Szereplők, 9/B. osztály ülésrendje

411 10 4
                                    

A szereplőkhöz nem fogok képet kötni, mindenki magának képzelje el őket, csak pár külső tulajdonságot adok meg.

Csöndes Emma:
Barna, vállig érő haja, barna szeme van. Tánc-szakos, Fanni legjobb barátnője. Ahogy a neve mondja, elég csöndes, jó tanuló. Nem gerjeszt vitákat, de ha ő belecsöppen egybe, akkor némán tűri. Nem divatmajom, de nem is "nyolcvanas évek" beli ruhákat hord.

Dobos Szabina, Oroszlán Martina, Radics Rebeka, Tóth Viktória:
Mind a négyüknek szőke, különböző hosszúságú haja van. Martinát és Viktóriát barna, Szabinát és Rebekát zöldeskék szemmel áldotta meg az ég. Plázacicák, imádnak vásárolni, a pláza gyorséttermében ülve pontozzák a fiúkat 1-től 5-ig. Nagyképűek, mindenhova csapatostul járnak, ha tetszik nekik egy fiú, azt mindenáron meg akarják szerezni. Szabina és Rebeka táncosok, Martina és Viktória kosarasok. Nem szeretik ha beléjük kötnek, mindig emelt fővel járnak. Szeretik, ha egy (vagy akár több is) fiú körülrajongja őket, de ez inkább fordítva történik meg, khm, khm..... :D.

Nagy Virág, Nagy Vivien:
Hosszú, barna hajuk, kék szemük van. Ikrek. Szeretik egymást szivatni, de ennek ellenére bármit meg tudnak egymással beszélni. Virág nem annyira okos, Vivien viszont nagyon is. Ezért együtt szoktak tanulni, leckét csinálni. Mindketten táncosok. Kedvesek, és nagyon, talán már túlságosan is jószívűek, és segítőkészek.

Görög Fanni, Kováts Veronika:
Fanninak barna, Verának szőke hosszú haja van. Fanninak a szeme zöldeskék, Verának az egyik szeme kék, a másik zöld. Mindketten kosarasok. Ők már nem annyira csendesek, mint Emma, de a Lucáénál kisebb a szájuk :D.

Halas Henrietta, Kádár Adél:
Szőke, derékig érő hajuk, zöld szemük van. Adél hegedül. Mindketten kosarasok. Nagyon szeretnek beszélni, bármilyen témáról. Gyorsan barátkoznak, általában mindenkivel megtalálják a közös hangot.

Kovács Csenge, Török Gréta:
Barna hajukat kiengedve szokták "hordani". Mélykék szemük van. Csenge táncos, Gréta kosaras. Luca legjobb barátnői lesznek. Csenge az abszolút szószóló, szeret irányítani, de elkapja majd egy érzés, ami után már csak azzal foglalkozik (értsd ahogy akarod XD). Szeretik az állatokat, ezért ahol tudnak segítenek az állatokon.

Király Blanka, Király Bálint:
Barna hajuk van, kék szemük. Kétpetéjű ikrek. Blanka és Bálint is a csendes kategóriába tartozik. Blanka táncos, Bálint kosaras.

Lengyel Sára:
Szőke haját leginkább copfban hordja, szürkészöld szemei vannak. Csengén és Grétán kívül Luca legjobb barátnője. Kosaras. Nem a legjobb diák, nem szeret tanulni. Kicsit bolond, olyan, mint a Szent Johanna Gimiben Virág.

Kerekes Luca:
Barna haja, kék szeme van. Táncoláson kívül szeret lovagolni. Tánc-szakos. Imádja az állatokat, azon belül kutyás-macskás, és persze lovas.
Betegesen imádja a...: - teát
- cappucinot
- kaját
- festést
- ZENÉT😍

Ülésrend:

Ez a rész az író szemszögében íródott, ugyanis itt még vannak olyan információk amikről Luca még nem tud

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Ez a rész az író szemszögében íródott, ugyanis itt még vannak olyan információk amikről Luca még nem tud. A fiúkat egy következő részben fogom bemutatni. Bálint azért van benne a "lányos" részben, mert az ikreket nem akartam szétszedni. A sorozat közben biztos, hogy lesznek olyan tulajdonságok, amiket most nem írtam le.

-----

Egy jó pár hónappal azután☝:
Úgy gondolom, elrontottam azzal, hogy csak a kinézetet írtam le, szóval próbáltam pár tulajdonsággal megspékelni a szereplők leírását. Remélem sikerült❤❤

Tánc, és minden másOnde histórias criam vida. Descubra agora