ASENA :
"Wonder woman olacağım !"
"İyi fikir ." dedi arda gözlüklerinin arasından . Yahu bu çocuk nasıl çetedeydi ? İnek gibi ders çalışıyordu . Gözlerine dinlendirici gözlük almıştık artık kitaba bakmaktan ağrımasın diye .
Arda'nın karşısına oturup kitabı önünden çektim .Derin bir nefes verip ;
"Ablacım aylardır burdayız . Bir burdasın bi kayboluyorsun . Geldiğinde yüzünde yaralar oluyor ve elimden birşey gelmediği için kendimi çok üzgün hissediyorum." Biraz daha yaklaşıp yanağını okşadım .
"Tolga'ya güvenmiyorum . Ona güvenmiyorum ve onun yanında olmanı istemiyorum . "
Arda yanağındaki elimin üzerine elini koydu ve :
"Orada kendi isteğimle bulunuyorum abla . Tolgayı nasıl tanıyorsun , ne yaşadınız birlikte bilmiyorum ama Tolga senin bildiğin gibi biri değil . "
Açıkçası biraz öfkelenmiştim . Tolga'yı benden iyi kim tanıyabilirdi ki ?
"Geçmişte Tolga benim en yakın arkadaşımdı . Onu senden iyi tanıyorum ."
"Sadece tanıdığını sanıyorsun ama insanları asla tamamen tanıyamazsın . Biz iyiyiz abla . Senin sandığından daha iyiyiz ..."
"Bu ne demek ? "
"Abla ben de diyorum ki Gaffur olayım ..." diyerek içeri giren Artemis sohbetimizi böldü Arda Ders çalışmasına kaldığı yerden devam etti .
"Hah maganda kurşunu gel ... " dedim bıkkınlıkla . "Yahu evleneceksin barklanacaksın içindeki keko hala seninle yaşayacak . "
Artemis katıla katıla gülerken .
"Abla sana bişey diyim mi . Babamdan uzak kalmak senin mizahını açtı ha .. hahahah maganda kurşunu ne ya .!! Çok yaratıcı .." Göz devirdim ve kostümümü ayarlamak için odadan çıktım .
Bu hayatın gerçekten tuhaf bir mizahı vardı . Babamdan asla vaz geçemem sanıyordum ki il bir kaç ay onunla konuşmamak iyi gelmişti aslında şu an da o benimle konuşmuyor demek daha doğru olurdu yine de babamı çok özlediğim gerçeğini değiştirmiyordu . Telefonumu çıkarıp babamın numarasını çevirdim . İl çalışta açtı babamın kadifemsi sesi kulaklarımı doldurunca yüreğimden bir şeyin koptuğunu hissettim.
"Alo ? "
"Baba ."
"Ef.." babamın burda sesi çok ince çıkmıştı boğazını temizleyip daha sert bir şekilde ." Efendim ? " dedi . Çok soğuk bir sesti ama numaramı ekranında görünce açmıştı gülümsedim . Sanki hiçbirşey olmamış gibi ;
"Ne yapıyorsun ? Nasıl Ankara ? " diye sordum . "İzmir'e ne zaman geçiyorsunuz ? "
Babamdan bir süre ses gelmedi sonra ;
"Çalışıyorum senin geçen seni ihalesini yarım bırakıp gittiğin iş varya Alp o ihaleyi almamızı sağladı . O iş üzerinde çalışıyorum . İzmir'e 15-20 güne kadar geçeriz . Annen pek bir sıkıldı belki o erken geçer eğer istersen ... Yani istersen Annenle görüşmek için .."
"Seni de görmek isterim baba ." dedim ."Seni çok özledim ."
Derin bir nefes sesinden sonra beni kahreden cevap geldi ,
"Şu an bunun için iyi bir zaman olduğunu düşünmüyorum . Buna hazır değilim Asena gerçekten ben .. "
"Tamam baba anlıyorum ." dedim . "Seni sıkmak istemiyoru mama tekrar tekrar seninle kavuşacağımı biliyorum . Biz her zaman birbirimizi buluruz . Bulmaya devam edeceğiz . "
ARTEMİS :
Kostüm olarak ne seçeceğime hala karar verememiştim . Aklım fikrim Alp'teydi . Bir insan bu kadar özlenmez yahu ! İnsaf Allah'ım acı bu kuluna !
"Naber tatlı şey !? " Bana bakan yakışıklı surata kayıtsızca bakıp .
"Eh işte senden naber ? " dedim .
Sonra önümdeki işe geri döndüm açacağım muayenehane için yer bakıyordum . Dİploma gelir gelmez evlilik olayları olmadan muayenehanemi açacak ve para kazanmaya başlayacaktım . Böylece hem kocama hem de aileme eyvallahım olmayacaktı . Ben zengin bir ailede büyümüştüm . Her şeyim vardı villalarda oturmuştum . Ama aklımda hiçbir zaman bu hayatın sonsuza kadar bu şekilde süreceği yer almadı . Önce lisede tanıştığım bir arkadaş sayesinde kadın derneklerine gitmeye başladım ve onlardan dinlediğim hikayeler kanımı dondurdu .Kocası tarafından dayak yiyenler , satılanlar , pazarlananlar ... Açlık ve sefalet yüzünden bile isteye kendisini satmak zorunda kalanlar . En etkileyicisi de Ayseli adındaki kızın anlattıklarıydı ;Bebeğini açlıktan kaybettikten sonra intihar etmeye çalışmış ancak ölememişti . Sonrada kadın derneklerine uzanan mücadele dolu hayatı başlamıştı .
"Düşünceli ve güzel ." dedi güzel ses.
"Hm ? "
"Seninle ilgili bir kitap yazmaya karar verdim ."
Kafamı yavaşça kaldırdım .
"Şaka !?" dedim ve tozu dumana katarak sevgilimin kucağına atladım . Alp'i bayağıdır görmemiştim ve deli gibi özlemiştim . Dudaklarına yumuldum sonra yüzündeki her bir noktayı öptüm .
"Aşkım fark etmeseydin gidecektim ." dedi kahkahalarının arasından . Sıkı sıkı sarılıp kokusunu içime çektim . Neredeyse ölecekmişim .
"Özür dilerim kafam çok başka yerlere gitti . Alp iyi ki geldin ya şu an seni az daha göremesem öleceğimi hissettim ."
"Baban ağzıma sıçıyor . Asena gitti ya sanki ben gönderdim bir sinirli bir agresif ki aman sakın sorma ."
"O daha çok sinirlenir . Ablama tasma taktım sandı ama annem hakkından geldi :D" dedim kahkaha atarak .
"Ooo kimleri görüyorum hoşgeldin başkan !" dedi Arda . Ona sinirle baktım ;
"Şşş minik Polat Alemdar sen okula gitmedin mi ? "
"Abla bugün cumartesi ." dedi . "ALp abi gelince beynin akışıyo senin ."
"Yürü git çete üyesi falan demem alırım aklını ." dedim gülerek . Bu gerizekalı da işte böyle ablamı kurtarayım diye ne olduğu belirsiz bi işe girmişti . Alp ciddiyetle ,
"Sahi Arda ne zaman bitecek bu VİP üyelik abicim ?" diye sordu . Arda Alp'in nefret ettiğini bile bile ;
"Valla enişte " diye başladı lafa . Alp enişte lafını duyunca kulaklarına kadar kızardı .Yahu ne istiyosun işte mis gibi eniştesin ! "Ben mutluyum da bu gece sen ne giyiceksin onu düşün .Asena ablamlar maskeli parti mi balo mu ne yapacaklar .Ban batman olmaya karar verdim . " dedi pis pis sırıtarak .Alp 'in böyle şeylerden nefret ettiğini bildiği için bilerek üstüne gitmişti .
"Seni piç kurusu ! Gel buraya !" diye bağırdığımda Arda tüymüş Alp ise yalvarır gözlerle bana bakmaya başlamıştı .
"Gitmeyelim Artemis sabaha kadar sevişelim hatta gel şu an başlayalım sevişmeye ..! " dedi korku dolu gözlerle . Kahkaha patlattım .
"Süper olurdu ama şu caddenin karşısındaki klübün sahibi varya o Güneş'le ablam..." diye karşı klübü gösteriyordum ki orda kısa bir süre birini görür gibi oldum. Görmemem gereken biriydi . Burada olmaması gereken biri ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANA YANA / Aşka Düşüş serisi II.Kitap
LosoweÜvey Aşkım kitabının devamıdır . Bu sefer karakterler farklı olacak . Aradan yıllar geçmiş Mert ve Su aşklarından hiçbirşey kaybetmemişti . Bu devirde çocuk büyütmek zordur tabiki de ortanca kızları Artemis onları çok zorluyordu tam bir asiydi, Ase...