Αρης POV
πλησίασα το τραπέζι και κοίταξα το τετράδιο.... το πηρα στα χέρια μου και το γυρισα εκεί που ειχα μείνει...
Τετράδιο
Καθόμασταν στο παγκακι πισω απο το σχολείο . Μεχρι που ενας ήχος μηνύματος ακούστηκε. Κοίταξα το κινητό μου αλλα δεν ήταν.
"Αρη δικο σου είναι;"
"Ναι"
"ποιος ;"
"Κανενας σημαντικός"
"Αυτό ειπες και την προηγούμενη φορά"
"Γιατι τιποτα και κανενας δεν είναι πιο σημαντικός για μενα εκτος απο εσενα."
"Ναι αλλα..."
"δεν εχει αλλά.."(•••)
"Ναι θεία Καληνυχτα." ειπα και το έκλεισα.
"Τι είπε;"
"Να προσεχουμε" ειπα και τον πλησιασα βαζοντας τα χερια μου στο στερνο του
"Μάλιστα.... τι κι αν όχι" ειπε και με έσπρωξε πάνω στο κρεβάτι....(•••)
Ξυπνησα το πρωι και τον κοίταξα δίπλα μου. Σηκώθηκε και εβαλα μια μπλουζα του και κατέβηκα κάτω.... κοίταξα την ωρα και ηταν 7.40. Ανέβηκα πανω γρήγορα και τον ξυπνησα
"Τι έγινε;"
"Ξυπνά και ντύσου να παμε σχολείο"
"Ελα ρε αγάπη μου"
"Δινουμε φέτος Αρη σήκω" ειπα και άρχισα να ντύνομαι
"Τουλάχιστον ας μην ξεχνάμε αυτα" ειπε και με φίλησε στο μάγουλο και άρχισε να ντύνεται.(•••)
"Λοιπόν εχετε μεχρι την Παρασκευή να φέρεται τα χρήματα γιά την εκδρομή. Προορισμός το Παρίσι. Και οποίος δεν εχει φέρει δήλωση να φέρει." ειπε ο καθηγητής και το κουδουνι χτυπησε για το σχολασμα.....
Κατεβηκα γρήγορα τις σκάλες αλλα έπεσα πάνω σε ενα παιδι.
"Χίλια συγγνώμη"
"Οχι εγω βιαζομουν μην αγχώνεσαι. Καινουριος ετσι;"
"ναι"
"και που πας ; το μαθημα τελείωσε"
"το ξέρω παω να παρω κατι απο το γραφείο του διευθυντή"
"θες να σε περιμενω; να σου γνωρίσω και τα παιδιά"
"αν θελεις"
"περιμενω εδώ"
"Ααα Φάνης"
"Εμμα"
"χάρηκα" ειπε και ανέβηκε. τον περιμενα και οταν κατεβηκε βγηκαμε εξω και τον πηγα στα παιδια
"Αντε ρε Αγα- Εμμα το παιδι;" ειπε ο Άρης. Το περιμενα.
"Παιδια απο εδω ο Φανης ειναι καινουριος εδω. Φανη απο εδω η Λια και ο Τεο το αγόρι της και ο Άρης το δικο μου αγόρι"
"Χάρηκα παιδια"
"Εγω παλι οχι"
"Αρη"
"τιιιι;"
"θα σου πω μετά" ειπα και τον κοίταξα άγρια.
"Φεύγουμε λοιπόν;"
"ναι" ειπαμε και ξεκινήσαμε για το σπίτι. Αφησαμε τα παιδια και μείναμε οι τρείς μας.
"Και για πες μας Φανή παιζει κατι με καμια κοπέλα;" θα τον χτυπησω...
"περιπου"
"Απο που;" θα τον χτυπησω ασχημα...
"Α-απο εδω"
"Αρη μπορει να μη θελει να μιλήσει αστον" ειπα εγω στον Αρη που ειχε καρφώσει με το βλέμμα του τον Φάνη.
"Οχι Εμμα δεν υπάρχει θέμα... αλλα θα συνεχίσουμε αυριο γιατί εγω πρέπει να στρίψω." είπε και εστριψε.
"Αρη ντροπή"
"Σου την έπεφτε"
"Δεν μου την έπεφτε Άρη " ειπα κι προχωρησα μπροστά και μπηκα μεσα στο σπίτι μιυ και έκλεισα την πορτα.
ESTÁS LEYENDO
Έρωτας στο ρινγκ ✔️
Acción"Ασε με να φυγω Αρη..." "Οχι Έμμα δεν θα φυγεις δεν πρόκειται να φυγεις αν δεν με ακούσεις" "Δεν θες να με νευριάσεις περισσοτερο σήκω φυγε γαμωτη σου δεν ξέρω τι ειμαι ικανή να σου κάνω" "Γιατί να σε φοβηθώ τι μπορεί να μου κάνει ένα κοριτσάκι σαν...