Πάρκαρα το αυτοκίνητο στο parking του σχολείου και προχώρησα προς το εσωτερικό του προσεχτικά για να μην με δει κανείς. Βλέπετε, έχω έρθει από τις 07:30 και δεν είναι πολλά άτομα.
Μπήκα στις τάξεις που έπρεπε να αφήσω κάποια από τα γράμματα και σε όποια αίθουσα συναντούσα παιδιά, με κοιτούσαν περίεργα.
Ισμήνη- Αν τολμήσει κάποιος να πειράξει τους φακέλους, να του πείτε πως θα έχει να κάνει μαζί μου!
Έλεγα συνέχεια μέχρι που μου τελείωσαν τα γράμματα και πήγα στην δική μου τάξη.
Άφησα την τσάντα μου στην καρέκλα μου και βγήκα στο προαύλιο, που άρχισε να γεμίζει από τα παιδιά που έρχονταν.
Ξάπλωσα στο παγκάκι της παρέας μου και περίμενα υπομονετικά να φανεί κάποιος, γιατί βαριόμουν πάρα πολύ.
Αμέλεια- Τι κάνεις εδώ από τόσο νωρίς;
Με ρώτησε, όσο στεκόταν από πάνω μου και ανασήκωσα τους ώμους μου.
Ισμήνη- Θα σου εξηγήσω άλλη φορά!
Είπα και έγνεψε, ενώ έσπρωξε τα πόδια μου κάτω από το παγκάκι για να κάτσει κι εκείνη.
Την βαρεμάρα μου αυτή τη στιγμή, δεν μπορούν να την περιγράψουν λέξεις και με βλέπω να κοιμάμαι στην άβολη, μαθητική καρέκλα για το υπόλοιπο της ημέρας.
Σιγά - σιγά μαζεύτηκε όλη η παρέα και αναγκάστηκα να σηκωθώ από το παγκάκι, αλλά δεν πειράζει γιατί ξάπλωσα πάνω τους.
Τι εννοώ; Είχα ακουμπήσει τα κεφάλι μου πάνω στο πόδια του Στέφανου και το υπόλοιπο σώμα μου βρισκόταν πάνω στα παιδιά, αλλά επειδή έβλεπαν την βαρεμάρα και την νύστα στο πρόσωπό μου δεν μίλαγαν.
Εκείνοι συζητούσαν, αλλά εγώ βρισκόμουν σε μια φάση ύπνου - ξύπνιου και δεν καταλάβαινα πολλά. Είμαι σίγουρη πως με ρώτησαν κάτι, όμως εγώ δεν κατάλαβα τίποτα οπότε δεν μπήκα καν στον κόπο να ανοίξω το στόμα μου και να απαντήσω.
Δυστυχώς, μόλις χτύπησε κουδούνι αναγκάστηκα να σηκωθώ και πήγαμε στις -όχι και τόσο σχηματισμένες- γραμμές για να κάνουμε προσευχή.
Εγώ στηρίχτηκα πάνω στον Στέφανο και συνέχισα να κοιμάμαι όρθια, στην κυριολεξία όρθια.
Με την βοήθεια του Στέφανου κατάφερα να πάω στην τάξη και χύθηκα στην καρέκλα, αλλά όταν μπήκε μέσα η διευθύντρια, έκατσα σαν άνθρωπος στην καρέκλα μου.
Διευθύντρια- Καλημέρα παιδιά! Σήμερα έγινε μια λάθος συνεννόηση και η Β2' τάξη δεν θα κάνει μάθημα, επειδή η κα Περρή (😂) λείπει για οικογενειακούς λόγους και είχατε 4ωρο μαζί της, αν δεν κάνω λάθος και ο κος Διαμαντίδης αρρώστησε και έφυγε από το σχολείο. Οπότε, μπορείτε να φύγετε ή να κάτσετε εδώ να κάνετε κενά όλη την ημέρα!
ESTÁS LEYENDO
The Not So Good Girl Changes Everything
Novela Juvenil[BOOK I] Η Ισμήνη και ο Στέφανος. Ο Στέφανος και η Ισμήνη. Τσακώνονται από την πρώτη ημέρα που γνωρίστηκαν και προσπαθούν να συμβιώσουν στον ίδιο χώρο. Θα μπορέσουν να ανταπεξέλθουν σ' αυτά που τους συμβαίνουν; __ Προχώρησε στο πρώτο κεφάλαιο για να...