Saklı kalması gereken

420 14 5
                                    

MERHABA CANLAR :)

ŞİMDİ DİYORUM Kİ BU BÖLÜM SEZON FİNALİ OLSUN ÇÜNKÜ BİZİM ÇOCUKLARIN İLİŞKİ GELİŞİMİNİ ANLATAN HİKAYEM ÜZERİNDE AZICIK ÇALIŞAYIM DİYORUM  . BİRKAÇ BÖLÜMDE FİNAL YAPIP BU HİKAYE İLE BİRLEŞTİRİP FİNALİ BU HİKAYE ÜZERİNDEN YAZAYIM DİYORUM . NEYSE BİR SONRAKİ BÖLÜM SİZİN İÇİN KARAKTER TANITIMI VE  AÇIKLAMA YAZISI PAYLAŞACAĞIM KEYİFLİ OKUMALAR .


ASENA

"Bence bu kötü bir şaka ! Şu an beni deniyorsun . ? " diye soludum sinirle .

"Hayır şaka falan değil . Ben de denedim . Düşmemeyi , tutunup kalmayı denedim .Hatta benim için nelere mal olacağını bile bile Tolga'yı bırakıp gitmeyi bile denedim ama sonunda döndüğüm yer , tutunduğum dal yine o oldu . "

"Arda bunu biliyor mu ? Arda'ya nasıl baktığını gördüm ve onun sana baktığını da ..."

"Peki Arda'nın bana nasıl baktığını gördün m ü ? " diye bir ses geldi arkadan . Parmak uçlarıma kadar gerildiğimi hissettim. Tolga'nın sesi kulak zarımı ertitmişti . Duyduğum şey ise öfke olarak kanıma karışmıştı .

"Ağzından çıkanı kulağın duysun  ! " diye tısladım . Arda işin içine karıştı bir solulta söylediği şeyler put gibi kalmama sebep oıldu ;

"Yanmadan bilemezsin ama sen yandın abla ! Aşkın nasıl yaktığını en iyi sen bilirsin ...Biz..Biz üçümüz..."

Yutkunamadım ...Anlamam imkansızdı .

"Sus !" dedim fısıltıdan farklı olmayan sesimle . Onları arkamda bırakıp evime çıkarken asansöre bindim ve aynada kireç gibi olan suratımı gördüm . Kardeşimin nasıl bir şeyin içine düştüğünü anlamadığım için kendime kızdım . Yiğit bunu duyarsa hepsini öldürürdü . Bunun olmaması için ne yapmam gerekirse yapmaya hazırdım . Gerekirse onları ayırırdım . Zaten bu ilişkinin bu şekilde devam etmesi mümün değildi ? Mümkün müydü ? Biraz önce verdiğim tepkinin ağırlığı ile titredim . Ya kardeşim bana düşman olursa o zaman bu hayatta kimim kalırdı ?


ARTEMİS:

Arda ve ablamın konuşmasına kapı önünden şahit olmuştum ve o kapıdan çıkar çıkmaz Alp ile beraber içeri girip Arda'yı çöktüğü yerdne kaldırdık . Güneş ve Arda ağlamaya başlamıştı . Tolga ise göğsü hızla inip kalkarken onların bu haline daha fazla dayanamayıp .


"Sikeyim !" diye fısıldayarak kapıdan çıkıp gitmişti . Alp arkasından gitmeye yeltendiğinde onun kolunu tuttum .

"Bırak ben halledeyim . " dedim Alp'e .  Alp Güneş'e doğru bakıp bana fısıldadı ,

"Ben yukardaki kalasın kardeşini nasıl sakinleştireyim şimdi ." diye sordu . Onun bu haline gülerek .

"Pamuk kalpli sevgilim sen herşeyin üstesinden gelirsin . " dedi .

Ve nişanlısını odada bırakıp Tolga'nın peşine takıldı .


ALP :

"Beni affetmeyecek !" diye sayıklayan Arda'ya bakp sabır çektim .  Asena'yı birazcık tanıyorsam Arda bok olsa onu yutardı ama bu durumu sindirmesi için zamana ihtiyacı vardı .

"Kes lan sesini ." dedim  . Yaşlı gözlerini bana kaldırıp

"Alp abi ben şimdi nasıl bakacağım onun yüzüne ? " diye sordu . İçimdeki buzlar kırılırken ;

YANA YANA / Aşka Düşüş serisi II.KitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin