🥊32🥊

5K 275 21
                                    

Εμμας POV

Καθόμουν στον καναπε χαλαρή μεχρι που το κινητό μου χτύπησε. κοιταξα την οθονη και το ονομα με σοκαρε

'Ζωη μου ❤'

"Παρακαλώ"
"Γεια σας ειμαστε απο το νοσοκομείο ο φιλος σας είχε ενα ατύχημα με το αυτοκίνητο στην εθνικη οδο σας ειχε στις ταχείες κλήσεις "
"Ειναι καλα;"
"Βρίσκεται σε κατάσταση κόμματος δεν ξερουμε ποτε θα συνέλθει" ενιωσα την κοιλια μου να κουνιέται
"σε ποιο νοσοκομείο;"
"Γενικο νοσοκομείο"
"Έρχομαι" ειπα και εκλεισα το τηλέφωνο . Πηρα τον Τεο και του τα ειπα και ειπε οτι θα ερθει να με παρει να πάμε.

Καθησα στον καναπέ και περίμενα να χτυπήσει η πόρτα. Η πορτα αρχισε να χτυπάει δυνατά. Άνοιξα και μεσα μπηκε ο Τεο με αρπαξε και αρχισε να περπατάει.

"Θα του πεις την αλήθεια. Το ακους; Αν ειναι εκει μεσα εξαιτιας σου θα τρελαθώ και δεν ξερω τι ειμαι ικανος να κανω"
"Τεο σε παρακαλώ σταματά να με τραβάς πονάω"
"Συγγνώμη μικρή απλα .... εινια ο παιδικος μου φιλος δεν μπορω να τον χάσω και.. ξέσπασα σε σένα..... Συγγνώμη" ειπε και με αγκάλιασε
"Σε καταλαβαίνω Τεο.... τον αγαπαω αν...αν παθει κατι....δεν ξερω τι θα ειμαι ικανη.να κανω"
"Πες του το Εμμα πριν να ειναι αργα...μην εισαι τοσο ξεροκεφαλη σε αγαπάει οπως και αν συμπεριφέρεται σε αγαπάει..... απλα είστε εγωιστές"
"Προσπαθησα Τεό  αλλα με έδιωχνε"
"Παμε και αν ειναι καλα θα του μιλήσεις"
"Και τι ακριβως να του πω ε ξες τι ετοιμάζομαι να παντρευτώ καποιον αλλο αλλα περιμένω το παιδι σου και αγαπω εσένα; δε γίνεται αυτο αν ειναι καλα θα τον δω και θα εξαφανιστώ...." ειπα και μπήκα στο αμαξι.
"Ειστε τοσο ξεροκεφαλοι" ειπε και ξεκίνησε το αμάξι.

Σε 20 λεπτα ειμασταν εκει.... ετρεξα μεσα στο νοσοκομείο και μιλησα με την νοσοκομα που με πήρε . Με πηγε στο δωμάτιο του και τον είδα. Ηταν γεματος σωληνάκια και ειχε και αυτο το μηχανημα για τους παλμους που εκανε ολο τουτ τουτ και με έκανε χειρότερα. Εβαλα το χερι μου μπροστά απο το στόμα μου για να μην ουρλιάξω. Ηταν ο Τεό απο πισω μου και ετσι με έπιασε και με έβαλε στην αγκαλια του....
Βγηκα απο την αγκαλια του  Τεο και τον πλησιασα ακούμπησα το χερι του ηταν ζεστος... Αρα ζει.... σε ευχαριστώ θεε μου.

"Γιατί ετρεχες; γιατι επρεπε να το κανεις αυτο; εγω φταίω; γιατι να φταίω δεν θα με συγχωρήσω....  Σε αγαπαω ρε βλακα... ποτε δε σταμάτησα να σε αγαπαω... αλλα δεν ηθελα να σου φορτώσω κατι που δεν ήθελες.... Ξυπνα .... μονο αυτο θέλω ... θελω να αντικρίσω μια φορα ακομα τα ματια σου και μετα θα κανω οτι θες... οτι θες αρκει να ανοίξεις τα ματια σου....."Ελεγα μεσα απο τους λυγμούς μου..... πηρα το χερι μου απο το δικο του και εκανα να φυγω αλλα καποιος ή μαλλον κατι με εκανε να γυρίσω το κεφάλι μου....

Έρωτας στο ρινγκ ✔️Where stories live. Discover now