🥊33🥊

5K 272 10
                                    

3 μήνες μετά

"Εισαι πανέμορφη .... " ειπε η Λια και με κοιτούσε.

Κοιτουσα το νυφικό στον καθρέφτη και αηδιάζα με τον εαυτό.μου που  το κάνει αυτο....
Ο Αρης ακομα δεν εχει ξυπνήσει 3 μηνες κια δεν εχει δείξει καποιο.σημάδι.... πηγαμε να τον χασουμε αλλες 2 φορές....
Η κοιλια μου εχει φουσκώσει αρκετά Ειμαι στον προτελευταίο μηνα ετσι κι αλλιώς.....
Γυρισα και χαμπγελασα στην Λία και πήγα μεσα ωστε να κανω τα μαλλια μου.... Η κομμώτρια επιασε την μασια και άρχισε να τα κάνει μπούκλες
αφου τελειωσε πηγα μεσα στον καθρέφτη και με κοιτούσα… Ήταν στενό και έδειχνε την κοιλίτσα μου πολύ καλά…

"Εμμα εισαι σίγουρη γι αυτό που πας να κάνεις;"
"Ναι Λία.... αλλα θελω κατι πρώτα.... θελω να παω απο το νοσοκομείο.... θελω να τον δω.... να του μιλήσω ..... μια Τελευταία φορα..... να του τα πω ολα..... "
"Αν θεωρεις οτι αυτο θα σε κανει καλα παμε "

Βγηκαμε απο το δωμάτιο και μπήκαμε στο αμάξι.... Αρχισε να οδηγάει ο Τεο και μετα απο κανα 10 λεπτό ήμασταν εκει . Μπήκα μεσα και κατευθυνθηκα προς το δωμάτιο του ... Ανοιξα την πορτα και μπήκα μεσα.... Πλησίασα το κρεβάτι του και κάθησα στην καρέκλα...

Ακουμπησα το χερι του και αρχισα να το χαϊδεύω

"Αρη μου...... σε παρακαλώ σε ικετεύω άνοιξε τα ματάκια σου να τα δω .... να με δεις και εσυ... να μην με αφήσεις να παω στο γάμο να με εμποδισεις σε παρακαλω ψυχη μου μην με αφησεις να κανω το μεγαλύτερο λαθος της ζωής μου και να παντρευτώ τον λαθος πατερα για το παιδι μας.... Το αγοράκι μας.... το μικρο γλυκο αυτο αγοράκι που ειμαι σίγουρη ότι θα είναι ίδιος εσύ...... θα εχει πάρει τα ομορφα ματια σου και αυτες τις όμορφες γωνίες... ξυπνα σε παρακαλώ.... ανοιξε τα ματια σου γαμωτο" Ελεγα μεσα απο τους λυγμούς μου.... έκλαιγα .....δεν νε ενοιαζε αν το μακιγιάζ θα χαλάσει δεν με ένοιαζε αν θα πέσει καποιο δακρυ πανω στο νυφικό και αφησει λεκε....

Σηκωθηκα απο την καρεκλα και εκανα να φύγω οταν καποιος άρπαξε το χερι μου και δεν με άφηνε να φύγω.... γυρισα το κεφάλι μου και ειδα αυτα τα ματια που αγαπώ..... με τράβηξε πάνω του και με κοίταξε...
"Επιτέλους....." ειπε και ενωσε τα χείλη μας......Δεν με αφησε στιγμη απο την αγκαλια του......
"Ωστε αγοράκι;"
"Ναι.... " ειπα και με φίλησε...
"Να σου πω κάτι ..... Νομίζω οτι ειμαι μικρός"
"Ενταξει αφου είσαι μικρός" ειπα και έκανα να φυγω αλλα με τραβηξε στην θεση μου....
" έπρεπε να μου το πεις μπορει να ελεγα ότι ειμαι μικρος αλλα  ηθελα να κανεις τα παιδια μου.... ενιωθα δεν ένιωθα μικρός τότε...."
" Εμμα... τι στο καλο ;" ειπε η Λια και εμεινε άφωνη ο ατεο ηρθε διπλα της και μας κοιτούσε. Σηκωσα το κεφαλι μου και του έκανα νόημα... ετσι κι αυτος αρπαξε την Λια και την φίλησε.....

Τους κοιτούσαμε και χαμογελουσαμε...
Μεχρι που εγω ενιωσα κατι να τρέχει.... ωχ όχι.... αρχισα να περνω ανάσες και ο πρωτος πονος δεν αργησε να έρθει.....

"Ααα"
"Εμμα ολα καλα;"
"Εναν γιατρο γενναω" ειπα και ειδα τον Αρη να πατάει ενα κουμπί
"Ααααααα"
"Παρε  βαθειες ανάσες... ήρεμα..... " αρχισα να κανω αυτο που μου λέει..
Μπηκαν γιατροί και του εξήγησαν την κατάσταση.... με πηραν και με εβαλαν σε ενα κρεβατι και με πηγαν σε ενα δωματιο ..

"Χαλάρωσε..... καντε της επισκληριδιο.... παρε βαθιες ανασες και σπρωξε με ολη σου την δύναμη."
"Αααααα.... ααααααα"
"λιγο ακομα ... σπρωξε λιγο πιο δυνατα"
"ααα"
"αυτο ηταν ειπε και εβγαλε το μικρό....χαλαρωσα και αμεσως αφου καθαρισαν και με εβαλαν στο δωμάτιο μου με άφησαν να κοιμηθώ....

(•••)

Ανοιξα τα ματια μου και ενω περιμενα να δω τα ματια που αγαπω ειδα την φατσα του Μακη

"Τι κανεις εσυ εδω;"
"Γεννησες αγάπη μου" ειπε και.με φίλησε....
"μην με ακουμπάς... " ειπα αλλα με ξανα πλησίασε και με φίλησε.
"μην με ακουμπας γαμωτο σε σιχαίνομαι.. ο γάμος σχόλασε..."
"ακουσες τι ειπε δινε του τώρα"
"Τι κανει αυτος ο χλεχλες εδώ;"
"χλεχλες εισαι.και φαίνεσαι και κατω τα χερια σου απο την Εμμα μην σου τα κόψω"
"γιατι θα με κανεις ντα ;" ειπε και τον πλησιασε.
"αγόρια σταματήστε Μακη "
"μα.."
"στο σπίτι" ειπα και ο Αρης με κοιτούσε περίεργα.... αφου ο Μακης βγηκε εξω και έφυγε και εγω σηκώθηκα για πλησιασω τον Αρη και να τον φιλήσω αλλα τραβήχτηκε.

Γεια σας

Τελειωσα επιτελους καλα τα πηγα μπορω να πω Ελπίζω να τα πήγατε και εσείς καλά αυτόν εδώ κεφαλιού που περιμένετε ελπίζω δεν ξέρω τι περιμένατε ακριβώς εγώ αυτό έγραψα αυτό σας έδωσα Ελπίζω να σας αρέσει δεν ξέρω πότε θα ανεβάσω το άλλο γιατί έρχονται φίλες μου τώρα από Σουηδία και Αθηνα θα έχω τρεχάματα

~Its Evi που τελειωσε μια σειρα την οποια ξαναβλεπει και ταυτοχρονα ξεκινησε μια αλλη

Έρωτας στο ρινγκ ✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang