"Πώς είναι να ζω μαζί σου.."

42 5 3
                                    

Zoe's POV

Το χέρι του πάνω στην πληγή μου,κάτω από το δικό μου.Ο πόνος αφόρητος,τόσο που δυσκολεύει τα πνευμόνια μου να πάρουν οξυγόνο,με κάθε ανάσα που παίρνω νιώθω τον οξύ πόνο να χειροτερεύει.Τα βλέφαρα βαραίνουν και η όρασή μου από τα καυτά δάκρυα που τρεχουν στα μάγουλα μου έχει θολώσει,σφίγγω με τα δάχτυλα μου την μπλούζα του και σηκώνω το κεφάλι μου προκειμένου να αντικρισω τα μάτια του, πως γίνεται να είναι τόσο όμορφος; ακόμα και σε αυτήν την κατάσταση που βρίσκομαι, μέσα σε αυτό το χάος, ξεχωρίζω τα μάτια του και τα θαυμάζω σαν την πρώτη φορά.

Με κοιτάει βαθιά στα μάτια και έπειτα επιστρέφει το βλέμμα του ανησυχα στην πληγή, σηκώνομαι ελάχιστα αλλά το μετανιώνω αμέσως έπειτα από τον πόνο που διαπέρασε σαν ηλεκτρικό ρεύμα όλο μου το σώμα.Με το άλλο μου χέρι πιάνω το μάγουλο του και γυρνάω το πρόσωπο του προς το μέρος μου "Μ-μη κοιτάς, αντέχω" λέω σφιγγοντας τα δόντια, πιο πολύ το είπα για να το πιστεψω εγώ πάρα αυτός.Με φιλάει στο κουτελο και μου χαϊδεύει τα μαλλιά "Δεν θα σε αφήσω να πάθεις τίποτα" μου υπόσχεται ψιθυριστα.

Τα παιδιά στο αμάξι μου ρίχνουν ανησυχες ματιές αλλά δεν λένε τίποτα.Ο Eight οδηγάει με μεγάλη ταχύτητα, δεν έχω ιδέα προς τα που.

"Eight πρέπει να την πάμε στο νοσοκομείο, αιμορραγει" λέει γεμάτος ανησυχια ο Liam ενώ με σφίγγει στην αγκαλιά του, ο Eight για μία στιγμή γυρνάει γρηγορα το κεφάλι του κι αφού κοιτάξει εμένα, το βλέμμα του μεταφέρεται στον Liam και τον κοιτάει άγρια.Αφου γυρίσει πάλι και εστιάσει στον δρόμο χτυπάει το τιμόνι θυμωμένος "Γαμωτο Liam άμα πάμε στον νοσοκομείο θα το μάθουν και θα έρθουν να σας βρουν μέσα στο μισαωρο!Νομίζεις δεν έχουν και εκεί ανθρώπους να τους ενημερώνουν;;;" ρωτάει φωνάζοντας ο Eight, μπορώ να δω από τον καθρέφτη, να προσπαθεί να βρει μια λύση, τα μάτια του μπορεί να έχουν εστιάσει στο δρόμο αλλά μέσα τους ξεχωρίζεις το δίλημμα που κυριαρχεί.Τι μπορεί να έχει περάσει για να έχει αναγκαστεί να δημιουργήσει το προσωπείο ενός σκληρού άντρα άραγε;

"Χάνει αίμα γαμωτο, πονάει και-και άμα πάθει κάτι..ΆΜΑ ΠΆΘΕΙ ΚΆΤΙ EIGHT ΘΑ ΓΥΡΊΣΩ ΣΤΑ ΠΑΛΙΆ...ΓΑΜΩΤΟ" ουρλιάζει ο Liam, δεν μπορώ να τους ακούω αυτή την στιγμή, νιώθω τους παλμούς τους Liam να ανεβαίνουν, η φλέβα στους κροτάφους του έχει εμφανιστεί και τα μάτια του έχουν σκοτεινιασει ενώ προσπαθεί να σταθεροποιησει την καυτή ανάσα του, η οποία πέφτει στο λαιμό μου και μόνο από αυτό νιώθω έστω και ελάχιστα τον πόνο να υποχωρεί.

•Perfectly Wrong•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora