,,Farkasvérűek? Nem, Vérfarkasok!!! Nem vagyunk szörnyek!"-Krom
Csengett a fülemben ez a mondat amelyet Krom hagyott hátra maga után. Szóval ha oda akarok menni nem szabad ezt a kifejezést használnom. Gondolataimba merülve áltam a gárdák folyosójának dölve. Pillanatnyilag észre sem vettem hogy valaki nagyon próbálkozik velem felvenni a szemkontaktus és ez a valaki nem más mint Valkyon.
-Oh...bocsi mit szeretnél?-motyogtam zavartan.
-Csak megkérdezni hogy, jól vagy-e? Mert már másodszorra mentem el melletted ugy hogy ügyet sem vetettél rám!-elmélkedett.
-Ja, semmi bajom csak gondolkodtam.-adtam választ a kérdésére.-És hova lesz a következő utad?-érdeklődött a fiú, és talán szemeiben meg-megcsillant a remény hogy velem tarthat.
-Vérfarkasok...vagy is Farkas vérűek!-pontosítottam úgy ahogy Krom mondta. Valkyon felnevetett azon ahogy kijavítottam magam.-Nem szörnyek...!-tettem hozzá.
-De azok!-hagyta abba hirtelen a nevetést és komolyra váltott, meglepve fürkésztem az arcát de nem tudtam semmit sem kiolvasni üres szemeiből. Mit is vártam hisz ez Valkyon nem? Mivel nem tudtam mit hozzá tenni ehez a mondatához ezért Valky lezártnak tekintette a beszélgetést és faképnél hagyott. Még lefagyva bámultam a tünde távolodó alakját majd visszasüllyedve gondolataimba lecsúsztam a fal mentén és agyaltam. Kit kéne vinnem magammal? KI az aki ismeri a népet mégis meg tudna védeni engem és magát is tőlük? Krom nem lehet ez a személy hisz még fiatal és a bátyja is veszélyt jelent rá nem vihetem oda neki!!! Akkor mégis ki?!
-BU!-fogta meg a két vállam hirtelen valaki az én számat pedig egy apró sikoly hagyta el.
-Hülye vagy!-motyogtam szapora lélegzettel, a srác csak nevetve megrázta a fejét és lehuppant mellém a földre. Kettőt tippelhettek hogy ki volt az...ugy van elsőre is megy ez hisz Ezarellre voksoltatok nem?
-Nem fáj az a kicsiny fejed az agyalástól?-viccelődött.
-Ha ha...okosabb vagyok nálad! Megbaszhatod az ABC-d!-morogtam.
-A kis sértődékeny...mi nyomja a lelked?-méregetett tengerkék szemeivel amiben elvesztem.
-Kit vigyek magammal a Vér..khm Farkasvérűekhez?-motyogtam.
-Ezen ne járasd az agyadat majd Miiko megoldja...Nem kell még teljesen átvenned az irányítást.-lehelt csókot a homlokomra. Talán igaza van, ígyis úgyis csak magamat fárasztom le és amúgy se lehetne úgy ahogy én akarom.
-Joh....igazad van ABC fiú!-nevettem fel mire Eza felpattant és kezét nyújtva engem is felhúzott.
-Viszont ahogy nézem nem kell programot kitaláljak neked mert idefele tart az edzésterved...-vigyorgott mire megpillantottam Jamont, csak ezt ne!!! A múltkor is olyan feladatot adott ami meghaladta a képességeimet.
DU LIEST GERADE
Eldarya-A kristály ikrei
FanfictionEz a sztori kicsit eltér az eredeti Eldayától de ezt a CsJ-s f.f. miatt már megszokhattátok tőlem!! ,,Miko egy barom, nem itt éltem Eldrayában erre bejelenti hogy tronörökös vagyok az Ikremmel Leiftannal! Alig egy honapja élek ezen a helyen és egy i...