Mevzu derin , sana aşığım .

535 21 0
                                    

Merhaba ponçikellalarım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Merhaba ponçikellalarım . Yeni bölüm arası çok uzun oldu biliyorum ancak çok yoğun çalışıyorum. Ev ve iş beni çok yoruyor . Artık çocuk olmadığımı biliyorum bazı sorumluluklar altında ezilmeye başladım . Depresyon sıtayla sene 2019 ::D:D:D:D Neyse iyi okumalar .


ASENA :

Annem saçlarımı okşadı ve :

"Ne derdin var senin birtanem anlat bana hadi ." dedi şefkatle .


Anneme baktım bunca zaman hep babamla olmak onunla vakit geçirmek daha cazip gelmişti . Babamla 6 yaşında tanışmıştım . Aynı yıl hem Artemis'e hem babama kavuşmuştum . O yılları çok net olmasa da hatırlıyordum .

Ama annemle çok fazla bir şey paylaşmamıştım . Annem ile en çok vakit geçiren kişi Arda'ydı . Artemis hiçbir zaman anneme de babama da düşmemişti .

Ama artık anlatacaktım .Yaşadıklarımı anlatacak ve rahatlayacaktım .

"Ben hiç iyi şeyler yapmadım anne ." dedim . Annemin göz bebekleri titredi . Ne demek istediğimi anlamayan boş bakışlar ve bu anlaşmazlığı beraberinde getiren korkunun yansıması vardı gözlerinde .

"birini öldürmeye teşebbüs ettim ."

"Ne?!" 

sonra anlatmaya başladım . Yiğit'i ne kadar sevdiğimi ona nasıl aşık olduğumu , nasıl kandırıldığımı , içimden bir cani çıkmasına nasıl mani olamadığımı anlattım ona. 

Hıçkırıklara boğulduğumda burnumda akmaya başlamıştı . Annem bana doğru öfke ile baktı sonra hiç beklemediğim bir şey söyledi .Küfür etti :

"Ağzına sıçacağım ." dedi  Anneme doğru baktım ve doğru anladığımdan emin olmak istedim . 

"Hm? "

"Babanın ağzına sıçacağım !" Sonra birden ayaklandı .


Babam ve Artemis hararetle birşey konuşuyordu . Annem öyle bir gürledi ki babam inler gibi bir ses çıkararak ona döndü . Annem her zaman babama göre pasif olmuştu .Ama şimdi kimin pasif olduğunu anluyorum . Annem pasif agresif bi kadındı . 

"Senin aklın götüne mi kaçtı lan ! " dedi annem . Artemis zevk alır bir kıkırtı serdi . Bundan nasıl zevk alıyordu . Babam ,

"Su olayları bilmiyorsun . Kızımızın hapiste çürümesine mani oldum ben !" dedi . Annem ise bir hışımla babama doğru atıldı . Onları ilk defa böyle görüyordum genelde hiç kavga etmezlerdi genelde . 

"Senin onu kurtarmak dediğin şey asıl benim kızımın hayatını çürüttü . Mert Işık bundan sonra Asena bu ülkenin sınırlarına çıkmayacak ! İstemediği hiçbirşeyi yapmayacak ! " 

"Çok acı çekecek ." dedi babam yanlızca kısık bir sesle . 

"Bizim çektiğimiz gibi . " dedi annem babamın gözlerine bakarak . "ve mutlu olacak ...." dedi sesi yumuşamıştı şimdi babam ise titrek ve pes etmiş bir nefes vererek fısıldadı ,"


"Bizim gibi ..." 


ARTEMİS :

Çardaklara doğru ilerleyip cebimden sigara paketini çıkardım . İçinden bir dal alıp mentolünü patlattım ve yaktım . Duman ciğerlerime ve beynime giderken rahatladığımı hissettim . Annem ve babam nasıl bir acı çekmiş olabilirdi  ? Tam bir muammaydı . Gerçekten tam bir soru işaretiydi . 

"Sigara içmemeni söylediğimi hatırlıyordum ." dedi bir ses . Ona dönüp gülümsedim .

"Ben içmesem sen içmesen nasıl geçinir bu devlet ? " dedim . Kahkaha atıp elini uzattı . 

"Paketi ver ."

"Rüyanda görürsün ." dedim . Alp kaşlarını çattı ve :

"Bir dal ver bari ." 


Karşılıklı sigaralarımızı içerken Alp'e doğru ;

"Annem ve babamın acı çektiğini öğrendim bugün " dedim ." Çok acı çektiğini ..." 

Alp'in karşımda gerildiğini hissettim . Alp birşeyler biliyordu ,

"Ne gibi ? " diye sordu . Yalanını siksinler diyemedim  . Onun yerine ;

"Bilmiyorum ama öğreneceğim . Ablam şu an da kendi derdi ile o kadar meşgul ki bu detayı atladı sanırım ." 

Alp :

"Sahi Asena nerede? " diye sordu . Konuyu değiştirmesine izin verdim . Sigaramı ayağım ile ezerek çardak banklarının altına itekledim :

"Bilmem , babamdan köşe bucak kaçıyor şu an . " 

"Mert Amca Asena'yı göndermeyecek değil mi ? " Ona doğru bakıp biraz yaklaştım ve kaslı kollarının altına sokuldum . 

"Asla aşkım , buna izin vermeyeceğim ." dedim . Alp irkildi ve kafasını eğerek ,

"Bir daha desene ." dedi . Tek kaşımı kaldırıp 'cık' ladım . 

"Senin sıran ."  Alp bana sanki dünyada kalan tek insan benmişim gibi baktı ve :

"Ben saha mükemmel bir şey yapacağım . " dedi . Beni karşısına alıp iki elimi avuçları içine alarak . 

"Artemi Anka Işık seni herşeyden çok seviyorum. Çocukken de şimdi de .Her zaman seni sevdim ve sevmeye devam edeceğim . " Gözlerim doldu . Gerçekten bu normal değildi . Şimdi bu kadar değişmem normal değildi. 

"Böldüğüm için kusura bakmayın abla ama ablam yok ! Gitmiş ." 

"Ne !" Alp ile birbirimize bakıp Arda'nın söylediği şeyi sindirmeye çalıştık .


YANA YANA / Aşka Düşüş serisi II.KitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin