Uzağız ; ama yüreğimde uyanıyorsun.

794 23 3
                                    

MERHABA TATLI ŞEYLER  ŞİMDİ HİKAYEYİ KAFAMDA OTURTAMADIM AÇIKÇASI BİLEMİYORUM NE OLACAK YAZIYORUM ŞİMDİLİK ALP VE ARTEMİS İKİLİSİNİ ÇOK SEVDİM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

MERHABA TATLI ŞEYLER  ŞİMDİ HİKAYEYİ KAFAMDA OTURTAMADIM AÇIKÇASI BİLEMİYORUM NE OLACAK YAZIYORUM ŞİMDİLİK ALP VE ARTEMİS İKİLİSİNİ ÇOK SEVDİM . AMA HİKAYE AÇILACAK KARAKTERLER DAHİL OLACAK TEK ÇİFTLE YETİNMEME KURALIM HALA GEÇERLİ . ÖPÜLDÜNÜZ :)



Alp ile Ablam arasında arkadaşlık ilişkisinin ötesinde bir ilişki olduğunu fark etmeye başlıyordum . Onları el ele görünce beynimden vurulmuşa döndüm . Babam ve annemle çocukluğumdan beri yaşamadığım yumuk yumuk sevgi ortamını yaşamış olmanın bile  beni mutlu etmediğini öğrenince ise dehşete düştüm . Ablamı kıskanmak istemiyordum . Ama duygularımın önüne de geçemiyordum .

"Abla ?"

Arda yanıma geldiğinde gülümsedim .Kılkuyruğu çok seviyordum . Evet can sıkıcı bir ergen olabilirdi ama gerçekten onu ne kadar sevdiğimi anlamam için onu neredeyse kaybediyor olduğumu düşünmem gerektiğini acı bir şekilde tecrübe etmiştim .,

"Gel bakalım aslan arçası ." dedim keyifle . Arda gözlerini devirerek ;

"Hoşçakal abla . Hoşgeldin muhittin abi . " dedi . Kahkaha attım ve onu kollarım arasına aldım . Alnına bir öpücük kondurarak . 

"Seni çok seviyorum biliyorsun değil mi ?" diye sordum . Arda şaşkın bir şekilde bana bakarak  ;

"Valla babamla aranın düzelmesi sana yaramadım bakayım ." elini alnıma koydu ve ."yoo ateşinde yok ki .." diye söylendi . Gülümsememin yüzümde donması Alp'in sesi ile oldu .

"Artemis biraz konuşabilir miyiz ? "  Arda yanımdan kalktı ve Alp'e yok gösterdi . Alp bana doğru gelirken .

"Konuşabiliriz demedim ." dedim ters bir şekilde . Arda çıkacak tartışmanın farkına vararak tabanları kıçına vura vura kaçtı .

"Ben de öylesine sordum zaten ." Diyerek yanıma oturdu . Akşam olmuş hava kararmaya başlamıştı . Çardakta olan küçük lambaların yaydığı loş ışık dışında site sakindi . Kalkıp gitmek için davrandığımda benimle ayaklanıp beni kendine çekti . Sırtım göğsü ile buluştuğunda ağzımdan sinirli bir 'ıh' sesi çıktı .Burnunu saçlarımın arasına gömdüğünde bütün tüylerimin diken diken olduğunu hissettim .

"Özür dilerim ." dedi . Bir yandan saçlarımı öpüyor , kokluyor ve bir yandan da mırıldanıyordu .

"Çok özür dilerim . ÖZür dilerim..." Elleriyle bedenimi sarmış bırakmıyordu . Burnunu boynuma kaydırdığında inlememek için kendimi zor tuttum . Hareket edemiyordum . Etmek istemiyordum ya , neyse . Boynuma bir öpücük bıraktı. Ne yapıyorduk biz ?

"A..Alp ? " dedim . Kafasını boynumdan çıkartıp birden bıraktı beni .Yaptığı şeyin yeni farkına varıyormuş gibi bir hali vardı .

YANA YANA / Aşka Düşüş serisi II.KitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin