Club part 2,Noah-Marian

61 4 0
                                    

Marian's Pov

Δεν το πιστεύω αυτό εδώ και τόση ώρα ψάχνουμε την χαζή κολλητή μας, την Zoe, η οποία από τη στιγμή που χορεύαμε μετά δια μαγείας εξαφανίστηκε, πραγματικά δεν την καταλαβαίνω αυτήν την εβδομάδα συμπεριφερεται τόσο παράξενα και το χειρότερο είναι ότι δεν μου λέει τι της συμβαίνει, μου λέει τα πάντα και μπορώ να καταλάβω ποτέ κάτι  δεν πάει καλά μαζί της και αυτή τη στιγμή  η διαισθηση μου,όχι μόνο μου λέει ότι κάτι έχει συμβεί κακό αλλά το ουρλιάζει και θα βρω τι έχει γίνει και ας μη μου πει η ίδια.
Βρίσκομαι στο μπαρ με την Elvira και πίνουμε το ποτό μας, βλέπουμε από δω και από εκεί μήπως εντοπίσουμε το κεφάλι της Zoe, βασικά πιο πιθανό είναι να δούμε το γυαλιστερο φόρεμα της πάρα την ίδια.Νιωθω το κινητό μου να δονείται, το ανοίγω και βλέπω ένα μήνυμα από τη Zoe, Θεέ και Κύριε έδωσε σήμα ζωής!!! Τι στο καλοοο; μου λέει ότι θα πάει βόλτα με το David; το αγόρι της Jessica και το παλιό της crash;Από ότι φαίνεται δεν θέλει το όμορφο προσωπάκι της ακέραιο από τη λύσσα της σκυλας μόλις το μάθει.Ενημερωνω την Elvira για να μην λιποθυμησει από το άγχος η καημένη.
Είμαι στο τρίτο ποτό και πιστεύω ότι με έχει πειράξει, μεθαω πολύ εύκολα κι δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν σταμάτησα στο πρώτο ήδη ποτό.Ερχεται ο μπαρμαν προς το μέρος μας με ένα σφηνακι <<Κερασμένο απο τον τύπο  απέναντι>> μου λέει και αφήνει το σφηνακι που από ότι διακρίνω είναι άσπρη Tequila μπροστά μου.Ωπ πω! Ώρα για γκομενακι! Κοιτάω απέναντι για να δω τον υπέροχο κούκλο θεογκομενο που θα μου έχει κεράσει το ποτο διότι bitch please εμένα μόνο τέτοιο επιπέδου αγοράκια με πλησιάζουν, αλλά....τιι;;;δεν το πιστεύω , το ψώνιο ο Noah, κάθεται απέναντι, μου κλείνει το μάτι και κατεβαζει το σφηνάκι του μονορούφι, κανονικά εγώ θα έπρεπε να το απορριψω το σφηνακι και να μην πιω άλλο γιατί θα ξεφύγει η κατάσταση, αλλά όχι, δεν του έδινα αυτή την ευχαρίστηση, του ρίχνω ένα χαμογελο που στάζει  ειρωνεία και κατεβάζω με τη σειρά μου μονορούφι το άσπρο υγρό, κυλάει στο ουρανίσκο μου και νιώθω τον λαιμό μου να καίει, τα μάτια μου υγραινονται, αλλά μου αρέσει αυτή η καψα που αφήνει στο τέλος.Με κοιτάει με γουρλωμενα ματιά και ανοιχτό το στόμα, δεν το περίμενες αυτό ψωνακο εε;;και που σαι ακόμα.Διπλα του αριστερά και δεξιά, κάθονται δύο λυσσαρες, κοπελιές έχετε λίγο φόρεμα πάνω σας,Jesus,  τον χαϊδεύουν και τον κοιτάνε με δέος, τον ηλιθιο το απολαμβάνει κιόλας, ο Noah και το χαρέμι του.Δεν μπορώ να κοιτάω άλλο αυτή τη σκηνή, μου έρχεται αναγουλα, θα μπορούσα να πάω να κάνω εμετό πάνω του, το χρειάζεται αλλά έχουμε και ένα επίπεδο.Τρεχω προς τις τουαλετες να ρίξω λίγο νερό και να χαλαρώσω από το ασφυκτικό κλίμα που επικρατεί εκεί μέσα, περνάω ανάμεσα σε ιδρωμενα κορμιά εφηβων, το ύψος μου δεν βοηθάει σε αυτή την περίπτωση και φτάνω έξω από τις τουαλετες εκεί που πάω να μπω μέσα στις γυναικείες, κάποιος με τραβάει από το χέρι και με γυρίζει από την άλλη μεριά, τι στο;; ο Noah,πάλι!  <<Ωπ γατουλα που πάμε τόσο βιαστικα;>> και όχι δεν έχει μεθύσει, τουλάχιστον δεν φαίνεται απλά είναι στη φυσική του συμπεριφορά <<Ήρθα στις τουαλετες με ευχή να με ακολουθήσεις και να σε αποπλάνησω γατουλη>> του λέω με ναζιαρικη φωνή(ωω ναι η tequila φταίει) μου χαμογελάει έκπληκτος και ανασηκωνει  τα φρύδια του <<Με άγριες διαθέσεις σε βλέπω σήμερα, μου αρέσεις>> μου κλείνει το ματι, πάει είμαι σίγουρη έχει τικ <<Εμένα πάλι καθολου, so bye>> φεύγω από τράβηγμα του περπατώντας λικνιζοντας τους γοφούς μου, όμως με αρπάζει πάλι από το χέρι και με σπρώχνει πάνω στο τοίχο, αντε πάλι με τον τοίχο λογικά έχει φετιχ. Τα ματια του έχουν γίνει σκουρα και μου φαίνονται αρκετά τρομαχτικα και παράλληλα ελκυστικα με ένα παράξενο τρόπο , το σαγόνι του σφίγγεται και βλέπω τις φλέβες στο λαιμό του να πετάγονται, ασυναίσθητα δαγκωνω το κάτω χειλος μου το παρατηρεί και στέκεται εκεί για λίγα δευτερόλεπτα αλλά μετά επανέρχεται. <<Άκου να σου πω κοριτσακι μαζί μου δεν θα παίζεις κατάλαβες; δεν σε παίρνει.>> νιώθω την καυτή ανάσα του να πέφτει πάνω στο πρόσωπο μου, γαμωτο κανονικα θα έπρεπε να φωναξω μπροστά στο πρόσωπο του για το πως δεν θα ξανατολμησει να με αποκαλέσει κοριτσακι, αλλά εγώ κάθομαι και καρφωνω τα μάτια του, οι ανάσες και των δύο μας βαριες, δεν μιλάει κανείς από τους δύο, καθόμαστε λαχανιασμενοι κολλημένοι στο τοίχο του διαδρόμου, ξαφνικά ένα τύπος πλησιάζει και λέει <<Κοπελια είσαι καλά; σε πειραζει ο τυπας από εδώ;>> πριν προλάβω να δώσω απάντηση ο Noah πετάγεται και απαντά με νεύρο πηγαίνοντας απειλητικά προς το μέρος του<<Χεσε μας ρε μαλακα προστατη, τράβα να ρίξεις καμιά άλλη γκομενα με το στυλ του ηρωα>> ο τύπος στριφογυριζει τα μάτια του,( τι παράξενο όλοι αυτή την αντίδραση έχουμε όταν μιλάει o Noah) και φεύγει, αφού σιγουρευτεί ο Noah ότι ο τύπος έχει φύγει, με καρφωνει άλλη μια φορά με αυτα τα πράσινα μάτια, σκαναρει όλο μου το σώμα από πάνω μέχρι κάτω και κάνει μια γκριματσα σαν να  πονάει από λαχτάρα αλλά κάτι τον κρατάει πίσω από το να πάρει αυτό που ποθεί, σηκώνει το χέρι του και χτυπάει με δύναμη το τοίχο δίπλα από το κεφάλι μου, ταρακουνηθηκα από τον φόβο, μου γρυλιζει απειλητικά <<Μείνε μακριά μου γαμωτο!>>  και απομακρυνεται γρήγορα, αφήνοντας με για άλλη μια φορά καθηλωμένη, λαχανιασμενη και απορημένη πάνω σε ένα κρύο τοίχο.Τραβαω τα μαλλιά μου πίσω και κλείνω τα μάτια μου από αγανάκτηση  <<Τι στο καλο παίζει μαζί σουυ!>> ουρλιαζω αν και ξέρω ότι δεν μπορεί να με ακούσει.Τι στο καλό θέλει από εμένα; Να παίξει; Γιατί γίνεται τόσο αλλόκοτος;;; Αυτός με πλησιάζει και με πειράζει διαρκώς και τώρα μου φωνάζει να μείνω μακριά του; Χρειάζομαι ένα ποτό ακόμη επειγόντως.
Όταν πάω στο μπαρ εκεί που άφησα τη Elvira, δεν την βλέπω πουθενά, με πιάνει πανικός, που μπορεί να πήγε; αφού δεν είναι εδώ η Zoe  και να χορέψει μόνη της η Elvira  αποκλείεται.Παω από εδώ και από εκεί, σπρώχνοντάς ιδρωμενα άτομα,προσπαθώντας να εντοπισω πουθενά την Elvira, το κινητό της δεν το σηκώνει λογικά δεν θα το ακούει μέσα στη μουσική,αν όμως έπαθε τίποτα και δεν μπορεί να το σηκώσει ; Γαμωτο δεν έπρεπε να την αφήσω μόνη της ανάμεσα σε τόσους τρελαμενους μεθυσμενους εφήβους.

Τη στιγμή που βρίζω τον εαυτό μου και δίνω στον εαυτό μου νοητά χαστούκια, εντοπίζω με την άκρη του ματιού μου τα ατίθασα μαλλιά της ελβιρας στην πίστα; τι στο καλό; δεν είναι μόνη της είναι με τον....καινούργιο και φίλο του Liam και χορεύουν σε ένα slow κομμάτι;;;
Έχει να μου δώσει εξηγήσεις η φίλη μου....

•Perfectly Wrong•Where stories live. Discover now