"Meet the girls"

252 8 2
                                    

Ζoe: Ένα κορίτσι 16 χρονών, με ύψος 1.72, όμορφη, μεσογειακή κοπέλα, με άσπρο δέρμα, σκούρα καστανά σπαστά μακριά μαλλιά, καστανοπράσινα μάτια, φακίδες στο πρόσωπο και έντονα χαρακτηριστικά, το βλεμμα δηλώνει έντονο ταμπεραμέντο.Το σώμα της είναι juicy,θηλυκό με καμπύλες.Το όνειρο της είναι ένα περάσει στο διπλωματικό σώμα στο εξωτερικό, εξασφαλίζοντας μια άνετη ζωή για το μέλλον της.Ειναι ιδιαίτερα επιφυλακτικη με τα ατομα γύρω της, προτιμάει να είναι ασφαλής πάρα να σκέφτεται απερίσκεπτα, λειτουργώντας επικίνδυνα και εκτός ορίων.Ειναι μια κοινωνική κοπέλα, φιλική αλλά δεν επιτρέπει αμέσως και με ευκολία στους άλλους να γνωρίσουν τον πραγματικό της εαυτό.
Είναι προσηλωμένη στο στόχο της, θέλοντας να αποφύγει επίπονες και τραυματικές εμπειρίες με ανώριμες ερωτικές σχέσεις με παιδιά της ηλικίας της, έχοντας πληγωθεί στο παρελθόν αρκετές φορές.Αραγε θα συνεχίσει να λειτουργεί με τη λογική αποφεύγοντας το συναίσθημα ή θα αλλάξει ότι πίστευε μέχρι στιγμής με την εμφάνιση ενός νέου ατόμου στην ζωής της; Η ζωή της θα κυλήσει σε ασφαλούς ρυθμούς ή θα ακολουθήσει τα περίεργα μονοπάτια της επικινδυνότητας;
...
Elvira: Μια κοπέλα 16 χρονών, με ύψος 1.61, όμορφη, γλυκιά με ενα χαμογελο γεματο ζεστασιά, με μακριά σπαστά καστανόξανθα μαλλιά, καστανοπράσινα ματιά με γυμνασμένο σώμα και όμορφες αναλογίες.Ειναι αρκετά ντροπαλή, χαμηλών τόνων, κλειστός χαρακτήρας.Δεν επιτρέπει στον εαυτό της να παρασυρθεί από έντονα συναισθήματα πόθου και λατρείας, έτσι γίνεται πιστός ακόλουθος της λογικής.Ο στόχος της είναι η καριέρα ως γιατρός στο εξωτερικό, μη αφήνοντας της περιθώριο να σκεφτεί οτιδήποτε άλλο πέρα από τις σπουδές της.Για αυτό το λόγο αποκλείει κάθε είδους ερωτικών σχέσεων με το αντρικό φύλο, φοβούμενη να αναπτύξει κάποια σχέση,η οποία θα αποβεί καταστροφική για τα εύθραυστα συναισθήματα της.
...
Marian: Ένα κορίτσι 16 χρονών όπως οι δύο άλλες πρωταγωνίστριες,με ύψος 1.58.Ειναι όμορφη, τσαχπίνα η οποία συχνά παρεξηγείται λόγω του resting bitch face της.Εχει κοντά, ίσια, καστανά μαλλιά με πυρόξανθες ανταύγειες και πράσινα μάτια.Εχει ένα λεπτό σώμα με όμορφες αναλογίες.Ειναι αρκετά ονειροπόλα, αισιόδοξη, δυναμική, κυριαρχείται συνήθως από το συναίσθημα αποβάλλοντας την λογική, το οποίο την οδηγεί άλλοτε σε αδιέξοδα και άλλες φορές σε ανεπανάληπτες και ανεπάντεχες εμπειρίες.Χαρακτηριζεται ως ένας κοινωνικός άνθρωπος, άξιος εμπιστοσύνης, με ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον προς το ανδρικό φύλο εκδηλώνοντας τη γυναικεία φύσης της.Το όνειρο και στόχος της προς εκπλήρωση είναι να γίνει μια γνωστή σταρ στο καλλιτεχνικό τομέα.
...

•Perfectly Wrong•Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