Епилог

2.1K 150 35
                                    

Неутрална гледна точка:
   Датата бе четиринадесети юли. Годината 2020. Дъщерята на Хари и Денис – Ривър, навършваше две годинки. Беше организирано грандиозно празненство. Все пак, това беше първият по-осезаем рожден ден за момиченцето. От няколко месеца, Ривър беше горда и грижовна по-голяма сестра. За радост на двамата родители, отново се бяха сдобили с дъщеря. Родена на девети ноември, 2019 година. Кръстиха я Лейк Маргарет Стайлс. Хари предложи името. Имаха Ривър, защо да нямат и Лейк? Семейството им беше перфектно. По-щастливо от всякога. Родителите на Денис също простиха на Хари, а баща й – Калъм се смили над него и не го уби, както заплашваше. Все пак не желаеше да остава двете си внучки без татко. Хари отново успя да спечели доверието на момичето, което обичаше. Двамата сключиха брак през април и сега Денис официално носеше фамилията му. Наскоро беше приела роля за втория си филм. Беше екшън и беше получила главната героиня. Хари беше изключително щастлив от факта, че съпругата му нямаше да се целува с никого. Той постигна още по-голям успех в кариерата си. Албумът му се хареса изключително много. Беше разпродал хиляди копия и беше обрал всички награди. С Денис се бяха преместили в по-спокоен район на Лос Анджелис. Имаха още по-голям дом, но поне винаги беше пълен. Не само с децата, а и с приятелите им. Теса и Ник се бяха сгодили. Синовете на Луи и Лиъм растяха, а Найл най-сетне намери момичето, което беше чакал толкова дълго. Кари беше изключително мила и всички я харесваха. За най-огромна изненада Зейн беше приключил с манекенките. В момента имаше стабилна връзка с… Аби. Двамата много се обичаха и Зейн правеше всичко за нея. Понякога даже тя започваше да се чувства неудобно. Най-важното бе, че успя да спечели прошката и доверието на Хари и Денис и те вече я възприемаха като част от голямото им и задружно семейство.
   Шанел беше в затвора. За дълго. Беше жалко. Красиво момиче, а с грозно сърце. Хари избра правилното решение да не се влюбва в нея.
   Двамата главни герои в тази любовна история, никога повече не се нараниха. Познаваха се много добре, знаеха слабите си места и бракът им беше изпълнен с хармония. Не се караха. Изобщо. Приятелите им намираха това за странно, но те се гордееха с постижението си. Те взаимно откриха щастието си в лицето на другия. И знаеха, че никога няма да го пуснат.

Благодаря на всички, които продледиха историята на Денис и Хари. Както в Woman, така и тук.
   Краят на Never Let You Go настъпи, но предстои нещо ново. Ако Ви хареса резюмето, което може да прочетете по-долу, моля да гласувате, или да напишете коментар, на който просто да пише Да. Надявам се да Ви хареса!

   Първата любов… това е най-прекрасното усещане, което ще помниш през целият си живот. Да, тази любов, може да има финал, изпълнен с щастие, но… може да бъде и трагична. Може да доведе до раздяла. Да омраза. До болка. А, това е нещото, от което всички се страхуват.
   Връзките са сложни. Любовта е съпътствана с препятствия. И все пак…, когато живееш в онзи свят, наречен „Шоубизнес”, сякаш всичко е много по-трудно.
   Ясмин Родригес. Момиче на двадесет и три. Примерът за това. Изживяла първата си любов, но с трагичен завършек. Раздели, събирания, безбройни шансове и огорчения. Нищо не е помогнало. Нищо не е успяло да спаси бурната връзка, която е водила с една от най-големите музикални звезди – Хари Стайлс. Всичко се проваля, когато Хейли Фишър се появява. Една… стара причина за раздяла. Уж грешка от миналото. Неочакваният и внезапен годеж между нея и Хари съсипва Ясмин.
   Във всеки мрачен тунел, винаги има светлина. А, светлината на Ясмин… е друга огромна звезда. Малума. Колумбийският изпълнител навлиза в живота й, помагайки й да разбере, че понякога ревността, върши по-добра работа от всичко останало.
   Защото… само Игрите на ревност могат отново да разпалят погубена любов.

Never Let You Go(BG Fanfiction)Where stories live. Discover now