A napom ugyanúgy telt, mint a többi.
De ez hosszú lesz.
Nincs más mondanivalóm.
Még mindig itt vagy?
Na jó, büszke vagyok rád, kiálltad a próbát, jöhet a rész😂😂!!!
Szóval...
A napom átlagosan indult. Nem írnám le az egészet, mert nem történt semmi érdekes. 8 óránk volt, úgyhogy rendeden lefáradt mindenki. Ezért úgy gondoltuk, ki megyünk még egy kicsit a pályára. Anyának is küldtem egy üzenetet, aki megengedte, hogy a barátaimmal "lógjak" még egy kicsit. Leültünk a fűbe, majd elkezdtünk beszélgetni. Egyszer csak eszembe jutott, hogy nem említettem még a fiúknak a Roli "bandáját".
- Srácok - szólaltam meg hirtelen.
- Mondd - szólított fel kegyesen Ricsi.
- A bátyám alapítani szeretne egy bandát 2 fiú haverjával. Azt mondta, kérdezzem meg tőletek, ha valamelyikőtök játszik hangszeren, hogy van - e kedvetek benne lenni?
- Ööö...azta - nyögte ki Krisztián.
- Csak ha van kedvetek, meg időtök - figyelmeztettem őket. Pár percig mindenki az elhangzottakat emésztette, aztán egymás után szólaltak meg a fiúk.
- Én kipróbálnám - nézett rám hirtelen Ricsi.
- Szerintem én is - mosolygott rám Krisztián.
- Talán én is - mondta Andris.
- Okés - mondtam felvidulva - akkor majd szólok a bátyámnak, hogy, hogyan legyen ez a szervezés, a "meghallgatás" - röhögtem el magam - meg ha összeálltok, akkor a próbák - magyaráztam vigyorogva. Most lehet nem értitek miért vagyok boldog. Nem másért, mint ezért: Krisztián igent mondott a dologra, szóval ha összejön, akkor valószínűleg nálunk lesznek a próbák. És ha nálunk lesznek a próbák, akkor én is sokkal többször fogom látni - természetesen nem más ürüggyel, mint azzal, hogy a bátyám bandája, és benne vannak az osztálytársaim is. Zseni vagyok, egyszerűen zseni!! Haaa, ezt a logikát, úristen!Még egy kicsit beszélgettünk, hülyéskedtünk, röhögtünk, de aztán már lassan mindenkinek mennie kellett. Én is elindultam (azaz, mi is: Krisztián, Ricsi, Sára, én). Hazaértem, megcsináltam a leckém, aztán gyakoroltam a koreót.
Sziasztok!
Végreee! Szerintem jobban vártam én a folytatást, mint ti! Amúgy tényleg régen volt már rész, szóval jaa....most itt van! Jeee! Egyébként hamarosan elérkezünk a 250 megtekintéshez, ami pont a fele annak a számnak, amit én első célnak kitűztem ezzel a könnyvel kapcsolatban! Nagyon szépen köszönöm az eddigi megtekintéseket!
És persze ne maradjon el: ha tetszet vote + komment!
YOU ARE READING
Tánc, és minden más
RandomSzia! Kerekes Luca vagyok, 14 éves.Imádok táncolni, ezért a Szent Péter Testnevelési Gimnáziumba jelentkeztem ahova fel is vettek.Itt két "szak" van: az egyik a tánc (ahova én járok), a másik pedig a kosárlabda.Van két testvérem: egy nővérem és egy...