Zoe's POV
Άλλη μια καινούργια χρόνια, άλλος ένας χρόνος αντοχής προσπαθώντας να ανταπεξέλθεις στις σχολικές υποχρεώσεις,θέλοντας άριστους βαθμούς.Μόνο που τώρα είναι όλα διαφορετικά, πλησιάζω όλο και πιο πολύ προς το στόχο μου , ο οποίος είναι μια καριέρα στο εξωτερικό.Το πρωί ετοιμαστήκαμε με τα κορίτσια τις δύο κολλητές μου Marian και Elvira για την πρώτη μέρα σχολείου, αποτελεί πλέον μια παράδοση για εμάς.Ντυνομαστε ωραία, βαφομαστε θέλοντας να κάνουμε μια ωραία αρχή αφήνοντας στο πέρασμα μας βλέμματα θαυμασμού και έντονα σχόλια για την προσεγμένη μας εμφάνιση.Μονο που σήμερα το πρωί καθώς ετοιμαζόμουν με διαπέρασε ένα περιεργο συναίσθημα δεν ξέρω πως να το περιγράψω, θα το έχετε νιώσει σίγουρα, είναι όταν ξέρετε ότι κάτι θα συμβεί απλά δεν μπορείτε να προσδιορίσετε άμα είναι καλό ή κακό.Τωρα να μαι, μπροστά από την μεγάλη, εντυπωσιακή πόρτα εισόδου του αμερικανικου κολεγίου, κοντοστεκομαι και κοιτάω την επιβλητική εικόνα του κτιρίου, προσπαθώντας να φανταστώ τι θα με περιμένει μόλις εισέλθω.Ειμαι τρομερά αγχωμένη, θέλω να φανώ αντάξια και να κάνω περήφανους και τους γονείς μου και εμένα.Εχω φορέσει μια τζιν ψηλόμεση φούστα λίγο πιο πάνω από το γόνατο και μια off shoulder κίτρινη μπλούζα που εφαρμόζει και αγκαλιάζει το στήθος και τη μέση μου ομοιόμορφα,τα πέδιλα μου είναι καφέ με λίγα στρας πάνω τους, στο χέρι μου φοράω μια χρυσή αλυσίδα, την οποία την έχω σαν γούρι μου και πίστευα ότι σήμερα χρειάζομαι την τύχη με το μέρος μου.Το πρόσωπο είναι βαμμένο αλλά όχι υπερβολικά έχω τονίσει τα μάτια μου, βάζοντας μια καφέ ελαφριά σκιά με λίγο χρυσό, αναδεικνύοντας το πράσινο στα μάτια μου και ένα λιπ γκλος προκειμένου να γυαλίζουν τα έντονα ροζ χείλια μου.Τα μαλλιά μου είναι ελαφριές μπούκλες,οι οποίες πέφτουν στο στήθος μου.
Έρχονται τα κορίτσια και μου σφίγγουν το χέρι, έχοντας καταλάβει το άγχος μου , μου δίνουν έναν χαμόγελο γεμάτο αισιοδοξία.Και οι δυο τους ειναι πολυ ομορφες και εντυπωσιακες.Η Elvira έχει φορέσει μια φόρμα ψηλόμεση μαύρη, μια άσπρη μπλούζα , την οποία έχει βάλει μέσα από την φόρμα και τα άσπρα Stan Smith της, είναι ένα casual αλλά προσεγμένο look.Τα μαλλιά της είναι φυσικά σπαστά, τα οποία πέφτουν ατίθασα, κάνοντας ακόμη πιο γλυκιά, επέλεξε να μην βαφτεί εξάλλου δεν το προτιμάει, τόνισε απλά τα ωραία μάτια της με μασκαρα και έβαλε ένα απαλό κραγιόν.Η Marian με τη σειρά της, έχει φορέσει μια φούστα εφαρμοστη μακριά μέχρι τον αστράγαλο σε ανθρακι χρώμα αναδεικνύοντας το λεπτό σώμα της, με μια μπλούζα κοντή από πάνω και τα σανδάλια της.Εχει ισιωσει τελείως τα μαλλιά της , τα οποία φτάνουν λίγο πιο πάνω από το στήθος της, το πρόσωπο της το έχει βάψει με μια σκιά μωβ, η οποία τονίζει τα καταπράσινα ματιά της και ένα έντονο κραγιόν σκούρο ροζ.Τις βρίσκω και τις δύο άψογες και θα τραβήξουν σίγουρα τα βλέμματα.
Γυρνάνε και με κοιτάνε, σαν να θέλουν να πάρουν την άδεια να προχωρήσουμε μέσα, το σκέφτομαι για κάποια δευτερόλεπτα προκειμένου να πάρω μια βαθιά ανάσα γεμίζοντας τους πνεύμονες μου και καθαρίζοντας το μυαλο μου από αρνητικές σκέψεις.Αφου ηρεμήσω τους δίνω την άδεια με ένα κούνημα του κεφαλιού που να προχωρήσουμε, θέλω να μπω μέσα με αυτοπεποιθηση και δυναμισμό.
CZYTASZ
•Perfectly Wrong•
Dla nastolatkówΊσως μερικές φορές το λάθος είναι καλύτερο από το σωστό,ίσως να πρέπει να ακολουθούμε αυτό που μας λέει η καρδιά μας και όχι ο νους μας. Ίσως η αγάπη σε οδηγει στην πληρη τρελα.Ισως.Ομως είναι αρκετή; Αρκετή για να μείνεις; .... "ΚΆΝΕ ΚΆΤΙ ΓΑΜΩ, ΔΕ...