Ένας μήνας μετά
Σταυρώνω τα χέρια μου, παίρνοντας το σοβαρό μου ύφος και κοιτάω τον Στέφανο στα μάτια.
Ανακάθεται στον καναπέ με σφιγμένα δόντια από τον πόνο και ακουμπά την γάζα που είναι κολλημένη πάνω στην πληγή του.
Ισμήνη- Μπορείτε να μας δώσετε ένα λεπτό;
Ρωτάω και όλα τα παιδιά φεύγουν από αυτό το δωμάτιο και πάνε στο άλλο με τους σάκους του μποξ.
Ισμήνη- Μπορείς να μου πεις τον γαμημένο λόγο που είσαι έτσι τόσο καιρό;
Τον ρωτάω και ξεφυσάει για πολλοστή φορά σήμερα.
Ισμήνη- Στέφανε, σταμάτα τα πείσματα, σε παρακαλώ! Έναν μήνα τώρα φέρεσαι περίεργα και δεν μου λες τον λόγο... Και τώρα, ο Σταύρος με παίρνει τηλέφωνο και μου λέει πως εμφανίζεσαι στην αποθήκη μέσα στα αίματα, μαχαιρωμένος! Θα μπορούσες να έχεις πεθάνει τώρα, αν το μαχαίρι πήγαινε πιο πάνω.
Λέω και στην τελευταία πρόταση η φωνή μου σπάει και παίρνω μια βαθιά ανάσα.
Στέφανος- Ισμήνη, δεν είναι τόσο απλό...
Αποφασίζει να μιλήσει και πιάνω το μέτωπό μου.
Ισμήνη- Κάνεις λάθος. ΕΙΝΑΙ τόσο απλό! Εσύ να κυνηγάς αυτούς που θέλουν να με στείλουν πακέτο στον άλλο κόσμο, ενώ δεν έχεις κανένα στοιχείο για εκείνους και εγώ να είμαι σε απόλυτη άγνοια. Πόσο μαλάκας μπορεί να είσαι, που σκέφτεσαι μόνο τον εαυτό σου αυτή την στιγμή;
Λέω και τον κοιτάω στα μάτια.
Στέφανος- Είσαι λάθος σε αυτό. Προσπαθώ να σε προστατέψω γαμώτο! Κάποιοι προσπαθούν να σε σκοτώσουν και εσύ δεν δίνεις δεκάρα! Εγώ, όμως, δεν μπορώ να είμαι ήρεμος ή οτιδήποτε άλλο, όσο ξέρω πως κάποιος σε κυνηγάει και από στιγμή σε στιγμή μπορεί να βρεθείς με μία τρύπα στο κεφάλι...
Απαντάει και παίρνει μια πονεμένη έκφραση, ενώ το χέρι του πάει αυθόρμητα στην πληγή.
Ισμήνη- Είσαι τόσο εγωιστής αυτή την στιγμή. Κάνεις του κεφαλιού σου κα δεν σκέφτεσαι τι θα γίνει στους γονείς σου, στην Άννα, στους φίλους σου αν εσύ πάθεις κάτι... Δεν σκέφτεσαι τι θα νιώσω εγώ αν πάθεις κάτι!
Λέω και με βαθιές ανάσες καταλαγιάζω την επιθυμία μου να ξεσπάσω, με οποιοδήποτε δυνατό τρόπο.
Ισμήνη- Νομίζεις πως εγώ δεν φοβάμαι; Γαμώτο, κάθε μέρα προσπαθώ να βρω μία γαμημένη άκρη και πέφτω πάντα σε αδιέξοδο. Νομίζεις πως θέλω οι γονείς μου να χάσουν ένα ακόμη παιδί; Πιστεύεις πως θέλω ο Πάρης να νιώσει όπως ένιωσα εγώ, όταν έχασα τον αδερφό μου; Νομίζεις μ' αρέσει να ξέρω πως όσοι μπαίνουν στην ζωή μου υπάρχει περίπτωση να σκοτωθούν; Όλοι νομίζεται πως είμαι ανίκητη ή κάτι και πως δεν φοβάμαι κανέναν!
आप पढ़ रहे हैं
The Not So Good Girl Changes Everything
किशोर उपन्यास[BOOK I] Η Ισμήνη και ο Στέφανος. Ο Στέφανος και η Ισμήνη. Τσακώνονται από την πρώτη ημέρα που γνωρίστηκαν και προσπαθούν να συμβιώσουν στον ίδιο χώρο. Θα μπορέσουν να ανταπεξέλθουν σ' αυτά που τους συμβαίνουν; __ Προχώρησε στο πρώτο κεφάλαιο για να...