Milá Elwing,
Z tvého pití tedy příliš velkou radost nemám, doufám, že jsi opravdu nic neprozradila. Třeba si jen nepamatuješ, že jsi něco řekla. Doufám, že tomuto člověku opravdu věříš, buď velice opatrná, prosím. Kdo ví, jak velká zodpovědnost leží na našich ramenou. Dávej si na toho člověka pozor, nevěř nikomu. Vím, že si myslíš, že ho znáš, ale lidé se mění. Je to o to nebezpečnější, když jsi ho dlouho neviděla. Zvaž prosím ještě, jestli ho navštívíš a jestli s ním někam půjdeš. V sázce je hodně.
Byl jsem prozkoumat ten zvuk, bylo to ostré kovové prásknutí, které prořízlo mrtvolné ticho lesa. Pak bylo slyšet něco nečekaného - zvířecí vřeštění. Doběhl jsem k potoku a objevil tam lišku s nohou chycenou v pytlácké pasti. Jak dlouho tam asi past byla, musel ji tam někdo dát, ještě než z lesa odešla zvířata. Opatrně jsem rozevřel sklaplé čelisti pasti na medvědy. Liška měla ošklivě zraněnou levou zadní nohu, ale i přes to se hned po vysvobození dala na útěk. Měla i přes své zranění obdivuhodnou mrštnost a běžela rychle. Nechal jsem ji jít.
Doufám, že se Čaroděj ještě ozvem jakoukoliv pomoc bych s chutí přijmul, zvlášť od čestného muže, jakým Hnědý kouzelník zcela jistě je. Možná by nám mohl pomoci i ten tvůj známý, jen si dávej pozor.
Dnes ráno jsem vyšplhal na nejvyšší vrchol v mém okolí, abych měl přehled o svém okolí. Zjistil jsem, že ještě nejsem ani v polovině lesa, zabloudil jsem v tom omamně těžkém vzduchu příliš na jih. Začínám tu hladovět bez těch zvířat a masa. Žiji na bobulkách a houbách a modlím se, že nejsou jedovaté. Po výstupu jsem nasbíral něco k jídlu a podíval se po okolí. Nikde nic živého. Před odchodem na další cestu jsem se rozhodl, že se ještě jednou rozhlédnu, abych věděl kudy. Na severní straně lesa jsem v dálce viděl něco moc znepokojivého, les jakoby tam umíral. Bylo vidět tenký pás černých mrtvol stromů až na horizontu. Když jsem na palouku ještě nějakou chvíli seděl, zdálo se mi, že se černý pás rozšiřuje a roste směrem ke mně na jih. Radši jsem se vydal na cestu.
Snad zase nebloudím, cestování v lese je náročné. Nenarazil jsem na žádnou jeskyňku, tak si ustelu na mechu. Půjdu si lehnout a brzy ráno zase vyrazím, abych unikl té černé zkáze.
Emcee
PS: O mé minulosti ti napíši příště, byl to dlouhý den.
ČTEŠ
Středozemě v nebezpečí - část 1. - Dopisy
ФанфикZlo a temnota se stahují nad poklidnou Středozemí. Původní hrdinové jsou dávno pryč nebo zmizeli. Málokdo tuší, že se blíží zkáza. Uprostřed Ithilienu se skrývá mladá dívka, sestra krále Eldariona. Tiše se sklání nad listem papíru a pokouší se naléz...