43.

1K 59 50
                                    

3 μήνες μετά

Τους κοιτάω όλους με ένα αδιάφορο βλέμμα και παίρνω άλλη μία τζουρα από το μισοτελειωμένο τσιγάρο μου.

Πάνος- Πρέπει να το ξανασκεφτούμε, έστω και τελευταία στιγμή. Είσαι σίγουρη πως θες να κάνεις τον Στέφανο δόλωμα εν αγνοία του;

Λέει για ακόμα μια φορά και τον κοιτάει οργισμένη, ενώ σηκώνομαι και πετάω το τσιγάρο μου στα πόδια του.

Ισμήνη- Θυμάσαι λίγο με ποια μιλάς, Πανούλη; Αφάνισα ολόκληρες συμμορίες και νομίζεις πως θα φοβηθώ τον Άλεξ; Ο Άλεξ είναι ένας δειλός και δεν μπορεί να κάνει τίποτα εναντίον μου. Γι' αυτό, ΜΗΝ ΜΟΥ ΞΑΝΑΠΕΙΣ ΝΑ ΞΑΝΑΣΚΕΦΤΩ ΤΙΠΟΤΑ!

Λέω δείχνοντας με το δάχτυλό μου και στριφογυρίζει τα μάτια του, πιάνοντας το δάχτυλό μου και κατεβάζοντάς το προς τα κάτω.

Πάνος- Το να συμπεριφέρεσαι σαν άκαρδη σκύλα για να δείξεις πως τα έχεις όλα υπό έλεγχο, δεν σημαίνει πως μπορείς να μιλάς έτσι σε εμάς. Εμείς σε βοηθάμε κι εσύ πώς το ανταποδίδεις;

Λέει μέσα από τα δόντια του και αφήνει το χέρι μου, κάνοντας δύο βήματα πίσω για να φύγει.

Ισμήνη- Δεν συμπεριφέρομαι σαν άκαρδη σκύλα, είμαι μία και το ξέρεις πολύ καλά. Κι αν αυτό με κάνει να ξεφορτωθώ τον Άλεξ μία και καλή, ας είναι!

Απαντώ και κοιτάω όλους τους υπόλοιπους, που με κοιτούν ήδη.

Το κινητό μου χτυπάει και το σηκώνω αμέσως, όταν βλέπω πως είναι απόρρητος αριθμός.

Ισμήνη- Ναι;

Άλεξ- Γεια σου ξανά, ηλιαχτίδα!

Ισμήνη- Μπορείς να σταματήσεις να με λες έτσι;

Άλεξ- Μπαα...

Ισμήνη- Απλά πες τι θες!

Άλεξ- Να μάθω τι αποφάσισες.

Ισμήνη- Αν θες να μάθεις τόσο πολύ, εσύ και οι φίλοι σου θα με συναντήσετε εκεί που θα σου πω!

Άλεξ- Τι εννοείς "θα ΣΕ συναντήσουμε";

Ισμήνη- Εννοώ μόνη μου, χωρίς κανένας άλλος να ξέρει...

Άλεξ- Χμ... εντάξει. Πού;

Ισμήνη- *...* σε μία ώρα.

Άλεξ- Θα είμαστε εκεί!

Λέει και κλείνω το τηλέφωνο, κοιτάζοντάς τους άλλους.

Παίρνουν τα πράγματά τους και φεύγουν για να πάνε στο μέρος που κανονίσαμε με τον Άλεξ.

The Not So Good Girl Changes EverythingWhere stories live. Discover now