Lynne Pov ;
Pagi yang indah dimana mulanya sesi persekolahan . Ramai murid mula berpusu-pusu masuk ke dalam kelas , mungkin takut tempat duduk diambil .
Begitu juga dengan Prankers dan aku . Salah satu kumpulan yang selalu 'bergurau senda' dengan rakan-rakan di kelas dan guru-guru di Maltosa Highschool . Kami mula masuk ke dalam kelas dengan muka yang penuh selamba walaupun pasrah sekarang ni .
Kenapa ?
Herm sebab kami terpaksa duduk dibelakang . Tak apa duduk belakang pun tak kisah asalkan dapat dengar apa yang cikgu cakap dan dapat duduk . Yang seronoknya kalau duduk belakang ni , kita bercakap pun cikgu tak dengar .
Kami mula duduk dan bergosip tentang gosip terhangat dan kemudian merancang untuk prank cikgu English kami iaitu Madam Cindy . Madam ni sebenarnya janda hot meletop dekat sekolah .
Madam ni pernah cuba goda cikgu kami yang masih muda malahan Madam ni juga pernah goda murid sekolah kami iaitu Geng Hot Boyz . Geng ni terdiri daripada 4 orang Abang pengawas yang mempunyai jawatan yang tinggi di sekolah bahkan diorang menjadi rival kami .
"Wei , malam nanti prank Madam Cindy nak ? " Aku bersuara .
"Bila , Lynne ?" Soal Cella .
"Tahun depan . Dah aku cakap malam nanti , malam nanti lah" Kata aku lalu menjeling Cella .
"Pukul berapa ? Tu maksud aku . "
"Dalam pukul 8 , pergi rumah aku . Kita bincangkan plan . "
"Ok , set . "
"By the way , nanti kau bagitahu mereka berdua . " Kataku lalu memandang 2 orang lagi rakan kitorang yang sedang tidur dihadapan kitorang .
"Ermm...yelah . " Balas Cella acuh tidak acuh .
"Owh ya ! Baru aku teringat yang janda tu dah ada Boyfriend baru bruh . "
"Uyoh , mesti lagi syok ! " Kata Cella teruja .
"Ingat pakai baju serba hitam . " Aku sempat memberikan peringatan kepada Cella . Takut dia terlupa sebab terlalu teruja .
"Ye . Aku akan ingat . " Balas Cella patuh .
"Wei , Janda is coming ! " Kata Elijah also known as ketua kelas tahun lepas .
"Ish , ni yang aku malas ni . "
Rungut Cella seorang diri . Usai sahaja Cella merungut Madam Cindy datang ke kelas dengan penuh bergaya kalah Model 5 bintang .
"Hi , guys~ I'm here so I am going to teach you English this year too ! "
Katanya sambil melengkok-lengkokkan badannya lalu membuat flying kiss yang minta kena flying kick . Sesetengah pelajar yang melihat aksi tersebut , terus menutup mata dan ada juga yang pusing kebelakang lalu membuat aksi orang ingin muntah .
---
Kringg~
"Thank yㅡ "
YOU ARE READING
The School Rival And TSR 2 ; Past Vs Present
Teen Fiction[2018/2020] The School Rival ; Prankers sekumpulan gadis yang terkenal kerana mereka selalu melakukan prank . Kalau famous mesti banyak haters , kan ? Hot boyz , Bae dan Miss Beautiful antara haters Prankers . Siapa tidak kenal dengan kumpulan ni...