Πεταρίζω τις βλεφαρίδες μου και κοιτάω τον χώρο γύρω μου με μισόκλειστα μάτια και καταλαβαίνω πως είμαστε στο σπίτι στην θάλασσα.
Κοιτάω δίπλα μου και βλέπω τον Στέφανο να κοιμάται ήσυχος δίπλα μου, με τα χείλη του μισάνοιχτα και το δεξί του χέρι πάνω στο μαξιλάρι του και το αριστερό πάνω μου.
Σηκώνομαι ήσυχα και βγαίνω από το δωμάτιο, πηγαίνοντας προς την κουζίνα για να φτιάξω τίποτα να φάμε, αλλιώς μας βλέπω να μένουμε νηστικοί.
Ανοίγω το ψυγείο και βγάζω τα αυγά, το μπέικον, το γάλα, το τυρί και μετά το κλείνω με την πλάτη μου.
Τα ρίχνω όλα σε ένα μπολ, τα χτυπάω με ένα πιρούνι και μετά τα πετάω σε ένα τηγάνι.
Φτιάχνω καφέ και τον βάζω σε δυο κούπες που βρήκα στο ντουλάπι.
Πηγαίνω προς το δωμάτιο και βλέπω τον Στέφανο να κοιμάται σαν να μην υπάρχει αύριο και να έχει απλωθεί σαν αστερίας.
Τώρα θα δεις...
Βγάζω το κινητό μου και πηγαίνω στο youtube και πατάω στην αναζήτηση σειρήνες περιπολικού.
Πατάω το πρώτο που μου βγάζει και μόλις αρχίζει και παίζει, ο Στέφανος πετάγεται πάνω και πέφτε φαρδιά πλατιά στο πάτωμα.
Εγώ ξεκαρδίζομαι στα γέλια και εκείνος γυρνάει αργά το κεφάλι του και με κοιτάει με ένα θανατηφόρο βλέμμα, που φανερώνει πως στο μυαλό του με έχει δολοφονήσει 100 φορές και βάλε.
Του χαμογελάω αθώα και μόλις σηκώνεται, αρχίζω να τρέχω τσιρίζοντας.
Όταν ήταν πολύ κοντά μου, βγαίνω στο μπαλκόνι, πηδάω πάνω από τα κάγκελα και προσγειώνομαι στην άμμο.
Κοιτάω προς το μπαλκόνι και μόλις βλέπω τον Στέφανο να με κοιτάει με ανοιχτό το στόμα, του βγάζω παιχνιδιάρικα την γλώσσα μου.
Αρχίζω πάλι να τρέχω μόλις βλέπω πως είναι έτοιμος να πηδήξει κι αυτός και δεν γυρνάω να κοιτάξω πίσω μου.
Ένα χέρι με πιάνει και με σπρώχνει κάτω, αλλά όταν γυρνάω για να βρίσω τον Στέφανο, ξαφνιάζομαι όταν βλέπω το μπάσταρδο του Μαρίνου.
Ισμήνη- Δεν βαρέθηκες να χάνεις από μια 16χρονη; Εγώ, πάντως, βαρέθηκα να κερδίζω!
Λέω και τον κλοτσάω στο γόνατο με δύναμη και αυτός πέφτει κάτω, ενώ εγώ ανεβαίνω πάνω του, πιέζοντας τα γόνατά μου στην κοιλιά του.
Πιάνω το όπλο του και πιέζω την κάνη του όπλου στον λαιμό του.
Ισμήνη- Είσαι ένας άχρηστος. Ούτε ένα 16χρονο δεν μπορείς να νικήσεις! Και για να ξέρεις, ακόμη και ο Μαρίνος, μπάσταρδο σε θεωρούσε!
ESTÁS LEYENDO
The Not So Good Girl Changes Everything
Novela Juvenil[BOOK I] Η Ισμήνη και ο Στέφανος. Ο Στέφανος και η Ισμήνη. Τσακώνονται από την πρώτη ημέρα που γνωρίστηκαν και προσπαθούν να συμβιώσουν στον ίδιο χώρο. Θα μπορέσουν να ανταπεξέλθουν σ' αυτά που τους συμβαίνουν; __ Προχώρησε στο πρώτο κεφάλαιο για να...