Normal öğrenciler okul sonrası dışarıda arkadaşları ile zihinde güzel anılar kazıyacak eğlenceli zamanlar yaşarlar.
Anormal öğrenciler ise okul sonrası Öğretmenleri Daehyun ve Jong Up zoruylan soyunma odalarını temizlerler.
İşin en ilginç tarafı ise erkekler soyunma odası kızlar soyunma odasından daha temiz kokuyor!
"Go Hye Mi! Bak hala orada leke var." Öğretmen Daehyun'un bana verdiği sinir bozucu emir üzerine yerleri daha sert silmeye başladım. Zelo'dan daha gıcık gözüken leke benle özel bir yarışa girişiyordu. Son çareyi diş fırçasında buldum. Leke, diş fırçasını görmüş olacak ki teslim olup yerle olan bağlantısını kesti.
Etrafa ben kazandım bakışlarını atarken çocukların yanına gittim. Hepsi temizlikten ölmüşlerdi.
Himchan ayağa kalktı ve ellerini beline koyarak etrafa baktı.
"Bence bugün yaptığımız işe isim olarak Kokudan acayip ölüyüm savaş alanı koyalım." Okulun ikincisi Kim Himchan'dan bu kadar harikulade bir isim duymak insanı şapşal hissettiriyor... Ben nasıl bundan geri olabilirim düşüncesiyle başımın üzerinde kara bulutlar dolaştırmaya başladım.
"O zaman bizde Kokudan acayip ölüyüm savaş alanı mensupları mı oluyoruz?" dedi Zelo. Bu ahbap da okul birincisi...
"Evet!" Himchan baş parmağını okay anlamında kaldırdı.Zelo ve Himchan birbirlerine güldüler. Düşmanlar dost olabileceğini bize göstermiş oldular.
"Acayip ölüyüm derken cidden ölüymüşsün hissi veriyor." dedi Youngjae.
"Ölü olmadığına göre sorun yok Jae-Jae" Takma adı garip koymuş olabilirim ama demesi güzel.
Jae-Jae
"Eğlencenizi böldüğüm için üzgünüm gençler. Sıra diğer göreviniz de. Sınıfları temizleyin." Öğr. Jong Up'un bizi omzumuzdan iteklemesi sonucu kendimizi ikişer gruba ayrılmış bir şekilde sınıflarda bulduk.
Jae-Jae ile aynı gruptaydım. Sınıfta yapacağımız bazı görevler vardı.
GÖREV 1: Tahta da bulun gereksiz yazıları sil.
GÖREV 2: Sıralarında üzerinde fangirller tarafından yazılan yazıları temizle ve sıraları cilala.
GÖREV 3: Öğretmen kürsüsünü temizle.
GÖREV 4: Yerleri sil.
-Buradan sonra medyadaki müziği dinleyerek okuyun-
Hepsini Youngjae'ye yaptırsam mı? Daha o kadar taş kalpli olmadığımı düşünüyorum.
"Jae! Tahtayı ve sıraları ben temizlerim, sen öğretmen kürsüsünü ve yerleri sil."
"..." Hiçbir şey demeden denileni yapmaya koyuldu. Bunun sorunu neydi? Elime tahta silgisini aldım ve çaktırmadan Jae'ye bakarak tahtayı silmeye başladım. Farkında olmadan kötü bir şey mi dedim? Jae-Jae lakabını beğenmedi mi? Young-Young mu deseydim? Ya da lakap takmasa mıydım..? Yoksa sorun benle mi ilgiliydi? Yongguk bir şey mi dedi? Ya da artık benden sıkıldı ve bunladı? Yoksa Zelo benden habersiz kötü bir şey mi yaptı? Himchan mı yaptı yoksa? Hayır Himchan karıncayı bile ezemez... Gerçi Zelo'ya vurmaya kalkışmıştı...
"Hye Mi... On dakikadır aynı yeri siliyorsun..." Hemen gözlerimi kırpıştırdım ve diğer yazıları silmeye başladım. Hızımı o kadar arttırdım ki etraf toz duman olmuştu. Bu soğuk davranışların nedeni neydi?! Zelo ve Himchan'ın yanında gayet mutluydu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Revenge Service
FanfictionHye Mi intikam istiyordu. O çocuk yüzünden boşu boşuna 1 yılı gitmişti. Telefonunu çıkardı ve 1324 tane Zelo fotoğrafını sildi. Sonra kendine Tanrı diyen çizgili pijamalı bir adam çıka geldi ve ona gümüş bir bilezik verdi. "Bu bilezik size yardım e...