2⋆

2.1K 313 96
                                    

Chaeyoung

Birbirimizden istemsizce ayrıldığımızda; nefes nefese kalmıştık. Dudaklarının tadı ne zamandan beri beni kendine bu kadar bağlamıştı, bilmiyordum. Ama onunla birliktebir bağ kurabildiğime ve mutlu olduğumuza bir an için inanmaya başlamıştım.

Gözlerimi anın büyüsünden çıkararak açtığımda; odanın biraz olsun aydınlanmasını sağlayan mum ışığı onun yüzünü daha çok ortaya çıkartmıştı. Aslında tavşanlı maskesini desem daha doğru olurdu.

Tavşan maskesi mi?

Gördüğüm şeyle kıkırdamaya başladım. Çünkü; bunun asla Yoongi'ye yakışır bir maske olduğunu düşünmüyordum. Onun da kıkırdadığını duyduğumda; bu hoşuma gitmiş ve bu sefer dudaklarına kapanan dudaklar benimkiler olmuştu. Nazik bir şekilde devam eden öpüşmemiz, dakilar içinde yavaş yavaş derinleşmeye başlamıştı.

Kucağına iyice yerleşirken, onu da mümkünmüş gibi daha çok kendime yakınlaştırdım. Dudakları kalbimi eritiyor, hızlanan kalbimin aksine nerdeyse aklımın duracakmış gibi hissetmesine yol açıyordu. Yoongi'nin bu kadar sevgi dolu biri olacağı aklımın ucundan bile geçmezken; şu anda bulunduğumuz durumdan ikimizin de memnun olduğu ortadaydı.

Dudaklarımızı bir kez daha ayırdığımızda; bu sefer nefes nefese kalmış olmamız bizi güldürmüştü. Yüzünün aldığı ifadeyi ve gülüşünün güzelliğini görmek için can attığımda; şu an ki ortama fantezi katmış olsa da elim yavaşça tavşanlı maskesine kaymıştı. Pek fazla düşünmeden ve bir anda da başından çıkartıvermiştim.

"Se-sende kimsin?!" sesim titremişti.

Karşımda ilk kez gördüğüm bir yüzle, gözlerim yuvalarından fırlayacak gibi açıldığında; o da benim yaptığımı yaparak yavaşça maskemi çıkartmıştı.

"Ha siktir! Lan ben saatlerdir tanımadığım birini mi öpüyorum?!" o da en az benim kadar şaşırtmıştı ve ben ne diyeceğimi bilememiştim.

Olay gitgide saçma bir hâl alırken şok olmanın etkisiyle hâlâ kucağında oturduğumu farkettiğimde; hemen ayağa kalkmaya çalıştım ve adını bilmediğim ama dakikalardır öpmeye doyamadığım yakışıklı çocuğun yüzüne bakmaya devam ettim. Yoongi'ye ihanet etmiş olmak yavaş yavaş kalbime ağır gelse de bunun sadece bir yanlışlık olduğunu düşündüm.

"Üzgünüm, yanlış odaya gelmiş olmalıyım" diye söylediğimde; utancımdan bayılacak gibi hissetmiştim.

Az önce bir yabancıyla yaşadığım şeyler yüzünden yanaklarımın yandığını hissediyorken; daha fazla burda kalmamın beni yerin dibine sokmaya devam edeceğini bildiğim için hızlı adımlarla kapıya yaklaştım ve odadan çıkmadan önce arkamı dönüp son kez ona bakmak istedim.

Gözleri bende olsada bakışlarında ki şok olmuş ifadenin bozulmaması dikkatimi çekmişti. Belki ikimizinde yanlışla içinde bulunduğumuz durum hoşumuza gitmişti. Her ne kadar kaza olsa da, hayatımda geçirdiğim en tutkulu öpüşmeyi yaşamıştım ve ilk kez bu denli heyecanlanmıştım. Kapının kulbunu aşağı indirip açtığımda; duraksadım. Bakışlarım yine ve istemsizce ona çevrilirken gördüğüm şeyle kalp atışlarımın değiştiğini hissettim.

Gülümsedi, gülümsedim...

Neden gülümsemiştik ki?

Sonunda odadan çıkabildiğimde; biraz geri de bulunan, soldaki odanın önünde durdum ve kapıyı açmadan parmağımı dudaklarımda gezdirdim. İlk kez öpüşüyor değildim fakat kimse de beni bu kadar güzel öpmemişti diye düşünmeden edemedim.

Saçma sapan gülümsediğimi fark ettiğimde; kıyafetimi ve saçlarımı düzeltip, odaya girdim.

"Yoongi?!" bu sefer emin olabilmek için seslendim.

"Burdayım, Chaeyoung" Yoongi'nin sesini duyduğumda derin bir nefes verdim ve yanına doğru ilerledim. İçimde pişmanlık veya vicdan azabı olması gerekirken gayret normal fakat bi o kadar mutlu hissetmem kesinlikle normal değildi. Ama sonuçta bu bir yanlışlık ve kaza sonucu yaşanan bir olaydı. Bilerek yapmadığım birşey için vicdan azabı çekmem de zaten doğru olmazdı.

Yoongi'nin yanına oturduğumda; aklımda hâlâ o yakışıklı çocuk, elimde ise ona ait olan tavşan maskesi vardı fakat karşımda dikkatlice bana bakmaya devam eden adamın bakışlarını üzerimde hissettiğimde kaşlarım çatıldı.

Acaba Yoongi, başka biriyle öpüştüğümü anlamış mıydı?

Acaba Yoongi, başka biriyle öpüştüğümü anlamış mıydı?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.. :)♥♥♥♥♥♥
Okuduğunuz teşekkür ederim ^^
Birkaç bölümü biraz kısa tuttum ama diğer bölümler yeterince uzun olacak ❤️

Blood, Sweat & Tears | RoséKook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin