Már majdnem kint voltam az ajtón mikor Miko elém ált.
-Nem, nem, te maradsz itt és beszélgetsz egyet velem Leiftanal és Jamonnal.-mondta.
-Minek?-akadtam ki, olyan arcot vágott mint aki nagyon kitervelt valamit.
-Tudod Kyla, réges régen volt egy tanács akit még Édesanyád hívott össze minden holdfordulókor hogy mebeszélje az Eldaryaban élő népek próblémáit...ez volt A Hetek tanácsa!-magyarázott komolyan Miko.
-Hogy érted azt hogy tanács...kik voltak a tagjai?-kérdeztem szokásomhoz hűen ahelyett hogy végig halgattam volna a mondandóját.
-Tudod Eldaryában 7 féle tisztavérű nép van és az ő fajaik keveredései. Még mielött megkérdeznéd felsorolom őket!-emelte fel az úját a Rókalány mikor szóra nyitottam volna a szám, ismert tudta hogy ezt akartam kérdezni-A Kappák:Ők azok akik szigetére Króm-mal mentél küldetésre!
A Vámpírok:Akiket talá a legjobban ismernek a világodban, közélyük való Nevra!
Elfek:Vagy is manók, pontosan mint Ezarel.
Sellők:Akik kitagadták Alajeát...makacs egy nép!
Vérfarkasok:Crom is egy közüllük és a vezetőjük igen csak nehéz természet.
Feketelovagok:Ők nem álnak mellettünk egy ideje...
És végül a Tündérek:Eldaryában a legnemesebb faj, minden egyes nép tiszteli őket! A tündék akár csak Valkyon, az ő és az elfek népének keverélei, a legerősebbek a gárdában és egész Eldaryában is!-fejezte be.
-Szóval...minden népnek van egy úgy mond feje, mint pl:. A tündéreknek Viktor!-éetettem meg.
-Igen, és ezeket a "fejeket" inkább úgy mondanám vezetőket kellene meggyőznöd arról, hogy te igen is létezel és te vagy a kiválasztott aki újra egyesíti a népeket és visszahozta a tündéreket!-simított végig a karomon Miko míg Jamon és Leiftan az ajtónak támaszkodva halgatták.
-De hogy...?-gondoltam végig a hallottakat, nekem kée meggyőhnöm a vezéreket? Hogyan? Mikor?
-Egyszerű minden alkalommal lesz egy egy uticélod a küldetéseid gyanánt amiket mától fogva meg is kezdesz! Az első megállód pedig a vápírokhoz lesz majd! Szóval keresd fel Nevrát és mond meg neki hogy ő fog elkísérni az első "Egyesítés" néven futó küldetésedre!
ESTÁS LEYENDO
Eldarya-A kristály ikrei
FanficEz a sztori kicsit eltér az eredeti Eldayától de ezt a CsJ-s f.f. miatt már megszokhattátok tőlem!! ,,Miko egy barom, nem itt éltem Eldrayában erre bejelenti hogy tronörökös vagyok az Ikremmel Leiftannal! Alig egy honapja élek ezen a helyen és egy i...