S E V E N

420 23 0
                                    


2015. december 28.

Princess<3 egy üzenetet küldött a Slipknot Köcsögök csoportba!

Princess<3
Gajz
Sracok
Valaki
Haho
Felvagytok?

Unatkozom

133mHz
Hol vagy?

Princess<3
Vegre Craigxd
Szobamban ulok es kavezok

Mr.Seven
Most keltünk fel

Princess<3
Mi a mai program?

Pinocchio
Majd lesz kettő óra környékén egy istenfasza
Aztán szabadfoglalkozás

Princess<3
Es ott mit csinalunk?

Mr.Seven
Megnézzük New Orleanst :D

„Az a hülye DJ" (elnevezve hercegnő által<3)
Meg a bárokat :'D

Princess<3
Tegnap is vedeltetek?

133mHz
Nem

„Az a hülye DJ" (elnevezve hercegnő által<3)
A magad nevében beszélj Pin-head lmao

Faith egy képet küldött a Slipknot Köcsögök csoportnak!

Faith egy képet küldött a Slipknot Köcsögök csoportnak!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Faith
Jó reggelt.

Princess<3
„REGGELT" XDDD
Del van eletem

Mr.Seven
XDDDDD

„Az a hülye DJ" (elnevezve hercegnő által<3)
Hallod @Faith
Borotvalkozz meg
Olyan vagy mint egy hajlektalan

Princess<3
Neked nem kell ahhoz szakall @„Az a hülye DJ" (elnevezve hercegnő által<3)
Am szeretes van <3

„Az a hülye DJ" (elnevezve hercegnő által<3)
Kapd be a meretes faszt:3

Faith
Itt a jelentkező :P

Princess<3
Fogyatekosok



***

Messzire hajítottam el a telefonomat az utolsó pár szó olvasása közben, s lehörpintettem a maradék kávémat. Corey akkora egy paraszt tud néha lenni, hogy az már fáj.
De, a kedvenceim ezek a bújtatott utalások a fizikai kapcsolat létesítésére; esküszöm összezavar, mert nem tudom, hogy most ő ezt komolyan gondolja-e vagy csak szórakozik, mint ahogy a többi bandatag. Mindenesetre az biztos, hogy apa kiherélné, ha komolyan gondolná a dolgokat.




Két órát töltöttem még a hotelszobámban és közben Corey-n kattogtam. Akárhányszor csak eszembe jutott az arca és a hangja, gyomrom görcsbe rándult, s egész testem remegni kezdett. Lassan kezdett bennem letisztulni valami, aminek nem örültem. Nem örültem annak, hogy elkezdett bennem egy olyan érzés mozogni, amit eddig nem ismertem és nem tetszett az, hogy fogalmam sem volt a rám gyakorolt hatásairól. Sosem éreztem még így, főleg nem iránta. Annyiszor elment már mellettem, annyiszor hozzám ért már és annyiszor szólított már a nevemen... akkor miért csak most rezzen össze a testem összes izma, amikor hallom a nevemet rekedtes hangján?
Leültem a szobában található kanapéra, s magam elé meredve gondolkodtam tovább. Az idő olyan rettentő gyorsan repült, hogy észre sem vettem azt, ahogyan már jócskán délután kettő után járunk. A telefonom Messenger jelzése riasztott fel az elmélkedésből. A hangos, pittyenő hang hallatán összerezzentem, s a készülék után kaptam. A szívem kihagyott egy ütemet, amikor megláttam Nyolcas nevét felvillanni a zárolási kijelzőmön.

N I C O T I N E  | Corey TaylorWhere stories live. Discover now