Geçmişten gelen misafir

660 22 5
                                    

HİKAYEYİ ATEŞLENDİRİYORUM MİLLET :)

"Nasıl ama , verdim gazı oduna yakındır kapında köpek olur ." 

Sinsi sinsi sırıttım . "Bilerek yaptın dimi ? YA sen hani benden hoşlanıyordun aşkımdan ölüyordun falan . Ne oldu ? "

"Yok canım ben almayayım başkasına aşık birine ısrar edemem hiç . "

"Ay götüm !" dedim . Elini omzuma attı ve sarıldı bana ani gelen yakınlıkla rahatsız olmuştum . Bana sadece onun dokunmasını istiyordum . Ben nasıl bir bağımlı olmuştum böyle.

"Ihım!" ablamın sesi ile kolunu omzumdan adlı . Ablam elinde bir kimlik kartı tutuyordu . İşaret parmağı ve orta parmağı arasında tuttuğu kimliği Anar'a uzattı .

"Sanırım bunu düşürdün ." Anar aceleyle kimliği alıp .

"Hay allah cüzdanıma koyduğumu sanıyordum . "dedi kafasını kaşıyarak Ablam soğuk bir şekilde .

"Dikkat et birisi senin adın üzerinde sahte işler yapabilir . Bunun olmasını istemeyiz değil mi ? " Anar ablama doğru baktı . Aralarında sanki sessiz bir kavga başlamıştı . Anlam veremediğim bu sessiz kavgayı Arda'nın böğürtüsü bozdu .

"Ablalarım ! " dedi ve Anar'ı görerek başıyla selam verdi ."Adını bilmediğim çok sayın abiciğim ...Karşınızda İzmir'in en güzel kızını ayartmış bir playboy bulunuyor . Hadi beni teprik edin ."

"Gerizekalı!" diyerek kafasına vurdum ."Kör mü bu kız !Tipsiz sıçan seni !"

"Ayıp oluyo ama abla . Biz senin sevgiline diyo muyuz öyle tipsiz mipsiz ." Anar kahkaha attı .

"Ben ablanın sadece arkadaşıyım ama olsun ben tebrik edeyim  seni . Helal olsun ."

"Peki tebrikleri aldığıma ve kısa süreli totoşum havalandığına göre ufak bir şizofreni krizi geçirdiğimi söyleyebilirim . Kızı ben tavlamadım . Kız Alp Abiyi sordu ben de abim dedim .Numarasını istedi kendi numaramı verdim ." dedi gururla .

"Çüş amınakoyayım !" ablam ağzıma eliyle vurdu .

"Artemis bu küfür konusunu seninle konuşmamız lazım . Normal değil bu ."

"B..ben biraz fazla küfür ediyorum galiba . "

"Ha şunu bileydin ." dedi ablam .


ASENA :

Yemekler yenmiş rakı sofrası kurulmuştu annemle mezeleri masaya koyarken kafamda milyon tane tilki vardı .

"Hadisene kızım ! Semizotunun üstüne yoğurt dökte geçelim içeri . İzin verdim ben bugün çocukcağızlara biz yapacağız herşeyi ." dedi annem .

Hizmetlilere bazen kafadan izin veriyordu . Gülümsemeye çalıştım . İçimde kapkaranlık bir kadın vardı . Babama kendimi adamamın sebebi beni üniversite yıllarında o sokak hayatından çekip çıkarmasıydı . Lise ve üniversiteyi  bir çetenin lideri olarak geçirmiştim . Kavgalar gürültüler eksik olmamıştı hayatımda . Babam bunu öğrendiğinde Üniversitenin üçüncü sınıfındaydım  beni alıp Londra'ya gönderdi . 1 sene bir lady den ders aldım . Daha sonra eğitimime devam ettim . Bunu sadece o ve ben biliyorduk . Bu yüzden babam benim en yakın arkadaşımdı . O günler bana çok uzak geliyordu . Bazen içimde eski günleri hatırlayan ve o günlerdeki asiliğimi dışa vurmak isteyen kısmımı zor zaptediyordum .

"Hadi kızım!" annemin ikinci ikazıyla mezeyi karıştırıp içeri geçtim .Herkes masadaydı . Alp ve Anar arasındaki gerilim beni de geriyordu . Babam Anar'dan haz etmemişti belki de haklıydı .

"Nerde kaldınız kız !" dedi  Nilüfer teyze . Gülümseyerek tabağı masaya bıraktım ve .

"Üzgünüm Nilüfer Teyze . " dedim .

Tam Anar'ın karşısına oturdum ve onu göz hapsine aldım . Nedense bu çocuk içimde o yıllara ait bir şeyleri tetikliyordu . Yemekler yendi içkiler içildi. Anar'ın hareketlerini dikkatle izliyordum . Bir yudum alkol almamıştı . Lavaboya gitmek istediğini belirterek ayaklandığı sırada içimden bir ses peşinden gitmemi söyledi .

"Ben buz getireyim ." diyerek ayaklandım . Tam mutfağa girmiştim ki birisi tarafından duvara yapıştırıldım .

"Neyin peşindesin !?" bütün gün ortalarda sempatik bir şempaze gibi dolanan adamın suratındaki öfkeyi Artemis'inde görmesini isterdim . Ama yanlış kayaya toslamıştı elini ters çevirerek mutfak tezgahına dayadım onu . Daha fazla tutamıyordum . Kavga etme dürtümü bastıramıyordum .

"Sahte kimlikle aramıza giren adam mı soruyor bunu ! "dedim hareket etmeye çalıştığında onu daha sert mıhladım . Elimden kurtuldu ve beni buz dolabına yapıştırdı . dirseğini boğazıma dayayıp hareket yeteneğimi kısıtlamıştı .

"Nerden anladın !"

"Kapa çeneni de cevap ver !" dedim dizimi hayalarına geçirerek . acıyla önünü tuttuğunda saçlarından tutarak kafasını yukarı kaldırıdm . Göz göze geldiğimizde kafamda geçmişe dair bir kaç görüntü belirdi .

"Ejder !"

"Nihayet tanıdın !" dedi aptal bir gülümseme ile .

"Nihayet tanıdın !" dedi aptal bir gülümseme ile

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ARTEMİS

ARTEMİS

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ASENA

YANA YANA / Aşka Düşüş serisi II.KitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin