Μπήκα στο αμάξι μου, έβαλα μπρος την μηχανή και άρχισα να τρέχω στους δρόμους, πηγαίνοντας προς ένα απομακρυσμένο δασάκι.
Αγόρασα από ένα περίπτερο έναν αριθμό και τον έβαλα στο κινητό μου.
Άρχισα να πληκτρολογώ και στο τέλος, έστειλα μήνυμα στην Σία ως Κομνηνός.
Ισμήνη:
Ο Κομνηνός είμαι. Κάποιοι παρακολουθούν το κινητό μου και αναγκάστηκα να πάρω άλλο νούμερο και να σου στείλω. Έλα στο απομακρυσμένο δασάκι, που είναι κοντά στη θάλασσα. Μπες μέσα και πήγαινε προς μια σπηλιά, θα σε συναντήσω εκεί για να πούμε κάποιες λεπτομέρειες για τον θάνατο της Μαυρομιχάλη.Σία:
Έρχομαι θειούλη μου! Σε 20 λεπτά θα είμαι εκεί.Απάντησε σχεδόν αμέσως και χαμογέλασα ευχαριστημένη.
Ένιωσα ένα χέρι να με ακουμπάει στον ώμο και γύρισα απότομα, οπλίζοντας το όπλο και στοχεύοντας προς αυτόν.
Ανδρέας- Ηρέμησε, εγώ είμαι!
Είπε, κατεβάζοντας το όπλο προς τα κάτω και στριφογύρισα τα μάτια μου.
Ισμήνη- Τι θες Ανδρέα;
Ρώτησα γεμάτη αγανάκτηση και ξεφύσισε.
Ανδρέας- Να μην σκοτώσεις την Σία. Αν την απαγάγουμε όμως, μπορούμε να μάθουμε πληροφορίες για τον Κομνηνό και το σχέδιό του, μετά της κάνεις ό,τι γουστάρεις!
Είπε και τον κοίταξα δύσπιστα, μου χαμογέλασε και στο τέλος, υπέκυψα.
Ισμήνη- Καλά, αλλά ό,τι θέλω!
Έγνεψε θετικά και χαμογέλασα πονηρά, τον τράβηξα πίσω από έναν βράχο και είδαμε την Σία να πλησιάζει το μέρος που της είχα πει.
Έπιασα μια πέτρα στο χέρι μου, την πλησίασα και όταν πήγε να γυρίσει προς το μέρος μου, την χτύπησα στο κεφάλι με την πέτρα που κρατούσα.
Κοίταξα τον Ανδρέα και ανασήκωσε τους ώμους του, μουρμουρίζοντας "Μου κάνει κι αυτό!".
Την έβαλα στο πορτ - μπαγκάζ του αυτοκινήτου μου και μπήκα στην θέση του οδηγού, ενώ ο Ανδρέας πρώτα πέταξε την πέτρα που χρησιμοποίησα στην θάλασσα και μέτα πήγε στο αμάξι πίσω μου, που οδηγούσε ο Μάνθος.
Ευτυχώς είχα παρκάρει μέσα σε δέντρα, οπότε δεν υπήρχε κίνδυνος να μας δει ο περιπτεράς.
Έβαλα μπρος και άρχισα να οδηγώ προς την αποθήκη.
Όταν έφτασα, άνοιξα το πορτ - μπαγκάζ για να βγάλουν τα παιδιά την λιπόθυμη Σία και μετά μπήκαμε μέσα στην αποθήκη.
ESTÁS LEYENDO
The Not So Good Girl Changes Everything
Novela Juvenil[BOOK I] Η Ισμήνη και ο Στέφανος. Ο Στέφανος και η Ισμήνη. Τσακώνονται από την πρώτη ημέρα που γνωρίστηκαν και προσπαθούν να συμβιώσουν στον ίδιο χώρο. Θα μπορέσουν να ανταπεξέλθουν σ' αυτά που τους συμβαίνουν; __ Προχώρησε στο πρώτο κεφάλαιο για να...