Carol POV;
"Lynne kau dah siap asah Parang ? "
"Bukan parang je aku dah asah Pistol ni pun aku dah sediakan . "
"Dah-dahlah dengan lakonan korang berdua tu . Geram aku tengok . "
"Geram . Jangan tengok "Balas aku dan Lynne serentak . Zack agak terus pandang tempat lain . Sam pula dah geleng kepala perlahan .
"Budak . Kau cakap sekarang siapa yang bayar kau ? "Mit menyoal dengan suara yang agak kasar .
"Nama saya Lovely lah ."
"Penting sangat ke kau sampai aku perlu tahu nama kau . " Lynne membalas dengan malas .
"Sebelum aku smackdown kau dekat sini bagus kau cakap "Lala pula bersuara .
"Huh....yelah saya bagitahu . Sebenarnya Miss Beautiful yang suruh saya koyakkan tiket konsert tu . "
"Aku tak dapat jumpa Gst sebab kau tahu tak !?"Lynne , aku dan Sam menjerit serentak . Terkejut semua yang berada di kantin tersebut .
Semua pelajar menoleh dan suasana kantin yang tadinya riuh menjadi senyap .
"Nak makan dengan aman pun tak dapat "Sindir Lydia yang sedang sibuk melahap .
"Aku dengar bunyi 'Baebi' pulak kat kantin ni . "Balas Mit yang dengan hati yang panas .
Sudahlah hati dia memang dah panas sebab si 'lovely' makin Lydia buat hati dia panas .
Cikgu Xavier iaitu Guru pengawas tiba-tiba muncul . Dengan wajah garang yang dibuat-buat dia melangkah ke meja kami .
Saya mendoakan kami selamat . Amen .
"Kenapa kamu menjerit ?"Dia menyoal . Cermin mata yang terjatuh dihidung dia atur .
"Sebab tikus"
"Sebab Cicak"
"Sebab Lipas"
Berbeza-beza jawapan yang kami semua berikan . Wajah Cikgu Xavier berkerut memandang kami .
"Sebab mereka marah saya cikgu . Mereka marah saya dekat dengan Hot boyz "Semua mata di meja kami mula memandang Lovely .
"Budak tu diupah oleh Miss Beautiful untuk koyakkan tiket kami ke konsert Gst cikgu .
"Dia dengan Miss Beautiful patut dihukum sebab mereka menggangu privasi kami cikgu . "
"Betul tu cikgu . Dahlah tiket tu mahal ."Tambah Sam sambil matanya tak lepas memandang Lovely . Nampak benar perasaan geram di wajah .
"Walaupun saya minat WWE lebih daripada konsert ni . Saya pun bersetuju yang Lovely dan Miss Beautiful patut dihukum ."
"Macam mana kamu pasti sangat dia orang yang koyakkan tiket kamu tu?"Cikgu menjongket-jongketkan kening dia .
"Dia koyak benda alah tu depan mata kami cikgu"
•••
YOU ARE READING
The School Rival And TSR 2 ; Past Vs Present
Teen Fiction[2018/2020] The School Rival ; Prankers sekumpulan gadis yang terkenal kerana mereka selalu melakukan prank . Kalau famous mesti banyak haters , kan ? Hot boyz , Bae dan Miss Beautiful antara haters Prankers . Siapa tidak kenal dengan kumpulan ni...