"Περίμενε "
"Τι να περιμένω Τεο τα ψέματα σου δεν θέλω να τα ακούσω "
"Δεν ειναι ψέματα τίποτα από αυτά που σου είπα δεν είναι ψέματα δεν πήγα με αλλη"
"Ουου στο σπίτι μου θα τα λύσετε αυτά;"
"Άρη πες της πες της που ήμουν τότε που με χώρισε "
"Σε εμένα ήταν " ακούστηκε η φωνή της Εμμας από πίσω μου
"Που ηταν;" είπαμε εγώ και η Λια μαζί
"Σε εμένα ήταν είχε έρθει να μου πει για τον Άρη, να μου πει ότι δεν ήσουν καλά ότι έπινες ότι δεν κοιμόσουν καλά "
"Και η γυναίκα στη φωτογραφία στο παράθυρο; "
"Εγώ είμαι Λια "
"Εσυ; μα αυτή είναι ξανθιά Και εσύ έχεις μαύρα μαλλιά "
"Δεν ήθελα να με δείτε έξω έτσι κυκλοφορούσα με περούκα ξανθιά δεν ξέρω πώς με βρήκε ο Τεο αλλά με βρήκε"
"Είναι αλήθεια; "
"Ναι " είπε ο Τεο " Σε αγαπάω ρε χαζή " είπε και αφού τους έδιωξα πλησίασα την Εμμα και την κοίταξα
"Ώστε σε βρήκε ο Τεο και σου μίλησε; "
"Ναι αλλά δεν είχε πετύχει και πολλα"
" Α ναι;" είπα και την πλησίασα τόσο που την κόλλησα στον τοίχο
"Ναι"
"Ξες έχω κι εγώ να αποκαλύψω κάτι " της είπα με εκείνο το αλαζονικό ύφος που είχα όταν την κοροειδευα με αποτέλεσμα να την τρομάξω
"Τ-Τι θες να μου πεις;" είπε και εκείνη την ώρα σήκωσα το χέρι μου και αρπαξα το πρόσωπο της και την φίλησα..(•••)
Καθόμασταν στον καναπέ και βάλαμε μια ταινία να δούμε. Είχα να νιώσω έτσι από το Λύκειο. Σταμάτησα την ταινια και γύρισε και με κοίταξε.
"Τι έγινε; "
"Θέλω να μιλήσουμε"
"Τι συμβαίνει Άρη;;"
"Σκεφτόμουν ότι αφού ήμαστε καλά τώρα γιατι να μην κάνουμε άλλη μια προσπάθεια;;;; Γιατί να μην δώσουμε άλλη μια ευκαιρία στο Εμείς;"
"Κοίτα Άρη δεν νομίζω ότι θέλω να δώσω ευκαιρίες στο Εμείς δεν θέλω αυτό το Εμείς να μην πετύχει και το παιδι μου να ζει την εβδομάδα μαζί μου και τα σαββατοκύριακα με τον μπαμπά του δεν θέλω να του καταστρέψω την παιδική ηλικία έτσι Ναιθελουμε ο ένας τον άλλον, αλλά αυτό συμβαίνει τώρα. Οχι αυτό δεν μπορεί να συμβεί και συγγνώμη αν σου έδωσα ελπίδες"
"Φυγε"
"Τι;;"
"ΕΙΠΑ ΦΥΓΕ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΕΙΜΑΙ ΙΚΑΝΌΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΜΜΑ ΣΗΚΩ ΚΑΙ ΦΥΓΕ" άρχισα να φωνάζω και σηκώθηκε και έφυγε χωρίς να πει μια κουβέντα.40 ημέρες μετά
Εμμας POV
Έφτιαχνα την βαλίτσα μου με τα πράγματα μου και τα πράγματα του μικρού όταν χτύπησε η πόρτα. Πλησίασα και άνοιξα και μέσα μπήκα η Λια με το μικρό της και την κοιλιά φουσκωμένη στο 3ο παιδί.
"Καλώς την" είπα και προχώρησα στο σαλόνι αφού έκλεισα την πόρτα
"Ώστε όντως θα φύγεις πάλι " είπε κοιτώντας τις κουτες
"Ναι Λια όντως " είπα και συνέχισα να πακεταρω τα ρούχα του μικρού
"Ρε Εμμα σε..."
" Δεν με νοιάζει "είπα και την έκοψα πριν ολοκληρώσει..
"Άκου...."
"Σου είπα δεν με νοιάζει "
"Καλά ότι θες αλλά όταν τον χάσεις μην πεις λεξη"
"Δεν πρόκειται γιατι δεν θα το μάθω ποτέ,όπως σου είπα δεν θα ξανάρθω "
"Αυτό θα το δούμεΆρης POV
Είδα το φορτηγό να έρχεται και να τοποθετεί τα πράγματα της με προσοχή μέσα Αυτή αποχαιρετησε την Λια και μπήκε μέσα σε ένα αμάξι έβαλα τον μικρό σε ένα κάθισμα και εφυγε.
Αυτό ήταν ήταν η τελευταία φορά που είδα και τους δύο..... Η τελευταία φορά που αντίκρισα τον γιο μου και τον έρωτα μου..... τον έρωτα που βρήκα μέσα σε ένα ρινγκ που τον έβλεπα κάθε μέρα στο σχολείο και τον βασανιζα που κάθε φορά ήθελα να την γεμίζω με φιλιά.... με έναν έρωτα στο ρινγκ ξεκίνησε ιστορία μας και τελείωσε άδοξα χωρίς να προλάβει να ζήσει μέσα στις φλόγες τις οποίες είχε δημιουργήσει…
Χελοοοο
Ξέρω ότι ει αι ένα μικρό κεφάλαιο και όχι δεν είναι το τελευταίο δεν πρόκειται να τελείωνα έτσι αυτή την ιστορία υπάρχει συνέχεια έχει ακόμα λίγο μέχρι να τελειώσει αλλά το τέλος που θα δώσω θα ειναιι και αυτό που θα της αξίζει
Αυτά από εμένα θα τα πούμε σύντομα μπαιιιι
~Its Evi που πάει να κάνει γυμναστική για να χάσει κάτι μέχρι τις διακοπες
ESTÁS LEYENDO
Έρωτας στο ρινγκ ✔️
Acción"Ασε με να φυγω Αρη..." "Οχι Έμμα δεν θα φυγεις δεν πρόκειται να φυγεις αν δεν με ακούσεις" "Δεν θες να με νευριάσεις περισσοτερο σήκω φυγε γαμωτη σου δεν ξέρω τι ειμαι ικανή να σου κάνω" "Γιατί να σε φοβηθώ τι μπορεί να μου κάνει ένα κοριτσάκι σαν...