ARTEMİS:
Arda ve Güneş'i birbirlerinin ağızlarını yerken bulmayı beklemiyordum .
"Ahahahahha yakalandınızzzzz ! Azgın hoşşikler sizi !! " diye bağırdım . Arda ve Güneş 'in surat ifadeleri çok komikti . İkisi de dağılmış gözüküyordu . Arda kaşlarını çatarak ;
"Abla ne yapıyorsun ya !" diye bağırdı . Elimi kaldırarak :
"Bana bak kılkuyruk alırım ayağımın altına bizi baldızımla yanlız bırak !"
"Baldızım ? " dedi Arda dalga geçercesine .
"Eltim miydi ? "
"Yok amk bacanağındı !" dedi kahkaha atarak . Artık benden günah gitti diyerek kafasına bir tane yapıştırdığım anda gülmeyi kesip pis pis baktı . Güneş 'in kıkırtısını duyunca ona döndük .
Gözleri kan çanağına dönmüştü . Ağlamış mıydı ? Arda onu gülerken görünce bakışları şefkatle titredi . Çoğu insan bu tür ilişkilerin iğrenç olduğunu düşünüyordu . Ancak KArdeşimin , Güneş'in veArda'nın birbirlerine baktıkları gibi hiç kimseye bakmıyor olmaları da çok güzeldi . Kim ne derse desin benim kardeşim bir iğrençliği yaşamıyordu !
"Güneş seninle konuşmaya geldim bu davar müsade ederse ." dedim . Arda bana yaklaştı ve hafif dolu gözlerle elimi tuttu ;
"Sana sahip olduğum için çok şanslıyım biliyorsun değil mi abla ?" dedi .
Bu zamana kadar hep ablam gözde çocuk olmuştu ancak şimdi ben yavrularını bir arada tutmaya çalışan kuşlar gibi herkesin yanına tek tek giderek durumu topluyordum . Çünkü ben bir psikologtum eğer ben kendimi bırakırsam buradaki herkes bırakırdır .
Arda'ya gülümseyerek karşılık verip onu gönderdim ve Güneş'e döndüm . Bana mahçup gözlerle bakıyordu .
"Hadi bana orospu falan de ." dedi . Göz devirdim .
"Orospu !" dedim . Ağzı iki metre açık kaldı .
"Sana orospu dememi sen istedin Güneş !" dedim ciddi bir şekilde . "Kendini öyle görüyorsan o muameleyi görürsün . "
Yatağın ucuna oturup dirseklerini dizlerine dayadı ve başını eğerek saçlarını geriye itti .
"Aşk böyle bir şeydir. " dedim ."İki kişiyi aynı anda sevdiğin için neden suçlu olasın ? Kimseye bir zararın oldu mu ? Adam mı öldürdün ? Tecavüz mü ettin ? Hırsızlık mı yaptın ? Sen sadece aşık oldun Güneş . "
"Böyle mi düşünüyorsun gerçekten ?"
"Siktir et beni !" dedim . "Siktir et toplum baskısını . Güneş bir çok kadın tek erkeği zor idare ediyor . Sen muhteşem bir detaysın ! "
Gerçekten böyle düşünüyordum . İnsanlar kendi tercihleri ile tek eşliliği seçiyordu . Güneş iki erkeği de istiyorsa ve erkekleri de birbirlerini istiyorsa bunda bir sorun yoktu .
"Artemis seninle çok iyi anlaşamadığımızı biliyorum ama ben ... Ben seni hep sevdim yani bir kız kardeş gibi . Benden ne kadar irite olduğunu biliyorum ..."
"Şşş görümcenim ben senin ." dedim .Bayılıyordum bu muhabbete ...
ALP :
Anahtarı bana fırlattı ve :
"Sen kullan bro !" dedi .
Anahtarı havada kaparak sırıttım . Arabalara bayılıyordum . Bu hayatta iki vazgeçilmezim vardı arabalar ve Artemis ...
Arabaya bindiğimizde ve motoru çalıştırdığımda çıkan sesle kendimden geçmiştim .
"İşte bundan bahsediyorum !" dedim . Ona doğru dönüp
"Alt tarafı bir çete liderisin baban taşaklı adam galiba ." dedi . Yüzündeki gülümseme dondu ve ,
"Annem aldı bu arabayı . " dedi . "Ondan kabul ettiğim tek şey ..."
