Merhaba bebeklerim !
Umarım çok bekletmemişimdir . Haftasonu yeni bölüm yazacaktım ancak planlarım tutmadı . Adana'dan misafirlerim geldi (eşimin ailesi Adana'lı) daha sonra 2 gün teyzeme gidip orada kaldım kuzenimin doğum günü için nacizane organizasyon yeteneklerimden faydalanmak istedi teyzem olacak ponçik . Kader olaraktan yine bir ton misafir ağırladım . Hayır abi kendi evimde misafir ağırlıyorum okaaayy ammavelakin misafirliğe gidip misafir ağırlayan biriyim aynı zamanda çok doluyum çook anlatmaya devam etsem 3 bölüm sürer o yüzden ben yazmaya siz de okumaya devam edin o zman :)Azıcık ucundan size biraz fragman :) Artık ne türk bir ilişki olduğunu anlayacaksınız .
İLAHİ BAKIŞ AÇISI :
Genç adam aptal bir sırıtışla telefonu kapattı . Şu an yaşadığı şeye inanamıyordu . Ömrü boyunca annesi dahil kimse tarafından sevilmemişti . Şimdi ise hayatında gerçekten sevilmek ne bunu öğrenmişti . Çok değişmişti Tolga , eskiden bencil ,benmerkezci ve sadece mantığı ile hareket eden adeta bir robot gibi yalnızca emirleri yerine getiren biriydi .Şimdi ise yaşamak için sebebi vardır . Bir değil , iki sebebi ...
Telefonuna gelen mesajla kaşlarını çattı . Herşeyin bittiğini sanıyordu . Yıllar önce Ejder ortadan kaybolduktan sonra büyük patronun artık onunla ilgili herşeyi sildiğinden emindi . Telefonunu alıp numarayı çevirdi :
"Merhaba Patron . Numaranı mı değiştirdin ? " Karşı tarafın tok sesi ,
"Hayır, arıyorsun ya işte oğlum . Numaram aynı . " dedi . Tolga olduğu yerde dikleşti ve sinirle :
"Bitmemiş! " dedi .
"Neler oluyor !"
"Birini ortadan kaldırmak yetmedi patron ! Ejder ve benim için geliyorlar ! "
"Topla hemen adamları ! " dedi endişe ve öfke karışımı ses .
"Patron neden ona bu kadar değer veriyorsun . Bizim çeteden bile değil ...Yıllardır onun arkasını toplatıyorsun bana ! " Genç adamın gözleri dolmuştu . Büyük patron dedikleri adamı en çok o seviyordu . Ona yeni bir hayat vermişti. Himayesine almıştı. Baba kavramını onunla yaşamıştı .
"Sana da en az onun kadar değer veriyorum oğlum ." dedi ."O senin büyüğün ...Biraz ılımlı ol ."
"Peki patron ." dedi yenilmiş bir şekilde omuzlarını düşürerek .
Güneş'in önüne atılırken bir saniye bile düşünmedi ! 2 . el silah sesini duyduğunda Arda'nın ona doru haykırarak koştuğunu ve omzundan vurulduğunu gördü . Herkes çığlık atarak kaçışıyordu . Karnını tuttuğunda kanaması olduğunu gördü . Son gördüğü iki yüz hayatında görmek istediği son iki yüzdü zaten . Aşık olduğu iki insan ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANA YANA / Aşka Düşüş serisi II.Kitap
RastgeleÜvey Aşkım kitabının devamıdır . Bu sefer karakterler farklı olacak . Aradan yıllar geçmiş Mert ve Su aşklarından hiçbirşey kaybetmemişti . Bu devirde çocuk büyütmek zordur tabiki de ortanca kızları Artemis onları çok zorluyordu tam bir asiydi, Ase...