51.

996 55 19
                                    

Σηκώνομαι σιγά σιγά από το νοσοκομειακό κρεβάτι και πιάνω την πληγή μου.

Ισμήνη- Γαμώ το κεφάλι μου, αυτό πονάει!

Γρυλίζω και πιάνω την φόρμα που μου είχαν φέρει από το σπίτι μου.

Τώρα, τι δικαιολογία είπαν στους γονείς μου και δεν έμαθαν πως δεν είμαι στο νοσοκομείο, ένας θεός ξέρει...

Βάζω με δυσκολία την φόρμα και από πάνω έναν μαύρο κροπ τοπ και πιάνω μία χαμηλή αλογοουρά τα μαλλιά μου.

Με το που ανοίγει η πόρτα, γυρνάω και βλέπω τον Στέφανο και όλα τα παιδιά που μπουκάρουν μέσα.

Αμέλεια- Τι κάνεις; Δεν πρέπει να σηκώνεσαι!

Με μαλώνει και στριφογυρίζω τα μάτια μου.

Ισμήνη- Ναι, το ξέρεις πως μιλάς σε εμένα έτσι, ε;

Της λέω και κουνάει το κεφάλι της πολλές φορές, ενώ γελάει ελαφρά.

Liam- How are you? (=Πώς είσαι;)

Ρωτάει ευγενικά και χαμογελάω σφιγμένα.

Ισμήνη- I'm gonna survive, thanks for asking! (=Θα επιβιώσω, ευχαριστώ για το ενδιαφέρον!)

Λέω και κοιτάω τον Στέφανο, που έχει στηριχτεί στον τοίχο και έχει σταυρωμένα τα χέρια.

Ισμήνη- Στεφανούκο, εγώ από εδώ μέσα θα βγω σήμερα, θες δεν θες. Δεν κάθομαι άλλο!

Του λέω και πιέζει τα χείλη του σε μία ευθεία γραμμή.

Τότε παρατηρώ πως η Catalina δεν είναι εδώ, αλλά μου λύνεται είναι η απορία όταν ακούγεται η φωνή της απέξω.

Catalina- Where is everybody? (=Πού είναι όλοι;)

Η πόρτα ανοίγει και μπαίνει μέσα, κρατώντας κάτι τσάντες.

Μας κοιτάει περίεργα, αλλά αδιαφορεί και με πλησιάζει, ενώ αφήνει τις τσάντες δίπλα μου.

Catalina- I found this in a store and I couldn't leave it back! (=Βρήκα αυτό σε ένα κατάστημα και δεν μπορούσα να το αφήσω πίσω!)

Λέει, ενώ βγάζει από μία τσάντα μία λευκή μπλούζα με ένα γκρι γαϊδουράκι και ένα συννεφάκι (💭), που έλεγε με μαύρα γράμματα: ʏᴏᴜ ᴄᴀɴ'ᴛ ᴅᴏ ᴇᴘɪᴄ sʜɪᴛ ᴡɪᴛʜ ʙᴀsɪᴄ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ και απλά με άγγιξε.

Γελάω δυνατά, αλλά σταματάω απότομα, γιατί πόνεσε η πληγή.

Αμέλεια- Did you get this from a store in Monastiraki? (=Το πήρες από ένα κατάστημα στο Μοναστηράκι;)

Ρωτάει και κοιτάω λίγο καλύτερα την μπλούζα.

Για να έχει γαϊδούρι πάνω στην μπλούζα, φαντάζομαι κάπου από εκεί θα το πήρε.

The Not So Good Girl Changes EverythingDonde viven las historias. Descúbrelo ahora