21.

1.5K 67 16
                                    

Πρώτη φορά ξύπνησα πολύ νωρίς, χωρίς ξυπνητήρι κιόλας.

Αμέσως φόρεσα μια φόρμα με ένα μακρυμάνικο φανελάκι από πανω και μια φαρδιά μαύρη ζακέτα.

Έπιασα τα μαλλιά μου μια ψηλή, σφιχτή κοτσίδα και έβαλα όλα τα πράγματα που χρειαζόμουν μέσα σε έναν σάκο.

Έφαγα στα γρήγορα λίγα δημητριακά και μια κούπα καφέ.

Άφησα σημείωμα πως θα είμαι όλη μέρα έξω και βγήκα έξω από το σπίτι.

Έβαλα τον σάκο στο κάθισμα του συνοδηγού και ξεκίνησα να οδηγώ προς την αποθήκη.

Πάρκαρα απέξω και μπήκα μέσα, ξεκλειδώνοντας την πόρτα.

Μπήκα μέσα ήσυχα και βρήκα τον Στέλιο με τον Στράτο να κοιμούνται στους καναπέδες.

Πήγα με γρήγορα βήματα στο άλλο δωμάτιο, που είναι ο σάκος του μποξ κι έκλεισα την πόρτα πίσω μου.

Άφησα τον σάκο δίπλα στην πόρτα και άνοιξα το φερμουάρ.

Έβγαλα από μέσα τα γάντια του μποξ και το MP3 μου μαζί με τα ακουστικά.

Στερέωσα το MP3 πάνω στην λαιμόκοψη της μπλούζας μου και φόρεσα τα ακουστικά, βάζοντας μουσική να παίζει.

Φόρεσα και τα γάντια μου και κατευθύνθηκα προς τον σάκο, που κρεμόταν από το ταβάνι και πήρα μια βαθιά ανάσα.

Άρχισα να ρίχνω χαλαρές μπουνιές, ενώ από το μυαλό μου περνούσαν σκηνές από το παρελθόν, κάνοντάς με να θολώσω και να βάλω περισσότερη δύναμη.

Η γελοία μούρη του Κομνηνού τριγυρνούσε στο μυαλό μου, να μου χαμογελάει χαιρέκακα και ήθελα να τον σκοτώσω επί τόπου.

Πέταξα τα γάντια στο πάτωμα και κλότσησα τον σάκο.

Ισμήνη- ΔΙΑΟΛΕ!

Πέταξα και τα ακουστικά με το MP3 κοντά στον σάκο και έκατσα στον πάτωμα, στηριζόμενη στον τοίχο.

Στέλιος- Θεέ και Κύριε, τι κάνεις τέτοια ώρα εδώ;

Είπε και τον είδα, που καθόταν στην πόρτα με σταυρωμενα χέρια.

Στράτος- Ρε ποιος μαλάκας φωνάζει πρωινιάτικα;!

Ήρθε κι αυτός, τρίβοντας τα μάτια του με την μπουνιά του.

Ισμήνη- Συγγνώμη, δεν ήθελα να σας ξυπνήσω!

Είπα και σηκώθηκα πάνω, τινάζοντας τα ρούχα μου.

Στράτος- Πφφ δεν πειράζει, εξάλλου σε λίγο θα σηκωνόμασταν έτσι κι αλλιώς!

Τους χαμογέλασα και μάζεψα τα πράγματα που είχα πετάξει κάτω απ' τα νεύρα μου.

The Not So Good Girl Changes EverythingWhere stories live. Discover now