Aklımdan çıkmıyor , aklım çıkıyor ; o çıkmıyor

608 26 1
                                    

MERHABA TATLI ŞEYLER ÇOOK UZUN BİR ZAMAN OLDU DEĞİL Mİ ? YENİ BÖLÜMÜ BURAYA BIRAKIYOR VE HEMEN YENİSİNİ YAZMAYA BAŞLIYORUM . YOĞUNLUĞUM ALDI BAŞINI GİDİYOR UMARIM ANLARSINIZ .


ASENA

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ASENA

Benim İzmir'de babamdan gizli tutmuş olduğum stüdyo daireme gelmiştik .

"Yiğ..Anar ?" kaşları çatık bir şekilde masaya bakan adamı tanımıyordum . Bana bakmasını istiyordum ama bu şekilde değil .Katil bakışlarını bana çevirdi .

"Ne var ?"

"Kızgın mısın bana ?"  diye sordum . Anar gözlerimin içine baktı ve :

"Çok fazla ." dedi . Kısa v enetti . Her zaman olduğu gibi . Anar 'dan nefret etmekten ona ne kadar aşık olduğumu unutmuştum  . Çünkü nefret beni ele geçirmişti . Kendimden nefret etmeye başladığımda ve bu nefret beni boğduğunda artık kendimden geçmiştim ve babam için yaşamaya başlamıştım . Ne kadar yanlış yolda olduğumu anlıyordum .

"Olma" dedim sessiz bir şekilde . Olmasındı. Olmasını istemiyordum .

"Niye ? Sen bana bir kez kızdın diye beni öldürüyordun neredeyse . Ben sana kızdığım için kötü kötü bakmışım çok mu ? "

O an kalbimin kırıldığını ve sesinin kulaklarımda yankılandığını hissettim  . Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum .

"Özür dilerim ." diye fısıldadım . Anar kafasını kaldırıp tekrar bana baktığında onun da gözleri dolmuştu .

"Özür mü dilersin ?! " dedi şok olmuş bir halde . "Sana olan aşkımdan senden ne kadar nefret ettiğimi unutmuştum ." dedi . Gözlerimi kapatıp acının tadı ağzıma gelene kadar bekledim . Tam tersi bir durum yaşıyorduk demek .

"Güzel ." dedim tüm cesaretimle . " Nefretini diri tut . Tolga'dan intikam almaya gideceğiz ."

"Ne demek intikam almak ? "

"Önce Tolga'dan bize yaşattıklarının intikamımı almama yardım et , sonra  bana ne istersen yapmana izin vereceğim ."

Önce  gözlerin tehlikeli bir şekilde parıldadı daha sonra yandan samimiyetsiz bir gülüşle ;


"Her istediğimi mi ? "

Sesindeki ima kasıklarımın beklenti ile sızlamasına sebep oldu . Keşke dedim içimden keşke sesindeki ima gerçeği yansıtsa .

"Evet ." dedim direk olarak gözlerine bakarak . "Ne istersen ." Uzun bedenini sandalyeden kaldırdı ve yanıma geldi . Elini saçıma götürüp hafifçe okşadı . Gözlerimi kapatıp bu anın bir rüya olmamasını diledim . Sonra alnımdaki ıslaklıkla başımı yukarı kaldırdım  . Ağlıyordu !

"Sen niye ? " diyecek oldum ki saçımın okşadığı kısmından parmaklarını geçirip kafamı geriye doğru çekti .

"O zaman sen de hazırla kendini !" dedi kızarmış gözlerle . " Çünkü senden herşeyin acısını alacağım . Sana senden birşey kalmayana kadar da durmayacağım . "



---------------------

Yemekte yemeğimi bin parçaya ayırıp tekrar birşeştiriyordum . Püreyi tekrar püre yapabiliyor olsaydım yaklaşık bir milyon kere yapmış olurdum . Anar'ın dediği şeyler beynimde dönüyordu  . Artemis beni dürttü ve :

"Düzgün ye şu yemeğini abla ! " dedi .Yerimden sıçradım ve babamla göz göze geldim . Annem bana doğru merakla baktı . Sonra :

"Asena gelsene yavrum bir konuşalım seninle ." dedi . Babamın gözlerinin korku ile büyüdüğünü görünce içimde ufacık bir umut kırıntısı alevlendi .

"Tamam anne ." derken babam başını iki yana salladı . Masadan kalkarken Artemis'in  babama ;

"Gelsene sen ..." dediğini duydum .


*********

ARTEMİS :

Annem ablamı çekerken ben babama gelmesini işaret ettim . Birlikte arka tarafa geçip oturduk . Babam :

"Söyle bakalım güzel kızım ." dedi . Ona baktım yumuşamayacaktım .

"Sen ne yapmaya çalışıyorsun !" dedim sert bir şekilde . Babam afallamış bir şekilde bana bakıyordu .

"Ne demeye çalışıyorsun ." dedi babam .

"Ablamın üzerinde kurduğun bu baskı da neyin nesi ! Sen ne yapmaya çalışıyorsun baba ! " dedim . Öfkeden kükremiştim ve sesimi ayarlayamamıştım .

"Sesini alçalt !"

"Bana bak baba ablam burada kalacak ! "

"Senin  hiçbirşeyden haberin yok . !" dedi

" Herşeyi biliyorum . Ablam anlattı . Senin amacını anlayamıyorum . Bizim üzerimizde kurmaya çalıştığın bu baskıyı anlamıyorum baba !"

"Ben ablanın yanlış bir yola girmesini engelliyorum sadece . " dedi yüzü düşmüştü . Diğer herkesin karşısında panter kesilen bu adamın benim ve annemin karşısında kedi gibi olmasını anlayamıyordum .

"Sen sadece ablamı boyundurluk altına almak istiyorsun . Baba beni iyi dinle eğer bu şekilde davranmaya devam edersen karşında bulacağın kişi ben olurum . Ablamı da alıp giderim . "

"Beni neyle tehdit ediyorsun sen !" dedi yüzü kıpkırmızı olmuştu .

"Ne anladıysan o !"

"Bak kızım senin aklın bazı şeylere ermiyor . Ablanın bundan yıllar önceki halini görseydin şu an karşımda bu şekilde konuşmuyor olurdun . "

 "Sen bu şekilde davranmaya devam edeceksen karşında ablamdan daha tehlikeli birini görüyor olacaksın ."

"Mert !" annemin gürleyen sesiyle yerinden sıçrayan babam inler gibi bir ses çıkardı .

"Ne kastettiğini anladım ..." derken ablamla birbirimize sinsice güldük  .

YANA YANA / Aşka Düşüş serisi II.KitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin