

EXID:Nae?????

SOLJI:Yah!!!!jangan cakap yang kau n--

HYUMIN:BINGO!

SOLJI:Seolma..

ELLY:Hyumin ah...ini collage bukan sekolah..

HYUMIN:So what??aku akan buat orang tua tu masuk pejabat sama-sama dengan aku..

HYERIN:Nugu???Mr Lee

HYUMIN:BINGO!

EXID:Yah!!!!!!!!!!

Jerit mereka semua..

My BYUNTAE Husband [S.2]Where stories live. Discover now