Гледната точка на Хари:
Колкото и да се заблуждавах, че разходката с Денис и Ривър вчера бе достатъчна, за да компенсира отсъствието ми, знаех, че това изобщо не беше вярно. Двете се нуждаеха от вниманието ми, а аз бях твърде зает да го подарявам на любовницата си. Знаех, че в най-скоро време трябваше да взема решение. Трябваше да приключа тази лудост, защото последното нещо, което исках бе журналистът Теодор да открадне семейството ми. Изнервям се само когато си спомня за думите му. Как най-нагло правеше комплименти на Денис и я изпиваше с поглед. Знаех, че тя беше изключително красива, но това не означава, че онзи глупак трябваше да се прехласва по майката на детето ми. Каквото е имало между тях, е останало в миналото. Тя сега беше с мен, беше моя и нямаше позволя това да се промени.
Бях прекарал толкова много време с Шанел през последните няколко месеца, че напълно забравих отговорностите, които имах. Вчерашната разходка не беше достатъчна, за да изкупи греховете ми, затова прецених, че ще прекарам и днешния ден с тях. Беше неделя, не се налагаше да ходя до студиото и най-вече не се налагаше да посещавам Шанел. Не ми беше звъняла от няколко дни и щях да излъжа, ако кажа, че не се надявах на това да е срещнала някой нов господин, който да омотае. Ако това стане, значи се е отказала от мен. Все някак си щях да успея да се откъсна от нея и живота щеше да си продължи по старому. Въпреки всичко, това звучеше твърде хубаво, за да е истина. Знаех, че няма да ми се размине. Рано или късно щеше да ми се наложи да я погледна в очите и да й кажа, че приключваме. Най-вероятно ще е съкрушена, но аз обичам Денис и бих предпочел щастието и любовта си с нея, отколкото удоволствието и секса с Шанел.
Откакто Ривър се роди, из цялото имение е пълно с играчки. Най-странното е, че намирам плюшени мечета, шишета и биберони на изключителни места. В банята, под възглавницата си и дори в гаража. Нямам никаква представа каква работа е имала дъщеря ми при автомобилите ми, при положение, че тя дори не може да ходи все още, но не съм се и старал да търся отговора. Знам само, че когато в действителност започне да използва краката си, първата ми работа ще е да я науча да стои далеч от безценното ми Audi R8. Това е единственото нещо в къщата, до което тя никога не бива да се докосва.
Признавам, че се чувствам много по-добре, докато с Денис занимаваме дъщеря си у дома, вместо аз да занимавам Шанел в леглото. Първо, че беше много по-лесно и второ, караше ме да осъзная факта, че имам семейство, към което имам определени отговорности и задължения. Ривър, без съмнение, беше най-прекрасното нещо, което ми се е случвало. Дори певческата ми кариера не можеше да надмине това, че имах дете от любимата си жена. Това да гледам как дъщеря ми буквално расте пред очите ми, ми напомняше това, че времето минава твърде бързо, а аз вече бях изпуснал прекалено много важни моменти, които за жалост никога няма да се върнат.
YOU ARE READING
Never Let You Go(BG Fanfiction)
FanficХари обичаше Денис повече от всичко друго в живота си. Тя беше майка на детето му и неговата единствена истинска любов. Знаеше, че би дал и животът си за нея. Изминаха четири месеца, откакто допусна най-голямата грешка в живота си. По-лошото беше, ч...