Beni affet kızım ...

757 28 0
                                    

BİR ÖNCEKİ BÖLÜMDE ANLAMAYANLAR İÇİN SÖYLÜYORUM ÇOCEKLAR SU VE MERT'İN ÜVEY KARDEŞ OLDUKLARINI BİLMİYORLAR YANI SUNUN ANNESİ VE MERTİN BABASININ ESKİDEN BERİ EVLİ OLDUKLARINI FALAN SADECE ÇOK BÜYÜK AŞK YAŞADIKLARINI BİLİYOLAR .


Alp :

Fırtına olsam kırsam dikenini ,

Yüreğimle dokunsan çiçeğine ,

Bu inat bu dik bakış neden gözlerime ?

Kendini bırak bırak artık benim cennetimeee...

Yıldız Tilbe'nin sesi kulaklığımdan kulağıma akarken derin bir iç çekişle süsledim sessizliği . Aklımda iki iri ve çekik göz vardı . Artemis bana o kadar çok kızmıştı ki . Haklıydı ama başka bir çarem yoktu . Onu kendimle ikna edebleceğimi düşünerek çok büyük bir yanılgıya düşmüştüm . Beni gerçekten  istiyordu bunu anlayabiliyordum . Çok büyük bir sıkıntı vardı ki , bende onu istiyordum . Hem de yıllardır ! Dudağıma kondurduğu o küçük öpücükten sonra hayatımın amına koymak suretiyle defalarca beni kendiyle sınamıştı . Seneler geçmiş hiçbir tende onun dudaklarından aldığım lezzeti alamamıştım . İstanbul'a gittiğimde onu yarı çıplak bir erkeğin arkasından bağırıken gördüğümde kan damarlarımda alevlenmiş adeta yakmıştı beni . Ama bunu açık edemezdim . Mert amca bana bu kadar güvenirken olmazdı . Su teyzem annemin ölümünden sonra bana sanki bir anne gibi davranmıştı . Halamdan hatta babamdan daha yakın olmuşlardı bana .

"Selam yalnız kurt !" dedi Asena kulağımdaki kulaklıği çıkartarak . Sadece o biliyordu Artemis'e olan takıntımı .

"Selam ."

"Artemis'i tutamıyoruz geri dönecek galiba ."

"Gerizekalı kafam !" dedim .

"Üzülme sanki onu bilmiyormuş gibi konuşma Alp . Onu çok iyi tanıyorsun . Artemis babam gibi , kabına sığmıyor . Babamdan nefret ettiğini sanıyor ama içimizde babama en çok o  benziyor . Ona bazen imreniyorum ."

Güldüm . Gerçekten öyleydi . Artemis 3 kardeş arasında en sınır tanımaz en başınabuyruk karakterdi . Su Teyzem 'de Artemis 'i hep babasına benzetiyordu .

"Artemis şu an ailesinin değerini anlamıyor . Birini kaybettikten sonra anlayacak . "

"Ve sen de ailesindne birini kaybetmiş biri olarak ablama benim hasta olduğumu söyledin !" Arda sinirle bana doğru gelmeye başladı . Ergenliğe girdiğinden beri deli gibi  gelişmişti  . Bu yeni nesil bizden daha gelişkindi maşallah !

"Senle uğraşamam kılkuyruk az ötede oyna !" dedim .

"Alp abi yaptığının ne kadar yanlış olduğunun farkında mısın acaba ? Hayır farkında değilsen var çünkü ablam babamla kavga ediyor şu an !"

Hepimiz yerimizden kalktık !


ARTEMİS :

"peşime neden bir kuyruk takıyorsun ki umrunda mıyım sanki senin !" diye bağırdım babama karşı .

"Sen burada yaşamak zorundasın Artemis ! Bizimle ! Ailenle !"

"Neden ya neden ! Ablam da üniversite için şehir dışındaydı ! Neden ben gidince sorun oluyor anlamıyorum . "

"Çünkü sen ablan gibi değilsin !"

Başımdan aşağı kaynar sular dökülmüştü . Babam ve ablam ! Süper ikili . Ben asla ablam gibi olamamıştım hep onu çok sevmişlerdi . Babam annem ile ayrı kaldığı dönemde dünyaya geldiği için . Ablam hep bir numartalı çocuktu . En çalışkanı en zekisi en en en . Bense sadece en hoyratı , en asisi .

"Haklısın baba asla beni onu sevdiğin gibi sevemeyeceksin ."  Babam birden durdu . Nefesini tuttu ve omuzlarını düşürüp derin bir nefes verdi . Gözlerinin dolduğunu görünce şok oldum.

"Artemis bu şekilde düşünmen beni çok üzdü kızım . Seni çok iyi tanıyorum çünkü iç evladım arasında bana en çok sen benziyorsun . Senin ne kadar gözkara olabileceğini de en iyi ben bilirim çünkü sana bakınca aynaya bakıyor gibiyim . Beni affet ! Eğer sana seni birazcık az sevdiğimi hissettirdiysem affet beni kızım !"

Duyduklarım yıllardır yüreğimde yanan ateşi söndürmek suretiyle su serpmişti içime . O kadar ki bu su gözlerimden taşmaya başlamıştı . Babamda ben de ağlamaya başladık . Babamı hiç ağlarken görmemiştim . Koşarak ona sarıldım .

"Özür dilerim baba !" dedim . Bu kadardı işte sevilmediğini düşünen bir kız çocuğu hele ki babası tarafından ...Babasının tek bir lafı ile yaraları sarılıyordu .

"ASıl ben özür dilerim ." dedi . Babama ilk defa adam akıllı sarılıyordum . Ablam ve Alp 'e baktığımda el ele olduklarını gördüm . Ve içimde yeni bir hissin baş gösterdiğini fark eettim . Kıskançlık !


YANA YANA / Aşka Düşüş serisi II.KitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin