UZUN BİR BÖLÜM İLE GELDİM .ÇOK DUYGUSAL BİR BÖLÜM OKURKEN BEN BİRAZ MODA GİRMİŞ OLABİLİRİM . BÖLÜMÜ YAZARKEN YOUTUBE ARKA PLANDA ŞARKILARI OTOMATİK OYNATIYORDU . DAHA ÖNCE HİÇ DİNLEMEDİĞİM BİR ŞARKI OLAN AY TENLİ KADIN DENK GELDİ VE BÖLÜMÜN Bİ YERDEN SONRASINI SADECE BU ŞARKIYI DİNLEYEREK YAZDIM . SANIRIM BU EVREN TARAFINDAN BİR HEDİYEYDİ BENİM İÇİN ...BU KADAR UYGUN OLAMAZDI . NEYSE İYİ OKUMALAR MİLLET BEN KAÇTIM SAAT 03:00 OLMUŞ . HOŞ HAFTASONU İŞ GÜÇ YOK AMA OLSUN :)
ASENA :
Asansörden inerken söyleniyordum ;
"Bir daha öyle içenin ağzına sıçsınlar ! Hayır ben nasıl tanıyamadım ! Sesinden de mi tanıyamadım ! AAAHHH deliricem cidden !!" saçımı başımı yolarken asansör kapısı açıldı ve direk içeri daldım . Elemanlar dünden kalan dağınıklığı toplamış ve akşama hazırlık yapıyorlardı . Klübün işletmesinden sorumlu elamanlardan bir tanesi olan Yeliz 'i yanıma çağırdım ve ,
"Yeliz dün geceki güvenlik kamerası kayıtları . Hemen !" dedim .
Yeliz acil şekilde gitti . Anıl bana garip garip manalı bir şekilde baktı ,
"Ne ?!" dedim . Anıl elemanım ve aynı zamanda arkadaşımdı ,
"Dün geceki züppeyi evine çıkardın . İlk defa birini yanında götürdün . Yamuk mu yaptı sana . "
Bara dayanıp kafamı ellerim arasına alıp saçlarımı yoldum .
"Eğer tahmin ettiğim kişiyse , sanırım bir kaç sene hapislerde çürüyeceğim . " dedim .
Yeliz elinde usb ile geldi ve laptop a taktı .
"Buyurun Asena Hanım . "
Oynatmaya başlayıp izlemeye başladım . Ekranı 8 e bölüp eş zamanlı olarak tüm açılardan hızlandırılmış şekilde izlemeye başladım zaten parti başladıktan sonra 2 saat içinde üst kata çıkmıştık ve onu gördüm . Ellerim yumruk oldu önce sonra kalbim hızla çarpmaya başladı . Ekrana bakıp sinsice gülümsedim . Gülümsemem kahkahaya dönüştü . Kızgın mıydım ? Kesinlikle hayır . Ben de bunu istiyordum .
......
(İlahi bakış açısı)
Genç kız oturmuş kızgınca karşısındaki yüze bakıyordu .
"Bunu yapmana gerek var mıydı ? Sana bunun iyi olmayacağını söylemiştim beni dinlemedin . Ne haldedir haberin var mı ? "
Diğer kız ise masaya yumruğunu vurup , yakışıklı yüze doğru kaldırdı ;
"Eğer senin yüzünden zarar görürse seni öldürürüm . Seni öldürmeye çalışırsa da durdurmam . "
Genç adam gülümsedi .
"Böyle konuşuyorsunuz ama ikinizde bana yardım ettiniz son ana kadar . "
Kızlar birbirinin yüzüne baktılar . Sonra biri ;
"Seni o gün klübün karşısında gördüğümde göndermem gerekiyordu . " dedi .
Genç adam kıkırdayarak kalktı ve genç kızın yanağından makas aldı .
"Teşekkürler baldız ." dedi .Artık geçmişi unutmak istiyordu . Unutmak ve affetmek ...
ASENA :
Onu aramama gerek yoktu . Direk gitmek en iyisiydi . Eve çıkarken Arda ile karşılaştım . Pişmiş kelle gibi sırıtıyordu arkası dönüktü ama önündeki filmli camdan görebiliyordum sonra telefonla konuştuğunu duydum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANA YANA / Aşka Düşüş serisi II.Kitap
RandomÜvey Aşkım kitabının devamıdır . Bu sefer karakterler farklı olacak . Aradan yıllar geçmiş Mert ve Su aşklarından hiçbirşey kaybetmemişti . Bu devirde çocuk büyütmek zordur tabiki de ortanca kızları Artemis onları çok zorluyordu tam bir asiydi, Ase...