Hayattan adalet bulursan nihayet yüzün güler mi?

774 25 3
                                    

Merhaba arkadaşlar kanalıma hoşgdabdvhdvgqghasvGHSV

Tamam tamam sustum :D Çok zor şartlar altında bölüm yazıyorum şirkette mesaiye kaldım ve ben boş vakit değerlendirmesi olarak bunu yazayım dedim .Evde elimin altında her türlü imkan var ama maalesef ki vaktim yok . Ev işi yemek ve bir tanecik kızım ile ilgileneyim derken uykum geliyor ve hop uyumuşum  . (Bir kedi annesiyim arkadaşlar henüz insan evladım yok :D) Neyse iyi okumalar .

ARTEMİS :

Ablamda bir şeyler vardı . Öyle ki Alp ile başlayan dolu  dizgin aşkım detayları yerine ablamın üzerindeki durgunluk aklımı kurcalıyordu . Ablam bir kaç sene önce bu hale gelmişti . Ondan önce benden daha beterdi . Esip gürleyen bir yapısı vardı . Yurtdışına gidip geldikten sonra ablam tamamen başka biri olmuştu sanki .

"Ben de geliyorum !" dedim . Alp ile buluşacaklarını duyunca .

"Özel bir konu Artemis . Alp ile aramızda bir mesele . "

"HAyır abla!" diye bağırdım . "Biz kardeş değil miyiz ? Bak biliyorum çok fazla uzak kaldık ama sonuçta kardeşiz ! Yani artık  yanındayım . Anladın mı ? "

Ablam titrek bir nefes verdi ve dolan gözlerini bana çevirdi .

"Çok şaşıracaksınız ablacım . Hem de çok ..." dedi ..

Biraz uzaklaşmak için sahile gittik . Ablam kahve bardağını tutarken elleri titriyordu . Onu bu şekilde görmek beni çok  garip  duygulara sokuyordu .

"B..ben .." diye lafa başladı sonra kahve fincanını bırakıp titreyen ellerini saçlarından geçirdi .

"Yıllar önce yanı üniversite yıllarında şehir dışında okuyordum hatırladın mı Artemis ? "

"Evet ."

"O) yıllarda bi çetenin lideriydim . "

"Pardon ? " dedi Alp . En az benim kadar şaşırmıştı . Ben bir kahkaha attım ve .

"Sarmadı bu bari inanacağımız bir yalan bul ." dedim . Ablam delici bakışlarını gözlerime dikince dehşetle .

"Hasiktir ! Doruyu söylüyorsun "

"Devam et . " dedi Alp .

"O zamanlar çok fazla öfkeliydim . Kime ve neye olduğunu bilmiyorum . Biliyorsun ," dedi bana bakarak " Dövüş dersleri alıyordum . Sonra biriyle tanıştım bir çete lideri olduğunu söyledi beni de aralarında görmek istediğini .. Ben de girdim aralarına . En güzel zamanlarımdı . Sonra bir kavga sonrasında çetenin lideri olan çocuk öldürüldü . KArşı çetenin lideri de hapse girdi . İki çetede de değişiklik oldu . Liderler değişti . Bizimkinin lideri bendim . Ateşli silahlar konusunda çok titizdim . Kimde ne kadar silah varsa hepsini topladım ."

"Abla inanamıyorum ." dedim .

"Beni kınama lütfen ." dedi hala elleri titriyordu .

"Manyak mısın ? Harika bir şey bu ."

"Delirme Artemis . Hİçbir iyi yanı yok . Hayatımı nasıl adım adım mahfettiğimi anlatacağım sana . " Alp sinirle :

"Bi bölme de ablan anlatsın ." dedi .

"Çok seksi oldun böyle bidaha yapsana ." dedim arsızlıkla . Alp'in bakışları muzurlukla parlarken ablam .

"Bi sıçmayın konunun içine ! " dedi . İkimizde susarak tekrar onu dinlemeye başladık .

"Sonra Ejder'le tanıştım . Gerçek adı Yiğit'ti . Bİr kaç kavgada kendisini dövmüşlüğüm oldu . Sonra birden bana mesajlar gelmeye başladı . Ejder bana buluşma teklif ediyordu. Baş başa . Bu bir ateşkesti . Buluştuk . Sonra nasıl olduğunu anlamadım ama ...."

YANA YANA / Aşka Düşüş serisi II.KitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin