ONLARIN HİKAYESİ PART-2

364 11 1
                                    

ARKADAŞLAR ŞİMDİ ŞU ŞEKİLDE ASLINDA ARDA-GÜNEŞ VE TOLGAYI GEÇİŞTİRMEK İSTEMİYORUM . SİZCE ONLAR İÇİN YENİ BİR HİKAYE YAZMALI MIYIM .UZUN UZUN MU ANLATMALIYIM YOKSA BU ŞEKİLDE BİR KAÇ BÖLÜMDE Mİ ANLATMALIYIM KARAR VEREMEDİM O ZAMAN YANA YANA HİKAYESİ  ÇOK BÖLÜNECEK DİYE KORKUYORUM . EĞER AYRI HİKAYE DERSENİZ BU BÖLÜM DİĞER HİKAYENİN İLK BÖLÜMÜ YAPACAK VE BURDAN KALDIRACAĞIM . BİR KAÇ KİŞİDEN FİKİR BEYAN ETMESİNİ RİCA EDİYORUM NORMALDE OY YORUM VB ŞEYLER İSTEMEM AMA BU FİKİR BEYANI BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ . BİRDE TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN BENİ :) NE KADAR AZ TAKİPÇİM OLDUĞUNU FARK ETTİM :)


YAKLAŞIK İKİ SENE ÖNCE :


GÜNEŞ :

Abimin hayatımdaki yeri paha biçilemezdi . Bu yüzden yıllardır beni koruduğu gibi ben de onu koruyacaktım . Abimin geçmişini biliyordum eski bir çete lideriydi ve bu bağlantısını kullanıp abimi tehtit altından çıkarmak istiyordum . Abim ile babalarımız farklı fakat annelerimiz aynıydı . Bu yüzden aynı yerlerden yaralıydık .

Annemi hiç anlayamadım ve ondan hep nefret ettim . Abimin babasına deli gibi aşık olmuş ve evlenmeden  hamile  kalmış abimin doğumundan sonra bir kaç sene içinde annem hayatında başka bir adam almış ve ondan da ben doğmuşum . Abim de ben de babalarımızın kim olduğunu bilmedik . Annem bizden hiçbir zaman hayatını gizlemedi ve gerçeği saklamadı . Anne olduğu için kutsal olduğunu hiç düşündürmedi .

Abim anneme bu konuda hak verdi . Anne olmak ona göre kutsal bir durum değildi .Ama ben bir kadın olarak anne olmanın kutsal olduğunu düşündüm . Abimin kardeşi olmama rağmen annesi gibi davranmaya başladım . Yemeğine , giydiğine karışmaya başladım . Bir süre sonra aramızda sessiz bir anlaşma oldu ve roller değişti . Ben abimin hem kardeşi hem annesi olmuştum . Annem zaten bizi çok küçükken bırakıp kendi hayatını yaşamaya başlamıştı. Bir süre sonra da hayatımızdan tamamen çıkıp gitti . Abim eve arada bir uğrar bana para verir dolabı doldururdu . Her geldiğin de vücudunda yara izleri olurdu . Onun yaralarını sarardım . Sonra bir gün telefonum çalmıştı .Arayan abim değil bir hastahaneydi . Hastahane abimin durumunun çok kötü olduğunu iletmişti .


Abimin sadece yüzü değil huyu da değişmişti . Artık daha sert ,sevimsiz ve çekilmez bir adam olmuştu . Yüzünü tanınmaz hale getiren kişiyi  öldürseler de söylemeyeceğini söyledi. İşte o zaman anladım ki abimi bu hale getiren kişi onun çok değer verdiği biriydi .

Bir gün abim her yeri kan revan içinde gelmişti ,

"Gitmemiz gerekiyor !" dedi bir yandan elini bandajla sarmaya çalışıyordu .

"Sadece çok ihtiyacın olacak şeyleri al kalın kıyafetler iç çamaşırları . " Gözlerini kaçırarak .

"Güneş göğüslerini sar abicim uzun bir yolculuk yapacağız ve bir gemide olacağız çok fazla erkek olacak seni koruyamazsam kendimi asla affetmem ."

Dediklerini harfiyen yaptım . 14 yaşında bir çocuk olarak abimle çıktığım bu yolu hiç sorgulamadım . Yaşım 14 yaşadıklarım 144 sene gibiydi .


Yıllarca Rusyada yaşadık Babamız olarak kabul ettiğimiz adam Dimitri bize gerçek bir baba gibi davranmıştı . Çocuğu olmayan bu adam eşini trafik kazasında kaybetmişti . Abim bu adamla nasıl tanışmıştı ve işler nasıl  bu raddeye gelmişti bilmiyorum ama birden zengin olmuştuk . Artık yeniden doğmuştuk . Abim artık Anar 'dı ben adımı değiştirmek istememiştim .

Yıllar sonra abimin üzerine suç atıldığını öğrendim Türkiye'ye dönüp işleri yoluna koyduğumuzda ise herşey çok güzel ilerlemeye başlamıştı . Artemis adında bir kızla tanıştık ve abimi ilk defa bir kız için uğraşırken gördüm .Bazen ona doğru bakıp dalıyor öfke ile dişlerini sıkıyordu . Aslında bunun sebebini çok sonra öğrenecektim . Kaderin onlara oynadığı bir oyundu sanırım bu .

Sonra işler karışmaya başladı abim için klübe gelen paketlerde kopmuş insan uzuvları vardı . Abim genelde bu pakletlerden haberdar değildi . Onu korumam gerektiğini biliyordum . Ve işte o anda abimin geçmişini kullanmaya karar verip ani bir hareketle oraya  gitmeye karar verdim .


EKİM 20XX

Babamın nufuzu ve serveti tabiki elimi kolumu uzun hale getirmişti . Depodan içeri girerken ne ile karşılaşacağım hakkında en ufak bir fikrim yoktu ama yarı çıplak bir adamın iki demir direği yere sabitleyerek yapmış olduğu aletle barfiks çekerken bulmayı da beklemiyordum  .

 Depodan içeri girerken ne ile karşılaşacağım hakkında en ufak bir fikrim yoktu ama yarı çıplak bir adamın iki demir direği yere sabitleyerek yapmış olduğu aletle barfiks çekerken bulmayı da beklemiyordum 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ağzımı iki metre ayırıp adamı izlemeye devam ettim . Yere atlayıp ellerini çırptı ve kenardaki havluyu alıp yüzünü siliyordu ki beni fark etti . Hızlıca bana gelmeye başladı . Dövecek gibi geliyordu ve sanırım bunu yapacaktı .

"Dur ! Dur ! Dur! Dur !" dedim hızlı hızlı ve kollarımı ona doğru kaldırıp sallamaya başladım .

Durdu ve ;

"Sen kimsin burada ne arıyorsun  ?"diye sordu  . Cevap veremeden gözlerine baktım . Gördüğüm tek şey karanlıktı . Buraya gelmekle bir daha hiçbirşeyin eskisi gibi olmayacağını karşımda bana bakan adamın gözlerinde görmüştüm .

 Buraya gelmekle bir daha hiçbirşeyin eskisi gibi olmayacağını karşımda bana bakan adamın gözlerinde görmüştüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
YANA YANA / Aşka Düşüş serisi II.KitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin