39.

1K 61 36
                                    

Μια εβδομάδα μετά

Μπαίνω στο δωμάτιο του νοσοκομείου που βρίσκεται ο Στέφανος και κάθομαι στην καρέκλα.

Ισμήνη- Πώς πάει;

Ο παλμομετρητής ή όπως το λένε αυτό το μηχάνημα, χτυπάει στον ίδιο, ήρεμο ρυθμό εδώ και δυο εβδομάδες και έχουν σπάσει τα νεύρα μου.

Οι γιατροί λένε πως θα έπρεπε να δείχνει βελτίωση αυτές τις εβδομάδες, αλλά παπαριές.

Ισμήνη- Και που λες, όσο εσύ κοιμάσαι του καλού καιρού, εγώ πήρα την κατάσταση στα χέρια μου και μίλησα στους γονείς μας. Τραγικό! Επίσης, προχθές το βράδυ πήρα την στολή σου, την μηχανή που τρέχεις συνήθως και υποδύθηκα εσένα με τεράστια επιτυχία. Πήρα και δύο χιλιάρικα αμοιβή! Σε έναν λόφο ξέφυγα λίγο και έκανα μια τούμπα στον αέρα μαζί με την μηχανή και όλοι με κοιτούσαν με κομμένη την ανάσα. Τελικά, έχει φάση να είμαι εσύ!

Διηγούμαι με λίγα λόγια σε έναν κοιμισμένο, αλλά υποτίθεται με ακούει και με καταλαβαίνει.

Κρατάω το χέρι του στις παλάμες του και νιώθω τα μάτια μου να τσούζουν.

Ισμήνη- Στέφανέ μου, ξύπνα σε παρακαλώ πολύ. Δεν αντέχω να σε βλέπω σε αυτό το καταραμένο κρεβάτι του νοσοκομείου! Λυπήσου με! Έχω χάσει τον αδερφό μου, τον Χρήστο, δεν μπορώ να χάσω κι εσένα. Και σου υπόσχομαι πως θα ξεμπερδέψουμε από όλα αυτά τα σκατά που έχουμε μπλέξει και θα ζήσουμε φυσιολογική ζωή όπως κάθε άλλος έφηβος! Απλά γύρνα πίσω σ' εμένα, οκ;

Αφού τελειώσω τον μονόλογό μου, σηκώνομαι από την καρέκλα και σκύβω στο πρόσωπό του.

Ενώνω τα χείλη μου με τα δικά του και χαϊδεύω απαλά τα μάγουλό του.

Όταν πάω να απομακρυνθώ ένα χέρι τυλίγεται στην μέση μου και τα χείλη του Στέφανου κινούνται πάνω στα δικά μου.

Χαμογελάω ενώ αφήνω μερικά δάκρυα να τρέξουν από τα μάτια μου και απομακρύνεται γελώντας απαλά.

Στέφανος- Τι κάνεις μωρό μου;

Με ρωτάει και σκουπίζει τα δάκρυά μου με τους αντίχειρές του και τυλίγω τα χέρια μου γύρω του, απελευθερώνοντας τους λυγμούς μου.

Στέφανος- Έι έι ηρέμησε! Δεν χρειάζεται να κλαις!

Λέει και απομακρύνομαι, ρίχνοντάς του ενα χαστούκι.

Στέφανος- Άου. Γιατί με χαστούκισες;

Ρωτάει παραπονεμένα τρίβοντας το μάγουλό του.

The Not So Good Girl Changes EverythingWhere stories live. Discover now