120.

780 49 23
                                    

PERRIE NA IG STORY

- Hejka wszystkim! Chciałabym omówić pewne sprawy, ponieważ nie podoba mi się pewne zachowanie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

- Hejka wszystkim! Chciałabym omówić pewne sprawy, ponieważ nie podoba mi się pewne zachowanie. Mówię tu o nienawiści i wyzywanie innych w komentarzach. Jak wiecie, Luke od jakiegoś czasu spotyka się z Arzayleą i słowa jakie padają pod ich wspólnymi zdjęciami mnie smucą. Nie lubię takiego zachowania i boli mnie jak ich traktujecie. Przestańcie wyzywać ich związek i pisać, że Arz jest ode mnie gorsza i brzydsza, bo to nie prawda. Arzaylea jest śliczna i kochana. Luke jest z nią szczęśliwy, a wasze komentarze sprawiają im przykrość. To, że nie spotykam się z Hemmingsem, to nie wasza sprawa i nie macie prawa do poniżania nikogo. Może wam się ktoś nie podobać, ale złośliwe docinki zostawcie dla siebie. Osobiście lubię Arz i będę jej bronić dopóki nie dotrze coś do was. To samo dotyczy się Crystal i Zayna. Oboje ze sobą szczęśliwi i to, że wam się to nie podoba to już nie jest ich problem ani wina. Oboje moimi przyjaciółmi i mówię STOP! Pogodźcie się, że nie ma żadnego zerrie, lerrie oraz mystal. Sprawa zamknięta, więc nie rozgrzebujcie dawnych spraw. Mam nadzieję, że coś do was dotrze i przestańcie być pełni nienawiści. Kocham was, wasza Perrie.

(9.102.726 wyświetleń)

// Wyśpijcie się dobrze, moje drogie ♥️
Dobranoc 💋

Without you Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz