Szeptember 13. Csütörtök

224 9 2
                                    

A mai napon - a sulis részén - nincs semmi említeni való. Az órákon természetesen tanultunk (mi mást csináltunk volna??!), a szünetekben pedig mindenki jól elvolt. Tegnap ugye beszéltem a fiúkkal, ma a bátyámmal fogok.

- Sziasztok! - kiáltottam a házban csak úgy.
- Hali - jött le a bátyám az emeletről.
- Na, jó, hogy jössz! Pont veled akarok beszélni - mondtam neki miközben lecuccoltam.
- Okééé - fordult meg, aztán bement a nappaliba, és levágta magát a kanapéra.

-Szóval arról lenne szóóó.....hogy ugye mondtad nekem, hogy kérdezzem meg a fiúkat, mit szólnának ha benne lennének a bandában.
- Igeeen? - nyújtotta el az "e" hangot.
- És Ricsi, Krisztián meg Andris benne lennének - mondtam büszkén.
- A te Krisztiánod? - nézett rám szemöldökét huzogatva, vigyorogva.
- Igen, az enyém - ütöttem bele egyet a vállába, mert nem tetszett ez a megszólítás (najó, bevallom, elég jól hangzott😂).
- Oké, akkor beszéld meg velük, hoooogy.....szombatooooon.....délután 3 órakor nálunk tali, hívom a Boldiékat is - mondta a végét hadarva.
- De....de..... - estem egy pillanat alatt kétségbe - én félek - motyogtam.
- Mitől? - kérdezte értetlenül Roli.
- Háát, izééé - hadováltam össze-vissza karjaimmal - Ha Krisztián itt lesz, attól félek, hogy brutális égés lesz belőle.
- Mivan? Miért lenne belőle brutális égés? Annyira nem értem a lányokat - sóhajtott értetlenkedve.
- Szerinted? - sóhajtottam idegesen - ha Ő itt lesz, akkor zavarba jövök. Elvörösödök, össze-vissza motyogok... Az úgy nem lesz jó. Nem szokásom ilyeneket csinálni, de most félek - hadartam.
- Jó, nyugi - csitított Roli - Nem lesz semmi gáz, csak nyugi. Nem fogsz beégni, meg ilyenek, mert majd én kihozlak a kínos szitukból. És biztos, hogy én sem foglak téged beégetni.........asszem - motyogta az utolsó szót halkan.
- Mit mondtál? - emeltem fel a fejemet.
- Semmit - mentegetőzött behúzott nyakkal.
- Dehogynem - mondtam, aztán fenyegetően közeledtem felé - azt mondtad, hogy "asszem" nem foglak beégetni. Aha, ha megpróbálsz beégetni, lefejezlek - néztem rá mérgesen.
- Kipróbáljuk? - nézett rám vigyorogva.
- Anyád - mondtam, aztán megindultam felé egy párnával a kezemben.
- Egy az anyánk te barom - röhögött ki Roli, miközben hátrált előlem.
- Jól van na, ne szólj be, mert megbánod - kiáltottam neki röhögve, aztán elkezdődött egy igen hosszú párnacsata.

Halii!
Egy bő hónap után megint van rész!! Bár nem tudom, a többi író, hogy van vele, de nekem azzal, hogy elkezdődik a szünet, kevesebb időm lesz. Általában azt mondják, hogy ha szünet van több rész is lesz. Nekem ez máshogy műkődik, szünetben mindig őrület van nálunk. De ebben az évben még biztos, hogy jelentkezni fogok (ha nem is résszel, de karácsonyi, újévi jókívánságokkal biztosan)!!

Ui.: Mindenkinek hosszú, pihenéssel, alvással teli téli szünetet kívánok!😘❤❤

Tánc, és minden másWhere stories live. Discover now