"Theano"

73 3 0
                                    

Marian's POV

Το βράδυ εκείνο στο κλαμπ,όταν με βρήκε ο Noah, με έβαλε στην αγκαλιά του και με έβγαλε με ασφάλεια, προσεκτικά έξω, εκεί προς μεγάλη μου ανακούφιση είδα την Elvira με τον  Nate, η Elvira ήταν σε κατάσταση σοκ και έτρεμε, από ότι με πληροφόρησε ο Nate είχε χάσει τις αισθήσεις της.Τα αγόρια μας έφεραν στο σπίτι με το άσπρο τζιπ του Noah, πριν κοιμηθούμε με την Elvira, την επριξα να μου πει τι έγινε με τον Nate και άμα της αρέσει αλλά μου είπε πως απλώς χόρεψαν, τίποτα άλλο,  μου ζήτησε επίσης να μην το αναφέρουμε στην Zoe και ενθουσιαστει τσάμπα και πετάει σπόντες για τον Nate.Δεν καταλαβαίνω την συμπεριφορά της αλλά δέχτηκα, οπότε όταν βγήκαμε όλες μαζί το Σάββατο της είπαμε μόνο ότι μας βοήθησαν, ούτε εγώ της είπα τα πάντα για τον Noah, ούτε στην Zoe ούτε στην Elvira, δεν χρειάζεται να γνωρίζει κανείς τίποτα για όλο αυτό, εξάλλου ντρέπομαι που ένα ψώνιο με παίζει όπως όλα τα κοριτσακια του σχολείου αλλά όχι για πολύ ακόμα.

Σήμερα, δυστυχώς, να τονιστεί παρακαλώ πολύ , είναι Δευτέρα και έχουμε σχολείο.Μπαινω μέσα στο σχολείο βαριέστημενα και περπαταω στους σχολικούς διαδρόμους ώστε να πάω στην αιθουσα που έχω πρώτη ώρα μάθημα.Οπως περνάω δίπλα από τις τουαλέτες ακούω μια οικεία φωνή να φωνάζει δεν ξέρω σε ποιον μιλάει, κοιτάω γύρω γύρω και αφού βεβαιωθώ ότι δεν είναι κάνει άλλος να με δει, πλησιάζω το αυτί μου στην κλειστή πόρτα << Τι δεν καταλαβαίνεις ρε μαλακα απλά θέλουμε  περισσότερο χρόνο>> πρέπει να μιλάει στο τηλέφωνο γιατί δεν ακούω κανένα άλλον <<Ναι, ολα πανε όπως το υπολογισαμε, δεν έχει καταλάβει κανείς τίποτα>> σε ποιον μιλάει ο Noah  και γιατί πράγμα;; <<Εντάξει,γεια >> μόλις κατάλαβα ότι έκλεισε το κινητό έτρεξα μακριά από τις τουαλέτες, μην καταλάβει ότι κρυφακουγα,κοιτάω συνεχώς πίσω μου μην μου πεταχτεί από πουθενά, και....πέφτω πάνω σε καποιον αναθεματισμενο και μου πέφτουν τα βιβλία κάτω,τέλεια <<Πρόσεχε κοπελιά, είσαι καλά;>> κοιτάω πάνω και βλέπω μια κοπέλα γλυκιά με κάστανα μαλλιά μακριά, μέλι ματια και σκούρα ροζ χείλια, έχει λεπτό σώμα, φοράει ένα δερματινο Τζιν μαύρο, μαύρη μπλούζα με σχέδια και μαύρα αρβυλακια <<Ωχ Χίλια συγνώμη δεν σε ειδα>> της απολογούμαι <<Το κατάλαβα, δεν πειράζει σιγά>> γελάει << Τέλος πάντων, με λένε Theano, μπορείς να με λες Thea>> μου χαμογελάει και μου απλώνει το χέρι της για χειραψία, <<Χάρηκα Thea, με λένε Marian, είσαι καινουργια έτσι;>> της απλώνω και εγώ το χέρι και της χαμογελάω ζεστά ώστε να μην αισθάνεται άβολα που είναι καινούργια σε αυτό το σχολείο <<Ναι και έχω φρικάρει λίγο γιατί σε αυτό το σχολείο χάνεσαι και δεν μπορώ να βρω την αίθουσα που έχω μάθημα>>  βγάζει μια κραυγή αγανάκτησης και  κοιτάει το χαρτί του σχολείου << Κάτσε να σε βοηθήσω>> κοιτάω σε ποια αίθουσα έχει πρώτη ώρα από το χαρτί και της χαμογελάω << Έχουμε πρώτη ώρα μαζί έλα θα πάμε μαζί >> νευει ανακουφισμενη και με ακολουθεί, τα βήματά μας σταματάνε όταν ακούω από πίσω τον Noah να φωνάζει <<Thea μωρό μου!!!>> η Thea γυρνάει το κεφάλι της για να τον αντικρίσει και τρέχει ουρλιαζοντας στην αγκαλιά του, αυτός την σηκώνει και την κάνει σβούρες, τι στο καλό η Thea τα έχει με τον Noah; <<Noah κάτσε να σου γνωρίσω το κορίτσι, την Marian>> μου κάνει σήμα να πλησιάσω, τα έχω χάσει, δεν ξέρω τι ακριβώς να κάνω, διστακτικά πάω κοντά τους, έχω καρφώσει το βλέμμα μου στην Thea γιατί δεν ξέρω άμα θα αντέξω να γυρίσω να αντικρισω το ξανθό αγόρι με τα καταπράσινα μάτια. <<Ναι την ξέρω>> τον κοιτάω αλλά αυτός απλά έριξε μια ματιά και συνέχισε να κοιτάει την Thea << Εγώ να σας αφήσω θα τα πούμε μετά Thea>> με αυτό άρχισα να περπαταω γρήγορα μακριά τους <<Περίμενε Marian, έρχομαι μαζί σου>> μου φωνάζει η Thea και γυρνάω, δίνει ένα φιλι στο μάγουλο στον Noah και έρχεται προς το μέρος μου ενώ ο Noah απομακρύνεται προς την αντίθετη κατεύθυνση. << Λοιπόν πως σου φαίνεται ο Noah; >> με ρωτάει με ένα χαμόγελο στα χείλη <<Δεν τον ξέρω και πολύ καλά>> τι άλλο να της έλεγα της κοπέλας; ξέρεις το αγόρι σου με είχε κολλήσει στο τοίχο δύο φορές και με είχε τρελάνει; Δεν υπάρχει περίπτωση << Είναι πολύ καλός στην πραγματικότητα αρκεί να τον γνωρίσεις, βασικά να σε αφήσει να τον γνωρίσεις,πολύ γυναίκας όμως >> γελάει και παρασύρομαι και εγώ μαζί της, τουλάχιστον ξέρει πως το αγόρι της είναι γυπας.Φτανουμε στην αίθουσα και μπαίνουμε μέσα, σταματάμε την κουβέντα μας και προσέχουμε στο μάθημα.Η ώρα πέρασε πολύ βαρετα, συνέχεια περνούσε στο μυαλό μου, η σκηνή με τον Noah και την Thea να την παίρνει αγκαλιά, να την σηκώνει και την στριφογυριζει στη μέση  του διαδρόμου και τσιτώνομαι, από που και ως που ο Noah έχει κοπέλα; που την γνώρισε;έχει αισθήματα για αυτή; δεν μπορώ άλλο πρέπει να προσηλωθω σε κάποιον άλλον ώστε να ξεχαστω τελείως από το ηλιθιο ψώνιο.
...

Theano:

Theano:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
•Perfectly Wrong•Where stories live. Discover now