ASENA :
Yavaşça ilerlemeye başladık . Sanki yıllar önceye dönmüştüm . Kapıdan içeri girene kadar durdurulmamış olmak garibime gittiği için durdum ve Yiğit'e dönüp ,
"Ters giden bir şeyler var ." dedim . Şehre iniş yapalı 3 saate yakın oldu ve neredeyse yarım saattir de burdayız . Birilerinin şu ana kadar bizi çoktan durdurmuş olması gerekiyordu .
Alp ;
"Ne gibi ? " diye sordu .
"Bir terslik var !" dedim tekrar Yiğit'e doğru ama o hiç tepki vermiyordu . Bıçağımı kılıfına soktum ve kemerimi sıktım . Omuzlarımı çıtlattıktan sonra depo kapısına yüklenip kapıyı açtım . Kapı büyük bir gürültü ile açıldı . Gözlerim hızlıca içeriyi taradı sanki bizi bekliyorlarmış gibiydi . Kişmse bir şey yapmıyor herkes sadece bakıyordu . Gözüm tanıdık birilerini aradı . Ve buldu .
"Ulaş ! " bana gülerek bakan çocuk hızlaca yanıma geldi ve bana sarıldı . Ulaş çok yakın arkadaşımdı . Benden 4 yaş küçüktü ama burda onun hem ablası hem kız kardeşi hem de annesi olmuştum .
"Asena ! Bir an beni tanımayacaksın sandım ." dedi. Ona sıkı sıkı sarıldım .
"O nerde ? " diye sordum . " Tolga o nerde ? " Ulaş başını eğdi .
"Konuş ! " diye bağırdım .
"Artık bu çetenin lideri değilsin ! Burada borun ötmüyor artık !" dedi arkadan bir ses . Dövmeli , garip bir kızdı .
"Hala sözümü dinletebilirim ve hala seni alt ederim ." Hızlıca ona atılıp kafamı yüzüne gömünce kanlar içinde yere yığıldı . Üzerime atlayan yeni yetmeyi de tek tekme ile uzaklaştırdığımda . Alp ve Artemis korkmuş gözüküyordu ama Anar rahattı bunların benim için çerez olduğunu biliyordu .
"YETER !!"
Daha 5. adamımı yere sermiştim amaa...
Arkadan gelen sese dönmemle yaşadığım şok çok fazlaydı ...
"ARDA !"
Nefes nefese ona doğru atıldım . Dikkatim o kadar dağıldı ki yüzüme atılan yumruğu geçiştiremedim . Ama sinek ısırığı gibi gelmişti . Dudağımın kenarındaki kanı silerek bana yumruk atan kıza baktım .O anda farklı bir şok dalgası bedenimi sardı bu bakışlar Yİğit'in bakışları ile aynıydı . Kızı saçından tutup ;
"Kimsin sen !?" dedim . Artemis .
"Gü..güü..Güneş bu ...Anar'ın kardeşi .Ne işin var kız senin burda !? " dedi şaşkın bir çirkeflikle .
"Senlik bir mesele değil Artemis dışarı çık " dedi .
"Ablama vuran elini kırarım senin !" dedi ve kızın üstüne atıldı .
"KESİN ŞUNU !" DEDİM . sesim o kadar gür çıkmıştı ki herkes durdu ve söylediklerimi dinledi . Arda'ya doğru yürüdüm ve tokadı yüzüne geçirdim .
"Bu şekilde mi yaşamaya karar verdin ! Benim kurtulduğum bu hayatı mı seçtin ? !"
"Bu benim hayatım abla . " dedi . "Ayrıca bazılarımızın bir bedel ödemesi gerekiyordu . Sen ve şu arkandaki yüzünden Güneş ve Ben kendimizi feda ettik .Ama aslında nereye ait olduğumu anladım . Burqadaki insanlar beni ciddiye alıyorlar .Sizin aksinize ."
"Ağzına sıçıcam senin ! " Arda benim aksime Artemis'ten korkuyordu . Bir adım geri gittiğini görünce şaşırdım .
"Abla orda kal .. Orda kal ..." dedi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANA YANA / Aşka Düşüş serisi II.Kitap
RandomÜvey Aşkım kitabının devamıdır . Bu sefer karakterler farklı olacak . Aradan yıllar geçmiş Mert ve Su aşklarından hiçbirşey kaybetmemişti . Bu devirde çocuk büyütmek zordur tabiki de ortanca kızları Artemis onları çok zorluyordu tam bir asiydi, Ase...