Mint minden ember, én is megtapasztaltam hogy semmi nem marad következmények nélkül, de komolyan amikor a HQ-ra értünk egyből a kristály terembe kaptam egy hatalmas fejmosást és utána rengeteg büntetést nehogy eszembe jusson még egyszer ilyet tenni. miután szét üvöltötték a fejem elküldtek Ewelinhez hogy biztosak legyenek abban hogy semmi bajom nincs.
-Tudod Ew azért erre nem számítottam, mármint ekkora hepajt csak azért mert egyedül megoldottam valamit...!-panaszkodtam a doktornőnek. Ewelin csak elnevette magát és megrázta a fejét.
-Tudod Kyla azért nem egyedül oldottad meg és Nevra is oda ment ezzel felhozva egy számára fájó ügyet...-simította megy a fejem Ewelin majd kiküldött mondván hogy semmi bajom nincs.
Igaza volt a doktornőnek, Nev tényleg csak is miattam vette elő régi traumáját ami valjuk be nagy tett volt tőle és én ezt még meg sem köszöntem neki. sietősen indultam el Nevra keresésére és a kertben találtam meg a tó elött. Bizonytalanul de leültem mellé, mire éjsötét szemeit felém kapta. volt valami megmagyarázhatatlan bűvölet a tekintetében, egyszerűen bevonzott engem.
-Köszönöm!-suttogtam és ha nem egy vámpír lett volna talán meg sem hallja de így igen nagy esély volt rá.
-Mit közönsz?-nevetett fel és érdeklődve futtata végig tekintetét rajtam.
-Azt...hogy utánam jöttél és nem zavart az sem hogy ezzel újra találkoznod kell a bátyáddal!-mosolyogtam rá.
-Tudod Kyla te az a személy vagy akiért még az életem elvesztése sem zavarna...de nem csak azért mert te vagy a kiválasztott!!!-tette hozzá. Egy pillanatra lefagytam, ez azt jelentené hogy Nevrának tetszek? Az nem lehet...
-Hogy érted ezt? Mármint...Nevra nekem ott van Ezarel!-nyögtem.
-Úgy értem hogy...-kezdte....
Bocsi a zenéért aki nem szereti Justin Bebert az el ne indítsa a fenti videot...én személy szerint azét elhalgatom😅😍🔥
ESTÁS LEYENDO
Eldarya-A kristály ikrei
FanficEz a sztori kicsit eltér az eredeti Eldayától de ezt a CsJ-s f.f. miatt már megszokhattátok tőlem!! ,,Miko egy barom, nem itt éltem Eldrayában erre bejelenti hogy tronörökös vagyok az Ikremmel Leiftannal! Alig egy honapja élek ezen a helyen és egy i...