Άρης Pov
Την θυμαμαι αυτή την ημέρα όλα όσα τις είπα τότε ήταν αλήθεια. Αλλά πιστευω πως ποτε δεν τα έμαθε
Flashback
Την πηγα στο νοσοκομείο... Αλλά οι γιατροί μας είπαν ότι δεν άντεξε.... Μπήκα μέσα και είχα αρχίσει να τις μιλάω....
"Γατάκι μου ξέρω ότι δεν είμαστε πλεον μαζί αλλά να ξέρεις ότι εγω δεν ξενέρωσα ποτε μου και ουτε προκειτε παντα θα σε αγαπάω να το ξέρεις. Παντα θα είσαι το γατάκι μου το μικρό αθώο κοριτσάκι που ποτε δεν θα ξανά κλάψει. Συγγνώμη συγγνώμη για όλα όσα περασες ψυχουλα μου παντα θα είσαι στη καρδιά μου"
End of flashback.
Αυτά της είπα..... Αυτά και είχα αλλά τόσα.. Αλλά ποτε δεν τα έμαθε.....
εβαλα σε ενα ποτηρι λιγο ουίσκι. το ενα εγινε 2 τα 2 έγιναν 3.... σηκώθηκα απο τον καναπέ και βγηκα απο το σπίτι. Πλησίασα την πορτα της και αρχισα να τη βαράω.
Στην πορτα εμφανίστηκε αυτή. η μορφή της εκα ε την καρδια μου να χτυπάει πιο γρήγορα απο ποτε . ήξερα οτι ηταν απέναντι αλλα δεν μπορουσα να την φιλησω πλεον.
"Γιατί;" ηταν η μονη λεξη που ξεστομισα
"τι γιατί;"
"γιατί έφυγες;"
"σημασια εχει οτι εοεστρεψα"
"τοτε γιατι επεστρεψες;"
"γιατι οποιος αγαπάει επιστρέφει"
"λαθος μωρο μου οποιος αγαπαει μένει. οποιος μετανιώνει επιστρέφει μην τα μπερδεύεις"
"Αρη τι ακριβώς θες;"
"να σε ξεχασω. αλλα πως να σε ξεχάσω; απλα πες μου πως γαμώτο. Μετα απο ολα αυτα δεν γίνεται να σε ξεχάσω... πως ολα αυτα τα αίσθημα να πανε χαμενα; πως γαμώτο; πως;"
"Αρη φυγε" ειπε και εκανε να κλείσει την πορτα αλλα εβαλα το ποδι μου και δεν την άφησα.
"Αρη ΦΥΓΕ γιατι δεν ξέρω τι ειμαι ικανει να κανω και να πω. σε παρακαλώ"
"οχι Έμμα θελω να ακουσω τι εχεις να μου πεις"
"τι εχω να σου πω; εχω να σου πω οτι εσυ ευθύνεσαι γι αυτη την κατάσταση και οχι εγω ειναι δικο σου σφαλμα αυτο γιατι εσυ εισαι μικρος γιατι δεν μπορείς σρ αυτη την ηλικια έχεις μια καριέρα"
"σταμάτα"
"οχι θα με ακουσεις. ακομα σε αγαπαω, ακομα σε νοιάζομαι, ακόμα σε σκέφτομαι, αλλα δεν σε θελω πισω .... βασικα σε θελω αλλα εισαι μικρός" ειπε και εκλεισε την πορτα..... χτυπουσα αλλα δεν άνοιγε εβαλα όλη μου την δυναμη και εριξα την πορτα κατω. γυρισε και με κοιταξε με γουρλωμένα μάτια.
"Αρη;"την πλησιασα και την άρπαξα. Ενωσα τα χείλη μας και επιτέλους γευτικα αυτο το φιλί που τοσο μου ειχε λείψει. Δεν ανταποκρινοταν αλλα οταν εγω χαλαρωσα και εβαλα τα χερια μου το ενα στη με ση και το αλλο στο μάγουλο της ανταποκριθηκε και εβαλε τα χερια της στο λαιμο μου. Καποια στιγμη Απομακρύνθηκε και επιασε την κοιλιά της και Χαχανισε.
"τι έγινε;"
"ε; τίποτα... Αρη γιατί το εκανες αυτό;"
"γιατι το ηθελα και μην μου πεις οτι δεν το ηθελες γιατι δεν φανηκε καθόλου"
"Αρη.... σε παρακαλω να μην ξανασυμβεί."
"Ρε Εμμα αφου με θες γαμωτο και αφου σε θέλω γιατι να μην το παμε απο την αρχή;"
"Λυπάμαι Αρη αλλα όχι" ριπε και με έδιωξε κακήν κακώς. εκείνη την ωρα χρυπησε το κινητό μου.
"ναι;"
"Αρη θελω να δω την Έμμα"
"ελα σπιτι μου" ηταν το μονο που ειπα και εκλεισα το τηλέφωνο
VOCÊ ESTÁ LENDO
Έρωτας στο ρινγκ ✔️
Ação"Ασε με να φυγω Αρη..." "Οχι Έμμα δεν θα φυγεις δεν πρόκειται να φυγεις αν δεν με ακούσεις" "Δεν θες να με νευριάσεις περισσοτερο σήκω φυγε γαμωτη σου δεν ξέρω τι ειμαι ικανή να σου κάνω" "Γιατί να σε φοβηθώ τι μπορεί να μου κάνει ένα κοριτσάκι σαν...