🥊10🥊

8.2K 385 28
                                    

Δευτέρα 20 Απριλίου

Έχει περασει μια εβδομάδα δεν τον βλέπω στους αγώνες. Στο σχολείο ουτε καν που με κοιτάει καθεται συνέχεια στο κινητό του. Βλέπεις η παρέα έγινε μια, αφου ο Τεό και Λία τα έφτιαξαν.

Το κινητό μου άρχισε να χτυπάει. Κοίταξα το όνομα στην οθόνη. 'Αρης❤' αυτός ηταν. Σκουπισα μερικά δάκρυα και σήκωσα το τηλέφωνο.
"Ναι;" Το τηλέφωνο έκλεισε απευθείας. Τέλεια. Τα δάκρυα άρχισαν να γίνονται περισσότερα. Ακουσα τον ήχο του μηνύματος πηρα ξανά το κινητό στα χέρια μου και ήταν από αυτόν.

Από: Άρης ❤
Είμαι κάτω από το σπίτι σου. Κατέβα μην τα γαμήσω όλα. Σε εχω ανάγκη γαμώτο.

Γουρλωσα τα μάτια μου. Τι κάνει λέει; έβαλα γρήγορα τις παντοφλες μου και κατεβηκα κάτω.

"Τι κάνεις εδώ;"
"Έμμα ήρθες" Είπε και με αγκάλιασε. Με έσφιξε πανω του και ένιωσα την μπλουζα μου να γίνεται μούσκεμα.
"Άρη κλαίς;"
"Μπορεί η Σοφία να μείνει εδώ για λίγες μέρες;" Είπε χωρίς να μου απαντάει.
"Δεν υπάρχει θέμα αλλά γιατί κλαις Άρη"
"Πάμε πανω καλυτερα. " Άνοιξε την πορτα του αυτοκινήτου του και πηρε την μικρή από μέσα. Έκλεισε το αμάξι και ανεβήκαμε πανω. Έβαλα την μικρή να κοιμηθεί στο παλιό μου δωμάτιο. Και πηγαμε σε αυτό που έχω τώρα μαζί με τον Άρη.
"Λεγε τώρα"
"Απλά έχουμε κάποια προβληματα στο σπίτι και δεν θέλω η Σοφία να μεγαλώσει έτσι"
"Δεν με ενδιαφέρει γιατί την έφερες εδώ,  με ενδιαφέρει το γιατί εκλαιγες γαμώτο. "
"Δεν θελω να σε φορτώσω με τα προβληματα μου. " Είπε και σηκώθηκε.
"Άρη.. " Είπα και γυρισε να με δεί. Έτρεξα πανω του και τον αγκάλιασα. Τυλιξε τα χέρια του γύρω μου και με έσφιξε πανω Του. "Ότι και αν είναι θα περασει... Μαζί θα το περάσουμε" Του ψυθιρισα και τον αφησα. Βγήκε από την πορτα αυτή την φορά. Κοίταξα την ώρα στο κινητό μου. Πέντε. Τέλεια.

Τρίτη 21 Απριλίου

Ξυπνησα μετα απο δυσκολία στις 7 ξυπνησα τον Λεό και την μικρή. Έδωσα ρουχα στον μικρό και κάτι δικά μου παλια από οταν ήμουν μικρή στην Σοφία.
"Γιατί με έφερε εδώ ο Άρης;"
"Σκέφτηκε ότι θα είναι καλή ιδέα να μείνεις για λίγο καιρό με έναν φίλο σου"
"Μάλιστα... "
"Πάμε τώρα μην αργήσουμε" Επιασα τα χέρια τους και βγήκαμε απο το σπίτι. Πηγαμε στο σχολείο φιλησα και τους δυο στο μάγουλο και έφυγα κι εγώ προς το δικό μου. Μπήκα στο προαύλιο και πλησίασα την Λία. Δίπλα της καθόταν ένας νεαρός αλλά δεν έδωσα σημασία.
"Καλημέρα"
"Καλημερα"
"Αυτός δίπλα σου ποιος είναι;"
"Δεν με γνώρισες Μάνου;"
"Ααααα" Έτρεξα κάνω του και τον αγκάλιασα. Τον εσφιξα πολυ δυνατά πάνω μου.
"Μου έλειψες ρε.. "
"Και εμένα Μάνου"
"Κόφτο ρε " Είπα και έβαλε το χέρι του στον ώμο του και με τράβηξε πανω του.
"Λεγε τα νέα σου. "
"Δεν έχω νέα"
"Μάνου σε εμένα μιλάς"
" το ξέρω"
"Λέγε λοιπόν" είπε και έκανα να μιλήσω αλλά η φωνή του Άρη ακούστηκε και γύρισα να τον κοιτάξω..
"Έμμα έρχεσαι μαζί μου;"
"Γιατί δεν έχω μυστικά από κανένα;"
"Ελα είπα"
" θες να τον διώξω"
"Οχι  δεν είναι ανάγκη θα παω σε λίγο είμαι πισω"

Έρωτας στο ρινγκ ✔️Where stories live. Discover now