"Seni kırmak istemedim ." dedim surat ifadesine bakarak .
"Önemli değil , kırmadın ." Merakıma yenik düşerek ve konunun değişmesini umarak ,
"Bir erkekle sevgili olmak nasıl bir his ... Yani aynı zaman da bir de kız arkadaşın var ."
Güldü ve ,
"Aslında birbirimizi kadın yada erkek olarak görmüyoruz . Arda ve Güneş dışındaki hiçkimseye ilgi duymuyorum . Bu zamana kadar birine bile bu hisleri beslememişken iki insana aynı anda bu şekilde bir aşk duymak ... Benim için oldukça yeniydi . "
"Seni yargıladığım için özür dilerim ." dedim . KArşımdaki kişi sapkın yada iğrenç gelmiyordu artık . Onları nasıl sevdiğini anlatırken gözlerinin içinde ayrı bir parıltı oluyordu .
"Beni yargıladın mı ? " diye sordu .
"Yani bir miktar diyelim ."
Sustu . Ben de sustum . Bİr şey söylemem gerekmiyordu .
ASENA :
Terasta hazırladığım kahvaltıya bakıp Yiğit'i uyandırmak için içeri girdim . 1 hafta önce geçirdiğimiz o ateşli dakikalardan sonra ilk kez bizde kalmış ancak dün gece o kadar içmiştik ki sızıp kalmıştık . Zaten çoğu zamanımızı barda geçirmiştik. Yiğit'e yaklaştım öpmek için eğildiğimde ağır alkol kokusu midemi bulandırmıştı . Ama filmlerde böyle olmuyordu ki ...
Burnumu ellerimle kıstırıp dürttüm onu .
"Hadi bakalım koca bebek kalk acilinden bir duş al . Ben de Alp 'in çamaşırlarından birşeyler ayarlayıp getireyim sana ." dedim . Yiğit kalktı suratı şişmiş ve çok çirkin gözüküyordu . Bu çirkinliğine ve çirkinliğine rağmen sevimli olan sıfatına baktım .
Yiğit Banyoya doğru giderken alt kata indiğimde ,Artemis ve Güneş güle oynaya bir şeyler yapıyorlardı .
"Oooo kimler uyanmış . Nasıldı geceniz ? Alev aldı buralar !" diyen Artemis'e göz devirdim . Güneş ise ağzını kapatarak kıkırdadı . Masanın üstündeki kaseden elma alarak hırsla ısırdım .
"Bir şey yapmadık ." dedim . İkisi de gülmeyi kesip yanıma geldiler .
"Ne demek bir şey yapmadık . Yüzümü kara mı çıkarıyorsun ? " dedi Artemis . Kendisi yürüyen bir seks olduğu için herşey o kadar kolay sanıyordu .
"Ne yapayım çok içtik . Sonra zaten sızmışız . " Isırdığım elmayı masaya bıraktım ve ." Yiğit duşa girdi Alp'in kıyafetlerinden isteyeceğim o nerde ? " diye sordum .
"Tolga'yla biraz dolaşmaya çıktı abim ." dedi Güneş .
Ayak parmak uçlarıma kadar kasıldım . Alp en yakın arkadaşım ! Tolga kardeşim yetmezmiş gibi ibr de onu benden almaya çalışıyordu . İçimde yaşadığım duyguyu boşvererek .
"İyi sen ver o zaman Artemis ." dedim .
"Tamam ablacık ." diyerek içeri ilerlerken Güneş peşinden gidiyordu ki kolunu sertçe tuttum .
"Tolga'ya güvenemezsin ! " dedim .
"Asena Abla bırak kolumu lütfen !" dedi .
"Tolga sana zarar verecek Güneş ! Neden anlamak istemiyorsun !" dedim . Güneş çaresiz bakışlarını gözlerime dikti ve .
"Çok geç abla , çoktan ona aşık oldum bile ..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANA YANA / Aşka Düşüş serisi II.Kitap
RandomÜvey Aşkım kitabının devamıdır . Bu sefer karakterler farklı olacak . Aradan yıllar geçmiş Mert ve Su aşklarından hiçbirşey kaybetmemişti . Bu devirde çocuk büyütmek zordur tabiki de ortanca kızları Artemis onları çok zorluyordu tam bir asiydi, Ase...