Sziasztok drága olvasóim!
"Nagy hírrel" érkezem, ami számomra a biztos újrakezdést jelenti, nektek pedig remélhetőleg a jobb olvasói élményt! Sokat gondolkodtam, hogy megtegyem-e, vagy sem, végül arra jutottam, hogy megpróbálom!ÁTÍROM A KÖNYVET!
A miértek a következők:
♡ ez az első "könyvem", amit írok, és az elején nagyon tapasztalatlan voltam. Most már szerintem nagyon sokat fejlődtem kb. mindenben, viszont ezt ti még nem láthattátok.
♡ most az életemben egy folyamatos trauma van jelen, amiről az írással elterelhetném a gondolataimat.
♡ összeszedetlen, szerintem igénytelen az egész, amin nagyon szeretnék változtatni.
♡ nagyon-nagyon ritkán voltak részek (utólag is bocsánat), ami leginkább az előző ponthoz tartozik, hogy nem élveztem az írását, mert összecsapott volt.
♡ és szeretnék örömöt okozni nektek azzal, hogy igényes, szép munkát olvashattok!♡Azt hiszem ezek lennének az okok.
A folyamat (mint nálam megszokható) nagyon lassú lesz, ugyanis:
☆ itt az iskola (hurrá...), ami nálam azt jelenti, hogy rengeteget kell tanulnom, mert eljött az év, amikor nekem is felvételiznem kell.
☆ itt az előbb említett trauma, ami miatt rengeteget kell segítenem itthon.
☆ ééés...itt egy új, még titkos projekt, amin már dolgozom, és nagyon izgatott vagyok, hogy mikor oszthatom meg végre veletek, és, hogy fogjátok fogadni.☆Amin változtatni fogok:
¤ helyszín: előre nem mondom el, hogy mi lesz az, de a miértet igen. A történet eredetileg Budapesten játszódik, ami viszont távol áll tőlem, és nem tudok róla sok mindent. A helyszín ehelyett egy hozzám sokkal közelebb álló hely lesz, amiről több információm van.
¤ egyes szereplők személyisége:
azt hiszem ehhez nem kell semmit hozzáfűznöm, egyszerűen változott az én személyiségem is, ami miatt más embereket képzelek el "magam" köré.
¤ órarend: ezt is nagyon összekutyultam, szeretném a szálakat kiegyenesíteni.
¤ Luca lovagol: ezzel bajban vagyok, ugyanis én nem valami sokat tudok a lovaglásról, és, amiket eddig írtam, szerintem mind hülyeség volt. Viszont: aki mégis szeretné, hogy Luca lovagoljon a történetben, az írjon rám, és segítsen!
¤ banda: ebben még nem vagyok biztos, de kevesebb tag lesz benne, más lesz kicsit a felállás.
¤ tanárok "személyisége": egyes tanárokat túl nyersnek gondoltam, ezért páron fogok változtatni.A könyvben eddig nem sok minden történt, az események nagy része meg is marad úgy, ahogy volt. Emellett pedig próbálok figyelni majd arra, hogy minél átláthatóbb, összeszedettebb, szebb fogalmazású, és jó élményt nyújtó történet legyen.
Azt hiszem, ennyi elég is belőlem, szerintem nem hagytam ki semmit, és még egyszer leírom, a folyamat nagyon lassú lesz! Valószínűleg - ahogy az alap részek is - ezek is hónapokba fognak kerülni, de megpróbálok sietni!
Ui.: Ja, és még valami. Szeretném, ha segítenétek dönteni, hogy ebbe a könyvbe írjam át, vagy egy másikat kezdjek a nulláról?
Szerintem a második opció lesz, szeretném megnézni, hogy kijavítva, átírva mennyi rá az érdeklődés, de kíváncsi vagyok a véleményetekre! Írjátok meg kérlek kommentben!Remélem hamarosan találkozunk, addig is sok-sok puszi mindenkinek, szeretlek titeket:
Luca
VOUS LISEZ
Tánc, és minden más
AléatoireSzia! Kerekes Luca vagyok, 14 éves.Imádok táncolni, ezért a Szent Péter Testnevelési Gimnáziumba jelentkeztem ahova fel is vettek.Itt két "szak" van: az egyik a tánc (ahova én járok), a másik pedig a kosárlabda.Van két testvérem: egy nővérem és egy...